Dzisiaj jest 12 lut 2025, 14:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2011, 1:31 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Mam kilka pytań, chciałbym założyć tecnigasa do Vitalki:

1. Czy konieczna jest regulacja gaźnika po zmianie wydechu?
2. Jaką dyszę wsadzić do gaźnika pod ten wydech ?
3. Czy trzeba dolewać trochę oleju do baku skoro skuter będzie wiecej palił ?
4. Czy na dużo wyższych obrotach się jeździ ? Dużo mocy straci na niskich obrotach?
5. Duża będzie różnica po zmianie wydechu z serii na tecnigas w przyspieszeniu i v-max ? (skuter seria, mam tylko malossi multivar).
6. Dużo spadnie trwałość i wzrośnie ryzyko awarii silnika ?

Dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 8:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
dr_kotowicz,
1. Zależy.. może będzie trzeba regulować może nie.
2. Jeżeli masz seryjną 14-stkę to zalecana 92 (lub 90) odblokowana.
3. Nie
4. Po zmianie wydechu będzie trochę wyższe obroty kręcić. Na niskich ogólnie ciężko jechać. ( Z wyższych będzie pewnie startować)
5. Przyspieszenie się polepszy, a v-max to hm trudno mi stwierdzić (zapewne się polepszy ale o ile?)
6. Wiadomo, że spada ale jak dla mnie to w stopniu bardzo niskim, więc bez obawy.

I do tego oczywiście regulacja napędu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 8:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Żywotność silnika spadnie w bardzo małym stopniu. Pamiętaj, że najważniejsze jest wyregulowanie skutera tak żeby kręcił optymalne o obroty i żeby przy ruszaniu z miejsca się nie męczył czyli żeby nie wył:D, bo jeżeli będzie się męczył to wzrośnie w zanczynm stopniu spalanie i żywotność silnika się skraca.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 8:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Żywotność silnika spadnie w bardzo małym stopniu. Pamiętaj, że najważniejsze jest wyregulowanie skutera tak żeby kręcił optymalne o obroty i żeby przy ruszaniu z miejsca się nie męczył czyli żeby nie wył:D, bo jeżeli będzie się męczył to wzrośnie w znacznym stopniu spalanie i żywotność silnika się skraca.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 22:13 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)

A oryginalna dysza odblokowana 85 będzie zbyt mała ?

A jak z policją ? Jak mnie zatrzyma np. w mieście to za automatu mogę mieć problemy za taki tłumik ? (zakładam , że nie przekroczyłem prędkości).

To załóżmy o ile trwałość może spaść tak procentowo, 30% ? Jest tu ktoś kto zrobił np 25 tys na sportowym wydechu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 22:45 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
co do pierwszego pytania to nie ma żadnych problemów zazwyczaj chyba że jakiś będzie co będzie szukał dziury w całym ale on może tylko sobie pogadac i tyle.
a co do trwałości to z 5-10%




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 23:25 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
BLEJO pisze:
co do pierwszego pytania to nie ma żadnych problemów zazwyczaj chyba że jakiś będzie co będzie szukał dziury w całym ale on może tylko sobie pogadac i tyle.


Czyli założenie sportowego wydechu nie jest niezgodne z prawem i za sam fakt jego założenia do skutera nic mi nie mogą zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 8:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Jak masz homologacje na wydech to mogą Cię cmoknoc :wink: . Jak masz odblokowany skuter to już nie jest to zgodne z prawem. Ja ostatnio z kumplem wbiłem pod zakaz no i właśnie nasi policjanci byli na spacerze (ja z kumplem 2xc16 no i Airbox :D) sprawdzili dokumenty (oczysciscie ja zapomniałem) jeden sie czepiał o dokumenty ale jak powiedziałem że mieszkam 6km od Wojkowic gdzie mnie złapali to powiedzieli a dobra ostatni raz :D




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 8:54 przez Freeszu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 10:05 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
nawet jak nie masz homologacji to nie mają jak sprawdzic chyba że masz tak wyżyłowany skuter że cie na decybele łapią to masz poblem




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Znaki są wybite :P. No a ja wczoraj cos zrobiłem przywadziłem tłumikiem i gdzies jest spaw uwalony no i chodzi :D zajebiscie ale no nie porozmawiasz koło niego
A tu dzisiejszy incydent (to nie ja :evil: )
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I to nie jest wszytko :/




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 14:42 przez Freeszu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 15:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Freeszu, gdybyś miał naklejkę na tylnym boczku to by tak nie ucierpiał. xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
:D I naklejka też poszła sie je :angry: :D i c16 cały w rysach




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 18:15 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
A ta homologacja to ten napis na wydechu ? Czy trzeba miec na to jakiś papier ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 18:52 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Ja mam na next'r wyraźny napis CE i jakieś cyferki...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Cała homologacja to jest ta kryza w kolanku, której w tecnigasach do Kymco nie ma z tego co wiem. Żeby sprawdzić czy sprzęt jest legalny w 100% do jazdy po drodze czyli czy osiąga max 45km/h i tłumik ma homologację(blokadę w tym przypadku) muszą wysłać go do badań, w co raczej wątpię. Zresztą nasi policjanci wiedzą, że każdy skuter rozwija prędkość 45km/h+, czasami nawet nowe ze sklepu:)
A co chodzi, o żywotność silnika to w przypadku tłumików niskoobrotowych to żywotność spada w bardzo małym stopniu, nawet w wysokoobrotowych szybko go nie zjeździsz na seryjce. Seryjny cylinder bez katów powinien wytrzymać powyżej 30tyś km potem szlif i kolejne 30tyś km+
Na sportowym wydechu i wariatorze jak zrobisz nawet te ok 20tyś km na jednym szlifie to i tak bardzo dobrze według mnie. Tylko należy pamiętać, że jak zimny silnik to z kilometr spokojnie jechać, a jak jedziemy gdzieś dalej to go nie katować, też sobie spokojnie jechać:) zaoszczędzisz 10min a silnikowi ujmiesz kilka % życia;D




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
zielok100 pisze:
Zresztą nasi policjanci wiedzą, że każdy skuter rozwija prędkość 45km/h+, czasami nawet nowe ze sklepu:)
:mrgreen: :mrgreen:
U mnie na śląsku nie jest tak juz pięknie :cry: . Policja ma rolki. Znajomego kumpla złapali simsonem na 3 biegu pon 80 km/h a miał jeszcze 4 :D . Ale puścili go :cool: i powiedzieli ze są z Katowic i śmigają po całym śląsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Wiem, wiem, w dużych miastach mają rolki i zależy na kogo się trafi.
Najlepiej zrobić sobie blokadę obrotów aktywowaną magnesem




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 13:45 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Napiszcie mi jeszcze czy oryginalna odblokowana dysza #85 będzie za mała do Vitalki pod tecnigas next-r. Dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 13:33 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Podbijam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 14:13 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Sprawdż i zobacz , ale w Kymco przy wydechu sportowym nie potrzeba wymieniac dyszy na większą , odblokowana wystarcza. Wiem bo kilku moich kolegów ma w vitality next r i nie zmieniali dyszy , ja na swoim przykladzie w s9 tez nie zmienialem dyszy przy tecnigasie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy