Dzisiaj jest 05 sie 2025, 3:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2011, 17:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Siemka w jakim stanie jest ten cylek, gościu napisał że przebieg ok 1k po szlifie na vertexie.


http://pokazywarka.pl/1k0221/

opłaca sie brac za 100zł?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
No jeżeli cylek nie ma rys i to prawda że tłok vertex to opłaca się brac jak za 100zł
A ten cyl to orginał tak?




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Cylek orginał po pierwszym szlifie, na tłoku vertex przebieg na nim ok 1k. Ale mi chodzi o kupno żeby już nie robić szlifu tylko założyć zestaw i śmigać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:53 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:54
Posty: 111
Lokalizacja: Jarosław
Pojazd:
Orginał przecież widać na obrazkach.

Jak nie porysowany to można brać dla mnie stan dobry


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 17:56 przez hubertkopczacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Cylek orginał po pierwszym szlifie, na tłoku vertex przebieg na nim ok 1k. Ale mi chodzi o kupno żeby już nie robić szlifu tylko założyć zestaw i śmigać.


Warn
Booyaka




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 22:03 przez Willy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 20:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stan cylka bardzo dobry, tylko po co koleś zdjął pierścienie ? Teraz nie wiadomo jak są dotarte.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 21:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cylinder w bardzo ładnym stanie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 6:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A ten nagar na głowicy o czmyś nie świadczy? I wydaje mi sie jakby był troche nie równo zeszlifowany. u góry wydaje sie jakby był bardziej wyśmigany przez tłok. :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 6:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To o niczym nie świadczy. Opłaca się brać.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 7:33 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ja bym tylko zmienił pierscienie bo nie wiem po co je zdjał i juz sie tan nie ułozą , a nowe sie dobrze ułoza i będizesz latał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 14:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli mają oznaczenia oraz różnią się wielkością, to da radę je ułożyć tak samo jak były.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 15:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A jeśli są taki same?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 15:31 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Zauważ jakie ma "zwężenie" przy wydechu, ale brać sie nawet opłaca.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 15:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Jest to cylinder typu mofa.
Widać to przede wszystkim po kanale wydechowym, który jest prawie o połowę mniejszy niż w normalnych cylindrze. Jest to po prostu dodatkowa blokada stosowana głównie w Niemczech.
Na tym cylindrze nie będziesz miał zbyt dobrych osiągów. A jego cena też wcale taka super nie jest :roll: Ogólnie nie warto.

EDIT:
Mój błąd. Faktycznie minarelli ma tak fabrycznie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 18:39 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 16:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Przeciez każdy minarelli ma takie okno wydechowe :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 17:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Gladz cylindra jest porysowana, pierscienie są zakopcone.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 18:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
totalover,

czyli co wynika z twojej odp. warto czy nie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 19:43 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Jak dla mnie nie warto, jeśli chcesz sobie spokojnie polatać to kup jakiś używany nawet tę 50 i z normalnym oknem wydechowym tak że włożysz i polatasz na dobrych osiągach.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 20:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
gadałem z PrzemekSSP i powiedział że wszystkie cylki do miny miały takie okno zwięzone. :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ja bym bral. niewiem jak to jest z tym oknem ale zawsze jest takie narzędzie " dremel " mozna zrobic porting




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy