Dzisiaj jest 06 sie 2025, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: gaźnik 17,5/21
Post: 17 wrz 2011, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Elo, czy poza chłodzeniem w Hebo Manstonie Replica gaźnik 21 coś da ? obecnie mam 17.5 i jak na tej kategorii cylinder jest bardzo słabo z osiągami ... I dlatego się zastanawiam czy to wina gaźnika ...




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 19:42 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Tak powinien dać bo cylinder klasy racing mógł nie osiągać pełnej mocy na takim gaźniku :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Do sporta zakłada się 17,5/19 a do racinga 21 powinno się włożyć :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
na co mogę liczyc najbardziej ? Na podniesienie się obrotów ? Czy może większa moc w niższych i wyższych partiach obrotów ?




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 22:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Lepszą prace silnika i przyśpieszenie.V-maxu nie powinien podnieść znacznie:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Szafa, Z pewnością do cylindra klasy racing, gaźnik powinien być 21mm - najlepiej.
17,5 to ja przy 50cc miałem..

Może to być przyczyną słabych osiągów.
Ale może to też być, zła regulacja napędu, słaba kompresja, zużycie niektórych podzespołów silnika.

Po odpowiedniej regulacji większy gaźnik na pewno tu zwiększy osiągi.
Polepszy się przyspieszenie, kultura pracy silnika, elastyczność.
Możliwe jest też, że zmniejszy się spalanie, ponieważ przy tym cylindrze i gaźniku 17,5 zapewne masz dużą dysze, a jak zmienisz na większy, to prawdopodobnie będzie trzeba dać mniejszą dysze, a to w końcu ona między innymi odpowiada za spalanie naszego pojazdu.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy