Dzisiaj jest 22 lip 2025, 23:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2011, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam! mam pytanie: Czy możliwe jest że skuterek mi elegancko jeździł odstawiłem go i następnego dnia nie odpalał. Łapał za każdym kopnięciem ale nie odpalał.. Czy jest możliwe że poszły uszczelniacze na wale? Kolega co robi skuterki tak twierdzi, a mi tutaj na forum powiedzieli że to kompresja poszła.. Proszę o pomoc.




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 21:13 przez Titus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 13:43 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
zepsute uszczelniacze głownie powodują

nie równe obroty
bardzo mały zakres regulacji
wyciek oleju od strony wariatora/magneta

Wymieniłem główne objawy

Konsekwencje?

jak wyżej brak reakcji na regulacje

Jak mi puszczały uszczelniacze odpalał za 1 kopem




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 13:44 przez Iniector, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 15:51 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
A widzisz, kiedy mi poszedł uszczelniacz od strony wariatora to były problemy z odpalaniem, ciężko palił i gasł. Po wymianie palił od pierwszego. Dużo zależy od stopnia zużycia simmeringa, więc je wymień i będziesz wiedział, a koszt to kilkanaście zł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 15:58 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 14:26
Posty: 39
Pojazd:
Ale mu pojawil sie ten problem dopiero po tym jak wrocil do domu i na drugi dzien chcial go odpalic. a nie pial ze pod czas jazdy mu slabl czy cos wiec nie stawia bym na uszcelniacze. a bardziej na to ze moze kturys pierscien pekl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Po wymianie skuter zazwyczaj ciężko pali ponieważ mieszanka przez lewe powietrze jest zbyt uboga, jak masz suchą świecę to możliwe że simering jest temu winny, odkręć pokrywę i sprawdź czy cieknie coś. Równie dobrze mógł zawiesić się zaworek w gaźniku czy przytkać dysza, nie wiem co to za teorie z kompresją, szkoda że Ci nie kazali zapłonu ustawiać.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 20:36 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy