Dzisiaj jest 11 sie 2025, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2011, 9:41 
*

Rejestracja: 12 wrz 2011, 9:30
Posty: 6
Pojazd:
Witam mam problem kupiłem magnusa ibizzo 4t 50cc i pierwsze problemy są takie iż skuter do 30km/h rozpędza się dobrze ale potem dochodzi do 35 i już dalej lipa na pełnej manetce z górki dojdzie do 40-45 i lipa a spalanie kosmiczne gaźnik oddałem do regulacji wymieniono świece na nową zaplacilem 30zł i to samo. zauważyłem ze sprzęgło mi piszczy i nawet tak mam ze jak ruszam do 10km/h norm.i nagle tak jak by w samochodzie z 1 biegu wrzucił na 3 przy niskich obrotach takie uczucie i powoli się rozpędza do tych 30km/h juz nie mam [pomysłów co może być grane i proszę o POMOC!!! Blokady na gaźniku zdjęte były już wcześniej i nic...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 9:51 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Wyczyść gąbke z filtra powietrza lub kup nową. Ja miałem to samo. Nie jestem pewien ale może to być to




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 9:55 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 19:57
Posty: 176
Pojazd:
Sprawdz tak jak mówi kolega filter,zawory,i może jeszcze rozrząd sie przestawił,albo masz cos ze sprzęgłem :|




_________________

Peugeot Speedake,zipp Otis 4t,zipp triad 2t,Malaguti f12,Aprilia Amica,Aprilia Rally,Romet Pony, i DERBI GPR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 10:13 
*

Rejestracja: 12 wrz 2011, 9:30
Posty: 6
Pojazd:
czytałem gdzieś na forum ze rozrząd może być przestawiony i dlatego tak słabe osiągi ale to by wtedy miał problemy z odpalaniem chyba a odpala za 1 razem i równo pracuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Miałem to samo wymieniłem sprzęgło i pomogło ale jeszcze to nie to samo co wcześniej wydaje mi się że wtedy gdy przegrzałem sprzęgło coś jeszcze się uszkodziło




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:39 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Zacznij od gąbkiz filtra i daj znać;)




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 9:44 
*

Rejestracja: 12 wrz 2011, 9:30
Posty: 6
Pojazd:
Filtr przełożyłem nowy bo kolega niedawno zakładał u siebie i bez różnicy wczoraj w nocy wracałem w nocy i jechałem z tzw. "wiatrem" to o dziwo jechał 40 ale lekkie wzniesienie i opadł do 35 z górki miałem 45 takiej dosyć sporej tak jak by go coś blokowało Jechałem z kolegą quadem złapałem się jego błotnika i przyśpieszył do 50 to skuter już tak przy 45 zaczął jakby hamować nie chciał więcej jechać;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 20:46 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
kolego kupiłes sobie chinola no i maswz kłopot ja kupiłem nowego 4t w 2006r dla syna lat 8 pierwszy remont silnika przy 2000 drugi przy 3000 obiwawy zawsze takie jak u ciebie ,po prostu szybciej nie pojedzie ,a w stanie całkowitej agonni to juz niezapali .Toteż teraz mielismy 5 skuterów (boster,slider gilera ice,beta ark )i chinoli za darmo bysmy nie wzieli.Napisz jaki ma przebieg ,i zwruc uwage na połączenia gumoew gaznik-filtr u mnie zawsze to było powodem remontów .POZDRAWIAM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 20:50 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
Mój chinol od nowości palił tyle co maluch ,ciągle ciekł kranik az któryś z kolei był dopiero dobry.Jesli masz duży przebieg to chinol ma wytarte takie blaszki w karterach i dupa z remontów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 20:53 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
acha co do rozrządu ,co prawda było tak w chinskim quadzie ,ale zasada ta sama o zabek przestawiony rozrząd i sprzet palił dobrze tyko sie nie wkręcał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:07 
*

Rejestracja: 12 wrz 2011, 9:30
Posty: 6
Pojazd:
powiem tak on ma takie loty wczoraj wieczorem wracałem z pracy na prostej spokojnie 40-45nawet a z górki ponad 60 ale górka się skończyła to już zwolnił do tych 35 potem 40 i tak już ciągle ale spalanie jak 600cc z 30zl muszę zalać zęby 100km zrobić bez przesady zobaczę jeszcze ten rozrząd jak mi zwalniał z górki to przekładnia mocno mi grzechotała a jak już zwolnił to tylko piszczy po cichu tak jak by to sprzęgło hamowało całą pracą silnika.Odnośnie przebiegu ma nakręcone 12tys ale przy 11 poprzedni właściciel kupił ten skuter z rozłożonym silnikiem(do poskładania był rozrząd bo ktoś wymieniał uszczelki i już nie złożył ) zaprowadził do mechanika i on mu poskładał rozrząd i podobno "" jechał mu ok 50 ale od jesieni do sierpnia tego roku stal w garażu i jak ja go kupiłem to już jechałem 35 i się dusił i przerywał na pełnej manetce przeczyściłem gaźnik nowa świece wymieniłem to dochodził do 35 ale się nie dusił.


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 9:13 przez ibizzo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:12 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
ibizzo pisze:
ale spalanie jak 600cc z 30zl muszę zalać zęby 100km zrobić

Wychodzi około 6l czy to tak dużo, może i trochę jak na 4t mój w 2t łyka 7,5l.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:16 
*

Rejestracja: 12 wrz 2011, 9:30
Posty: 6
Pojazd:
miałem cpi cylek 60 sport tłumik leovince przyśpieszenie super i licznik zamykasz w chwile tylko ze palił 5,5 na 100km w 2t a jak to jest 4t to przy tych osiągach powinien ok 2-3l palić na paliwo nie zaroibie taniej wychodzi mnie jazda w gazie lub dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy