Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 20:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Dużo lepiej xD




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dobra, trzeba zmierzyc kompreche.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 20:14 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 13:04 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
maciek805, Już kompreche :?: Moim zdaniem to słabo się zbiera a nie mówie tego bo Cię nie lubię tylko mówię prawdę... Jeździłem 4 nowymi różnymi runnerami i każdy powiem Ci szczerze że śmigał lepiej... Może daj te rolki lżejsze bo ty masz tego multivara i wydech a tamte są full seria... Jak Ci sie ssanie wali to kup gaźnik z ssaniem manual:D


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 13:04 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 14:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Maniek@@@ pisze:
kup gaźnik z ssaniem manual:D
Dasz mi kase ?

Cytuj:
maciek805, Już kompreche :?:
Tez jestem wkurzony, ale pojezdze do konca sezonu, w zime kupie manometr i zobaczymy. Teraz tylko jezdzic i cieszyc sie jazda.


Nie oszukujmy sie, moj runner oryginalnie ma troche wiecej przejechane niz pisze na liczniku.


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 14:51 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 15:18 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
maciek805, No dla tego nie kupuje się skutera z Francji/Włoch tam mają sezon praktycznie całym rokiem.... Co do kasy. Sprzedaj ten kup drugi proste :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 15:23 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
ssanie s6 40 zł :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 15:39 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Speedy3, No dokladnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2011, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Speedy3 pisze:
ssanie s6 40 zł :<
No jasne, ale mi chodzi o koszt gaznika, zreszta nie wazne.


Teraz nic dziac sie nie bedzie, jak cos to bede pisac , bede jezdzil, a dziac sie zacznie po zakonczeniu sezonu lub na poczatku przyszlego (wiosna)

Pozdrawiam ;)


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 16:00 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 9:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Speedy3, Tylko nie wiem czy wiesz 40zł kosztuje sama linka, jak masz gaźnik ze ssaniem automatycznym to koszt przerobienia to ponad 100zł nie opłaca się lepiej kupić normalny na ssanie ręczne, adapter ponad 50zł + wysyłka i linka 40zł + wysyłka.

Maniek@@@, Z francji się zgodzę skutery są zajeżdżone każdy jeden praktycznie co na allegro stoi to porysowany porozpiepszany. Ale z Włoch nie do końca są też takie ale jest sporo takich co skutery są bardzo zadbane.

Co do kompresji jeźdź do zakładu za gorsze Ci sprawdzą kompresja powinna w P/G być tak 6/7 jak jest koło 7 to możesz być spokojny na P/G to jest zaje*ista kompresja. W silnikach minarelli znowu 7 to mało ale silniki się od siebie różnią wieloma rzeczami dlatego jak ktoś ci powie że 7 to mało to nie słuchaj go, spytaj się nawet dobrego mechanika że na P/G to jest kompresja "aż za dobra" :mrgreen:

Według mnie cylinder w idealnym stanie masz P/G to żywotne silniki, a szczególnie że masz skuter z 2009 roku. To że Ci idzie słabiej to według mnie tylko i wyłącznie regulacja napędu. Może poprostu Multivar nie zgrywa Ci się z Touringiem i tyle, wiem że touring się idealnie zgrywa z serią i speed controlem, przynajmniej kolega tak miał i latał mu około 100km/h.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 9:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2011, 12:15
Posty: 19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Fajny sprzecik :) zapraszam do mnie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1112459#1112459
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO KOMENTOWANIA I DAWANIA RAD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
PrzemekSSP pisze:
Speedy3, Tylko nie wiem czy wiesz 40zł kosztuje sama linka, jak masz gaźnik ze ssaniem automatycznym to koszt przerobienia to ponad 100zł nie opłaca się lepiej kupić normalny na ssanie ręczne, adapter ponad 50zł + wysyłka i linka 40zł + wysyłka.

Maniek@@@, Z francji się zgodzę skutery są zajeżdżone każdy jeden praktycznie co na allegro stoi to porysowany porozpiepszany. Ale z Włoch nie do końca są też takie ale jest sporo takich co skutery są bardzo zadbane.

Co do kompresji jeźdź do zakładu za gorsze Ci sprawdzą kompresja powinna w P/G być tak 6/7 jak jest koło 7 to możesz być spokojny na P/G to jest zaje*ista kompresja. W silnikach minarelli znowu 7 to mało ale silniki się od siebie różnią wieloma rzeczami dlatego jak ktoś ci powie że 7 to mało to nie słuchaj go, spytaj się nawet dobrego mechanika że na P/G to jest kompresja "aż za dobra" :mrgreen:

Według mnie cylinder w idealnym stanie masz P/G to żywotne silniki, a szczególnie że masz skuter z 2009 roku. To że Ci idzie słabiej to według mnie tylko i wyłącznie regulacja napędu. Może poprostu Multivar nie zgrywa Ci się z Touringiem i tyle, wiem że touring się idealnie zgrywa z serią i speed controlem, przynajmniej kolega tak miał i latał mu około 100km/h.
Dzieki kolego za wyczerpujaca odpowiedz. Co do manometru - Juz lepiej sobie kupic i miec tez na przyszlosc, kiedys na pw podawales mi taki fajny i go wlasnie chce kupic.

Moze wiesz, co by zmienic w napedzie ? Lzejsze rolki, inna centralka ? Aktualnie rolki 6,3g, centralka hebo niebieska +60 i sprezynki hebo niebieskie. Przedtem rolki 7,2g, reszta seria, a przyspieszenie bylo to same :/ Co do v maxu to mi idzie 96km/h-100km/h.


Co do tego ssania - Rzeczywiscie sprzedac ten gaznik i kupic gaznik na ssanie reczne czy tez kupic nowe ssanie automatyczne, ale te "lepsze" ?


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 11:07 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 12:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
W napędzie jeżeli Cie to zadowala to zostaw tak jak jest, jak Ci faktycznie idzie tyle to jest dobrze.

Gaźnik według mnie wygodniejszy jest na ssanie automatyczne ale ręczne znowu lepsze.
Te "lepsze" to jakie masz na myśli?




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 12:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie no, ladnie idzie, mnie to zadowala, ale ostatnio jak wzialem kolega to runner nie do poznania :roll: kolega 65kg, ja 70kg.

Kupilem takie ssanie http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c3ae281e91 ale po dwoch dniach to samo

Moze to ? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c3ae281e91 170 zl :shock: Jak widac, jest to oryginal.


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 12:29 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To jest ciekawą alternatywą.
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 505-1.html
U p.Mielocha masz jeszcze taniej z tego co pytałem, jednak nie ma wystawionego.
Ja swoje automatyczne przerobiłem na coś podobnego do tego wyżej. Kosztowało mnie to stare rozwalone ssanie automatyczne na części i kawałek poliamidowego wałka :D




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Aha, ten "cypelek" wystajacy na gorze to uruchomienie ssania, czyli ma to tez swoj minus. Na ssaniu automatycznym moge jechac, a zeby te wylaczyc to musze sie zatrzymac. Nie trzeba tez miec linki ... Czyli normalnie kupuje, wkladam i nic nie kombinuje ?


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 13:29 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To jest zasadniczy minus, jednak moim zdaniem warto. W czasie jazdy nie potrzeba tego tykać. Ja włączam ssanie, robię przegazówkę, wyłączam i jadę.


#edit
Z dwojga złego to wolę taki patent niż linki przyczepione do kokpitu. Znowu montując linkę w kuferku masz z tym jeszcze większy problem. Fajny patent mają stare neosy ze ssanie włączanym przy lewej manetce.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 13:32 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka pisze:
Ja włączam ssanie, robię przegazówkę, wyłączam i jadę.


Masz racje, mialem simsona i tez tak robilem, ale wiadomo, ze tam dojscie do uruchomienia ssania jest super.

Czyli wystarczy ten adapter kupic i wywalem stare, a wkladam te, nic nie kombinuje ? Tyle, ze automat ma taki chudziutki cypelek na dole, ten jest zgrubiony.


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 13:32 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Simson też właśnie ma przy manetce. Neosy jednak mają to bardziej dyskretnie zrobione.
Tak piszą na stronie, więc tak musi a przynajmniej powinno być. Sprawdź tylko czy masz dobre dojście do gaźnika, czy będziesz w stanie bez problemu je przełączać.
Ja ten chudziutki cypelek zostawiłem, jednak wg mnie jest on niepotrzebny. Łatwiej było zostawić, niż kombinować z jego usunięciem. Przy automacie on pełni taką rolę, że jako tako dawkuje to dodatkowe paliwo (ssanie automatyczne musi być praktycznie idealnie niezawodne, stąd dłuższe podawanie paliwa i większe spalanie), w ręcznym robisz z nim co chcesz. Przy skrajnych pozycjach automatu raczej nie ma on znaczenia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 14:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Booyaka, nie tylko w neosach w starszych aeroxach też tak było pod przełącznikiem schowane ssanie i git, w srkach też i innych...

Przerobienie ssania z automatu na ręczne zmniejszyło Ci spalanie?




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 14:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
PrzemekSSP, Wiesz, sam cholernie żałuję, że nie mogłem tego sprawdzić. Ale zmiana ssania i remont silnika zmniejszyły spalanie prawie dwukrotnie, to raczej za sprawą remontu-silnik był w okropnym stanie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy