Dzisiaj jest 21 lip 2025, 7:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Wszystkie cylki sie dociera przez 300km ... ! :roll: niedlugo beda pisac ze od nowego mozesz dawac w piz... -.-


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Vioxo pisze:
Wszystkie cylki sie dociera przez 300km ... ! :roll: niedlugo beda pisac ze od nowego mozesz dawac w piz... -.-


co chcesz docierać w aluminiowym cylku? Niclas?
Robi 50/100 km żeby się wszystko ułożyło (łożyska,pierścienie,zabezpieczenia, sworzeń) i może latać




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 14:09 przez Korh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 9:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Korh pisze:
tak gamon**

czyzbym ja cb obrazal ??? -.-
ehh.. istnieja ludzie i taborety :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 15:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Dobra ale prywatne dyskusje to na PW :P a ja chciałbytm się dowiedziec ile mieszanki lac. A i właśnie wujek mi mówił dokładnie to samo Co Korh ale powiedział żetereaz cylindry są tak precyzyjnie obrabiane że nie potrzebny jest taki długi okres docierania jak to było w cześniej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
hubert514, ma racje ale nie chodzi nawet o precyzje; cylindry żeliwne są wytapiane cały i potem obrabiane w środku, w każdym nowym cylku żeliwnym są ślady po szlifie, a aluminiwe są odlewane i tulejowane, gdzie nie ma żadnych nierówności i rys jak w przypadku szlifu. Takich cylindrów się nie dociera bo nie ma tam czego docierać. Wystarczy zrobić 50 km aby łożyska na wale, sworzeń, zabezpieczenia i pierścienie ułożyły i można latać...

A jeśli chodzi o mój poprzedni post bo przepraszam kolegę, trochę mnie poniosło




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 16:59 przez Korh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 20:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Korh, ta odpowiedz powinna zaspkojic juz wszystkch.

dziekuje dobranoc.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy