Dzisiaj jest 18 sie 2025, 20:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2011, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Mam problem z gaźnikiem. Chyba jest uszkodzony. Skuter 70cmm pali mi 10l/100km. Gaźnika nie potrafię wyregulować. Nie zależy mi bardzo na osiągach (wystarczy jak będzie jechać 70-80km/h)

Chcę wymienić gaźnika arreche 17,5mm na 12mm. Tylko jaki gaźnik 12mm będzie pasował i czy w ogóle nie będzie problemów z wielkością obecnego króćca itp.

Dodam, że paliwo mi cieknie z rurki podciśnienia z gaźnika i dosłownie leje się z tłumika.

Podobno dobrą firmą jest dellorto. Ja się nie znam. Doradźcie mi jaki gaźnik kupić i czy coś oprócz tego będzie trzeba wymienić.
Gaźnik może być używany do 150zł.

Acha. I czy opłaca się zamieniać seryjny filtr powietrza na inny? Jaki? Czasami czuję (przy prędkości 80/90) że dostaje lewe powietrze i nie chce jechać dalej. Czasem jedzie 100km/h a czasem 70km/h przy pełnym odkręceniu manetki.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 20:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
morti93, a sprawdzałeś kranik ? Czy się nie zaciął. Na 17,5 przy 70cc u mnie spala 4L więc coś jest nie tak z regulacją




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
taniej mnie wyniesie kupienie nowego gaźnika (i jeżdżenie na rozregulowanym 12mm) niż zawiezienie skutera na regulacje do mechanika, a wynik będzie taki że będzie palił mniej i oto mi chodzi.

wszystko co możliwe jest sprawdzone. Wina=brak regulacji gaźnika- nie umiem go wyregulować.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 9:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
morti93, Taniej raczej wyjdzie zabranie go do mechanika...niż kupno 12mm :roll:
A tak w ogóle to zmiana przy 70ccm na mniejszy gaźnik i jak jeszcze go nie
wyregulujesz może się źle skończyć :/




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 9:19 przez Blackout, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 10:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
zatrzesz cylek i taniej na pewno nie wyjdzie :lol:




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
na dokładkę dodam, że od pustego baku nalałem do niego 5,5l. przy ostatnim tankowaniu pokazywał, że ma 1,5l jeszcze. wlałem 3l i pokazuje pełno. mam też słaby aku. nie wiem na 100% ile pali. chyba zostaje mi metoda prób i błędów przy regulacji :| :evil: :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 8:27 
*

Rejestracja: 13 wrz 2011, 7:15
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Przestaw iglice na najwyższy ząbek,a może ci sie pływak zaciął ??? rozbierz gaźnik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 12:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
ja mam w bali ten gaźnik i weź ustaw iglice na środek i śróbe od powietrza wkrec do końca i wykręc o jakieś 1 . 1/4 zrób z 10 km i wykręc świece jeśli będzie kawa z mlekem zostaw gaźnik bo będzie ok a jeśli będzie świeca czarną wkrec dosłownie o 2 mm i zrób 10 km i sprawdź kolor świecy. Ten gaźnik jest strasznie czuły na regulacje minimalne przekręcenie śruby od powietrza daje rezultaty. Sam 3 dni regulowałem ten gaźnik. A co do cieknacego paliwa z wężyka od gaźnika to odkręc komore pływają i wyciągnij zaworek pod nim jest jakiś syf i nie zamyka go i zalewa Ci gaźnik. Pozdrawiam ja mam w bali ten gaźnik i weź ustaw iglice na środek i śróbe od powietrza wkrec do końca i wykręc o jakieś 1 . 1/4 zrób z 10 km i wykręc świece jeśli będzie kawa z mlekem zostaw gaźnik bo będzie ok a jeśli będzie świeca czarną wkrec dosłownie o 2 mm i zrób 10 km i sprawdź kolor świecy. Ten gaźnik jest strasznie czuły na regulacje minimalne przekręcenie śruby od powietrza daje rezultaty. Sam 3 dni regulowałem ten gaźnik. A co do cieknacego paliwa z wężyka od gaźnika to odkręc komore pływają i wyciągnij zaworek pod nim jest jakiś syf i nie zamyka go i zalewa Ci gaźnik. Pozdrawiam




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
krzysiek2406 zrobiłem tak jak mi powiedziałeś. ustawiłem iglice na środek, ale śrubkę od paliwa wykręciłem o 1,5 obrotu a nie jak napisałeś 1 i 1/4. Mój brat przejeździł wieczorem 10/13km. Twierdził że się nic nie działo. Rano odpalałem, dodałem gazu i zgasł. Nie chciał odpalić. Wyczyściłem świece. Odpalił. Ruszam i go po chwili szarpania zmuliło, zdusiło i zgasł. Wkręciłem śrubkę (zmniejszenie paliwa-chyba) tak aby było 1 i 1/4 wykręcone. Odpaliłem i zgasł.
Więc, żeby dostawał mniej paliwa to mam wkręcać czy wykręcać śrubkę? Krzychu ratuj!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 20:24 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
żeby mniej to wykręcaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
no to jak było 1,5 i za dużo a ja jeszcze wkręciłem? dodam, że z rurki podciśnienia dalej leci paliwo, ale już mniej. spróbuje odkręcić na 2 obroty i zobaczę. świeca oczywiście była czarna jak murzyn w słońcu spalony :cool:

Jak na razie nie mogę odpalić skuterka. Mam prawie rozładowany akumulator. Może automatyczne ssanie nie chce się włączyć? albo iskra słaba?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2011, 13:15 przez morti93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 14:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
A może to wina kranika podciśnienia skoro mówisz że z rurki od podciśnienia leci waha




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No leci i cały gaźnik jest jakby "wilgotny" od oleju/benzyny, a przed zmianą położenia iglicy go wyczyściłem ( gaźnik). Jak sprawdzić czy kranik odpowiednio "działa"? Jak odłączałem rurkę biegnącą od kranika do gaźnika to nic nie ciekło, czyli chyba ok. Tak w ogóle jak chciałem go odpalić (nie mogę) to przy próbach kopania startera nożnego (około 5minut z przerwami) na kostce zrobiły się czarne plamy które wyciekały z połączenia cylindra z tłumikiem (jest chyba nie szczelne to połączenie-nie dokręca się do końca?)
Obrazek

Dysze. Może jest za mała i nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa?

Obrazek

I jak go w ogóle teraz odpalić? Kopie i kopie, czyszczę świece i nic. Może aku jest za słaby i iskra jest słaba? Aku dobrze działa tylko jak jest ciepły (światła lepiej świecą, ładni trąbi :lol: , odpala z rozrusznika) a jak jest aku zimny to nic nie chce się włączyć. Może też nie załącza ssania i dla tego nie chce ruszyć?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 21:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
aku nie ma nic do iskry




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
doszedłem do wniosku że to może wina "uszkodzonych" membran? bo nie sadzę aby regulacja gaźnika zmniejszyła spalanie o 50%. Albo może jest słaba kompresja/sprężanie(mam niedokręconą rurę tłumika do cylindra i tamtędy wycieka czarny gęsty płyn)? chodź nie wiem czy to ma wpływ na spalanie. Kupie nową świece jutro i zobaczymy. Chyba zostaje mi jeździć ta tym co mam. Mam nadzieje, że jazda na rozregulowanym gaźniku nie popsuje skuterka? Bo jeżdżę już tak od 500km od szlifu.



edit:
Jak na raze nie moge go odpalić. Wlewałem paliwo do cylindra. Nie odpala, świeca nowa. Iskra jest. Kompresje w cylindrze sprawdziłem przeytykając palec do otworu gdzie jest wkręcana świeca. Niby "podmuch" lekki jest. Podczas "kopania" pod skuterem robią się dwie smoliste plamy szerokości 2/3cm. Może moduł? czy cylinder? nie mam pojęcia czego go nie odpala :(




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 18:55 przez morti93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy