Dzisiaj jest 04 mar 2025, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: jaki cylinder?
Post: 21 wrz 2011, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
jak w temacie potrzebuje kupić cylinder bo moj stary juz swoje zrobił...mała kompresja z czym sie wiąże wymiana lub szlif wybrałem wymiane na nowy...
jakie polecacie firmy konkretne :)
do wydania mam 400zł bo 100 zł robota u mojego mechanika i chce wydać takie równe(+ -)
500 zł :)

jaki/e polecacie. ?
interesuja mnie cylindry o pojemności 50ccm
prosze o szybką odpowiedź :)

mechanik mi proponował cylinder Parmakit ?
czy to dobra firma ? przetrwa długo ?
czy to jakiś szajs ?

Prosze o opinie i propozycje ;d




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 12:09 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Gilera., Chłopie to ten twój mechanik jest pojeba.. 100zł za wymiane cylindra? Ja to robie w 30 minut i to nawet za darmo jak widzę taki wyzysk mechaników od młodych knapów to mi żal dupę ściska ;/ Tej firmy nawet nie znam co on mówi... Tu masz super cylinder: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c868accceb
Sam to sobie rozłóż i pamiętaj co i jak. W chłodzonych powietrzem jest to proste jak konstrukcja cepa albo zmień "mechanika" !




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:34 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
polecam rms 50 z zeliwa. Co prawda dopiero jakies 1000km zrobione. Docieralem 300km. Jezdzi, osiagi jak na serii, moze lekko lepsze. Nie grzeje sie w ogole. Nawet po 200km od zalozenia zrobilem trase po gorach, okolo 25km, ze srednia predkoscia 55km.h. Potem jezdzilem jeszcze i nie slabl w ogole. Cena u smugglera 250zl,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 14:47 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
Radkowy, no bez przesady 30 min to troche przesadziles . Przeciez trzeba wyjac silnik z ramy i inne duperele i poza tym trzeba to wszystko robic STARANNIE !!!! Co do cylka , mysle z Radkowy dał Ci dobry cylek chodź taka wyżyłowana 50cc kreci wieksze obroty i co za tym idzie wieksze spalanie, bardziej by ci sie oplacala 70cc no ale rob jak uwazasz :) Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 15:00 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
po co wyjmowac silnik z ramy? Ja tylko odkrecilem plastiki i zdjalem kufer i kanape.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
HHeaTT pisze:
po co wyjmowac silnik z ramy?

No właśnie? Ja też tylko wyciągnąłem kufer, osłonę cylka i wszystko widać itp. Tyle, że nie wiem jak w Gilerze..
Radkowy pisze:
100zł za wymiane cylindra?

Kolega kiedyś zatarł aeroxa, koleś za cylinder z tłokiem warty 150zł, policzył mu z wymianą 600zł, więc tu aż nie jest tak drogo. :P




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 16:50 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
u mnie w Runerze nie ma opcji zeby zrobic to wszystko z silnikiem w ramie ale wydaje mi sie ze nawet jesli wyciagniecie silnik to macie wiecej dostepu i swobodniej to robicie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Radkowy,

boje sie tam grzebać w silniku dla mnie to nie takie proste jak budowa cepa ...
wole to oddać w dobre rece i mam pewnośc ze bedzie dobrze :)

i radkowy ile bym wycisnął predkosci z niego ?

obecny setup:
leovince zx
wario hebo ng
sprezynki niebieskie
i docisk niebieski..
reszta seria.. :)

a czy ta firma parmakit jest dobra ?
zależy mi na tym zeby jechal nieco szybciej niz na tym cylku co chce wymienić(starym)
i w dodatku ten setup..
prosze o wiecej wypowiedzi :P :P




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
heh na tej 50ccm polini, przyspieszenie będzie mega większe v-max na gilerce osiągniesz myślę że te 100km/h:). A co do wyjęcia cylindra w gilerze też nie jest tragedia... kufer i kilka plastików




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 19:00 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To co piszecie pokazuje wasze podejście do sprawy od dupy strony.
Praktycznie idzie to dobrze zrobić tylko na wyciągniętym silniku. Chodzi mi tutaj o dokładne oczyszczenie i wydrapanie starej uszczelki. Do tego, grzebiąc przy cudzym sprzęcie bierze się odpowiedzialność za jakieś pierwsze kilometry, podczas których zdarza się np. wypadnięcie zabezpieczenia sworznia.
100zł to dużo, ale jeszcze myślę, że do przyjęcia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 8:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Booyaka, W zasadzie masz rację. Choć w skuterze wyjęcie silnika nie jest niczym trudnym a już w ogóle zmienienie cylindra tym bardziej. Ale z tego co widać nawet u mnie w mieście to wczoraj miałem sytuacje. Jeden koleś co robi chinole miał klienta któremu się zatarł, jakiś syf wpadł zapewne przez filter i tłok był przetarty, pierścienie zakleszczone. Ale co dziwne cylinder był nie naruszony. Ja radziłem koledze żeby kupił sam tłok a ten mechanik włożył tłok bez pierścieni i powiedział że i tak by dobrze nie chodził "bo pan zobaczy jakie ma luzy"... Myślę że podjechanie do jakiegoś znajomego kto się zna, lub innego mechanika nie zaszkodzi a i tak zawsze byłem za tym aby ktoś się uczył sam bo to najlepsza nauka. Jak nie będziesz pamiętać co i jak to możesz zawsze napisać tutaj, na forum :)




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
aha..:d

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c868accceb

czy ten cylinder spasuje ? musze mieć 100% pewność
- moc 6.2KM przy 11000obr/min,
- sprężanie 14:1
co to,to spreżanie 14:1 :PPPP

i czy tak jak napisał wyżej durex_runner, "Co do cylka , mysle z Radkowy dał Ci dobry cylek chodź taka wyżyłowana 50cc kreci wieksze obroty i co za tym idzie wieksze spalanie, bardziej by ci sie oplacala 70cc no ale rob jak uwazasz :) Pozdro."
spalanie duże?
i jak mam rozumieć to słowo "wyżyłowana"?
i czy dobrze współ gra z leovince zx,i wariem hebo ng ,sprezynkami+50 i dociskiem+60

i nadal czekam na opinie o firmie PARMAKIT bo rowniez mnie interesuje cylek z tej firmy




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 14:08 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
O firmie Permakit tylko słyszałem, że istnieje :lol:
Moc i obroty na jakie będzie strojony zależy głównie od wydechu. Myślę, że na ZX'ie dużej różnicy pomiędzy serią nie będzie.
Stopień sprężania to stosunek objętości cylindra i komory spalania do samej komory spalania, od tego m.in. zależy ciśnienie sprężania (kompresja).
Takie 70'tki podobno są niezniszczalne i mają bardzo dobre tłoki, o 50'tkach nic nie słyszałem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
a wariator tłumnik były kupowane pod silnik P/G(to moj obecny setup na tym cylku)
bo rozumiem wymiana tego cylka to tak jak wymiana serca.^^ :D
czy na tym cylku jakoś sie to nie popląta(w sensie nie zgra i bedzie źle) ?
a spalanie dużo wzrośnie teraz pali ok.3,5-4l/100km ( na calym baku zrobie może ze 100 km.:()
opinie o tym cylku na mielochu sa dobre i chyba sie zdecyduje wlasnie na niego :)
Sory ze pisze post pod postem..ale potrzebuje to zrobić w krótkim czasie :ups:




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:39
Posty: 104
Pojazd:
no z 4-4.5 bedzie palil. Ja na twoim miejscu bralbym rmsa. Dobry cyl skuter mi na nim pali ponizej 3.5l, a sportowe 50, takie jak ten polini kreca wysokie obroty i wal moze nie wytrzymac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2011, 15:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
bierz malossi sport i nie marudz, nie do zajechania, a moc wiadomo, ze wieksza. Wydech bys musial inny kupic, cos pokroju yasuni r. Wariator ok.

Polini sport ma najlepszy tlok, ale slabe to troszke w porownaniu do streetrace, malossi sport.


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2011, 15:49 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
a co sądzicie o Firmie Parmakit ?
nie moge za cholere znaleść takiego cylka w ofercie.. ;d :ups:




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy