Dzisiaj jest 20 mar 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:34 
no ja tez go rozgrzewałem, pyrkał minimum 5 min przed jazdą :wink: Booyaka, co masz na myśli że dociera się na docelowym wydechu... ? to niby miałem docierać na pro replice i rolkach 3.5 grama ? :| Bo ja wątpie czy to by się doterło... już tak miałem z pierścieniami, bo docierałem na tym wydeszku i przegrzałem je, potem był słaby. Teraz go docierałem na serii wydechu i seryjnym napędzie z rolkami 6.6 grama... Nikogo nie woziłem ni nic do 350km, także albo to jest lipny tłok albo po prostu są lepsze i gorsze egzemplarze...

Gaźnik też był regulowany, skut był bardzo mocny, bo cylek po porcie, splanowana głowica i te sprawy... Gdy zrobiłem te 350km podwoziłem kumpla który ważył przeszło 100 kg i jechałem na max, o dziwo skut przyspieszał bardzo dobrze, prawie nie odczuwalna różnica czy samemu czy we 2. Przejechaliśmy z 5 km i nic się nie grzało ani nie słabł. Po prostu było dobrze dopóki nie założyłem pro replicy....


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 16:44 przez tiger94, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 17:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A dysz zmieniałeś po założeniu wydechu ? oO ? regulacja + dysz po zmianie wydechu wymagane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 19:55 
seryjny gazior mam Mikuni 19mm z dyszą 67.5 które były od nowości także nie było takiej potrzeby :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Mikuni seryjny 19mm ? no coś mi się nei wydaje :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Seryjnie jest mikuni 16mm !!




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 22:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Moge wam tyle powiedziec: yamaha aerox - przebieg 22tyś - szlif 41.50 - tłok TRJK - jakies 2 tys temu, olej za 12zł od zenka (sil oil) lane caly czas 1:45-47 zalezy ile polecialo, kompresja 9 barów, pali od kopa, 0 problemów, i olej jest za 12zł !! mam zdjecie robione 2-3 tyg temu z komprecha wiec nikt mi nie powie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 0:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeśli lejesz ten półsyntetyk za 15zł z Orlenu to jest to shit jakich mało. Miałem okazję zaglądać do silnika minarelli po przejechaniu 5tyś na tym oleju. Kanały dosłownie polepione, nagaru wszędzie od groma, odrywając się uszkadzał cylinder.
tiger94 pisze:
to niby miałem docierać na pro replice i rolkach 3.5 grama ?

Tak, na pro replice. Ale po tym w jaki sposób piszesz zaczynam wątpić, że jesteś w stanie w ogóle to jako tako wyregulować, możliwe że spieprzony porting też pomaga mu się zacierać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 8:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Booyaka pisze:
Jeśli lejesz ten półsyntetyk za 15zł z Orlenu to jest to shit jakich mało
pół syntetyk tak ale nie z orlenu, bardzo dobry olej polecił mi go mechanik bo sam go do piły używa a piła jego kreci 13 tys obrotów i po 5 latach pracy ostrej pracy ma kompresje 9 barów




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 15:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
tiger94, jak na moj to nie wina tloka tylko Twoja ze puchnie pewnie za bardzo splanowales glowice plan glowicy to najpierw obliczenia a nastepnie szlifowanie lub tokarka a nie pilnik i jedziesz ille sie da..... mieszanka paliwowo-powietrzna moglabyc zla ie o to chodzi ze skut byl mocny to nie oznacza ze jest wyregulowany :roll: porting tez mozliwe ze jes zle zrobiony a co do mielocha dobry sklep ma duzo wysylek i normalne ze ie czasem pomyli... bylo trzeba najpierw napisac jak i co i nie wierze ze nie spojrzales na puudelko czy tlok tylko odrazu zalozyles :lol: :cool:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:42 
no też się zdziwiłem co do gaziora :P ale nawet w papierach mam i pisze Mikuni PZ19, zmierzyłem średnice wewnętrzną od strony króćca i 'wuala' 19mm :P dodam że ciężko jest go wyregulować bo ciągle kapie paliwo z wydechu :P Co do tłoka to właśnie z pośpiechu nie patrzyłem na pudełko, bo wszystko eleganckie i wgl ładnie zapakowane także od razu zakładałem bez chwili namysłu :P głowice splanowałem papierami wodnymi tak jak było w temacie "zrób to sam" :P i raczej dużo tego nie sterłem :mrgreen:

No to kolejna nauczka, teraz będę docierał na pro replice, ale z jakimi rolkami? Pytanie skierowane do Booyaka, bo widzę że coś się zna na tym :P

P.S. Wszystko wyregulowane było jak najlepiej i najdokładniej, także akurat regulacja nie miała tu dużo do przyczyny puchnięcia tłoka.. jak już to albo za mało docierałem albo lałem za słaby olej tyle na temat puchnięcia tłoka :wink:


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 18:45 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:53 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
co do oleju polecam ten
http://allegro.pl/mobil-1-racing-2t-mot ... 19787.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy