Dzisiaj jest 28 lis 2024, 10:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:11 
3k km= 3000km... :roll:


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 14:12 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2008, 20:35
Posty: 65
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Franczesso, stary co ty gadasz wypchnie ci uszczelniacz ? OMG...

Jeśli wlejesz za dużo oleju to laga ci sie w ogóle nie wciśnie ...

Jeśli śruba sie kręci należy jakimś sposobem wcisnąć ją i wtedy śruba puści, pneumat też będzie dobry.




_________________

Obrazek
Naciśnij ^ Obrazek

[*] Ku pamięci Mycena




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
Dosłownie nie wypchnie , ale będzie przeciekać , bo nie będzie wytrzymywała tak dużego ciśnienia przy nacisku itp.
A zresztą , pojeździ to zobaczy o czym mówię.




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Mam problem. Polega on na tym, że koleś wczoraj wpie*rzył się do rowu moim roxem :/ Lagi nie są zgięte, aby strasznie miękkie. Potrafie siłą wcisnąć je do końca. Rozkręciłem je na części pierwsze i tu moje pytanie: Czy wymiana oleju i uszczelniaczy pomoże?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 22:26
Posty: 29
Pojazd:
jaki jest rozmiar uszczelniaczy w piaggio zipie (stara buda) kolo na beben i one sa mocowane na srubie od gory i od dolu na dole sie przykreca do sprezyny i na gorze do sprezyny
odpowie ktos???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Czy mogę założyć uszczelniacze 30x40x7
Bo u mnie w okolicy nie mogę dostać na 29,8 różnicy dużej niema ?




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 17:48 
*

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:10
Posty: 156
Lokalizacja: kase brać ?
Pojazd:
Ja miałem kiedyś założone 30x40x7 i wytrzymały tydzień :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 20:03
Posty: 33
Lokalizacja: ok Poznań
Pojazd:
Gdy śruba się kręci a się nie odkręca to musisz ścisnąć amortyzator. Jest wtedy większe zaparcie.




_________________

Bez gwiazdy nie ma jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
jaka jest różnica między 10 a 15 w ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 15:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
15W jest gęstszy




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 15:36 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
Powiedz mi czy jest opcja załozenia dwóch uszczelniaczy do jednej lagi gdyż latam na kole i Ciągle mi lagi wylewają ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
a może wylewają Ci sie dlatego, że masz drobne wżery na lagach ? ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
no jak zaczyna z chodzić chrom z lagów to już lagi do śmietnika. Mi się porobiły odpryski i pewnie będe musiał na przyszły sezon zmienić




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 6:38 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
haazel3, Tak mam wezyry dlatego oddaje lagi do spawacza żeby nadspawał i wytoczył ale i tak chce miec dwa uszczelniacze w ladze . Da radę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 17:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Dolny uszczelniacz ma taki wymiar:
31,7 x 42 x 7/9

A górny:
31,75 x 42,4/48 x 7,6/11,6

Takie wymiary maja lagi skuterach Malaguti F15/F12

Myślę że komuś to pomoże.

Aha i nie kupujcie tych za 40zl na allegro tylko na hurtowni łożysk, bo dolne są za 3zł za sztuke(przynajmniej u mnie)


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, 17:28 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Mam pytanko jak rozpoznajecie jaki macie olej w lagu ?! Bo mi leje już długi czas ale nie wiem jaki olej kupić (gęstość)! Od razu mówię ze do Made in China Skuterek . :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
W10 jest odpowiedni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
capekpl1, Kurde człowieku wielkie dzięki :P




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Jeśli macie taki problem że śruba imbusowa kręci się razem z tłoczyskiem to polecam klucz pneumatyczny a jeśli ktoś nie posiada to należy postępować zgodnie z moją instrukcją ;) Gdy macie już wyciągniętą lagę to należy zdjąć seger na gorze lagi, następnie wyciągnąć korek, wylać olej.Później od góry lagi należy włożyć do środka imbusa 13(należy go włożyć dość głęboko, około 12cm) Najlepiej jest kiedy ma się takiego imbusa bita którego wkładasz z przedłużka na grzechotkę i blokujesz sobie tłoczysko.Kiedy mamy już zablokowane tłoczysko to wiadomo że od dołu ta śruba już sie wykręci ;) Jeszcze co do oleju to serwisówka stosuje zasadę że od powierzchni oleju do góry lagi ma być 80mm(+-mm) powietrza.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
klucha95 pisze:
Jeśli macie taki problem że śruba imbusowa kręci się razem z tłoczyskiem to polecam klucz pneumatyczny a jeśli ktoś nie posiada to należy postępować zgodnie z moją instrukcją ;) Gdy macie już wyciągniętą lagę to należy zdjąć seger na gorze lagi, następnie wyciągnąć korek, wylać olej.Później od góry lagi należy włożyć do środka imbusa 13(należy go włożyć dość głęboko, około 12cm) Najlepiej jest kiedy ma się takiego imbusa bita którego wkładasz z przedłużka na grzechotkę i blokujesz sobie tłoczysko.Kiedy mamy już zablokowane tłoczysko to wiadomo że od dołu ta śruba już sie wykręci ;) Jeszcze co do oleju to serwisówka stosuje zasadę że od powierzchni oleju do góry lagi ma być 80mm(+-mm) powietrza.

Można też wiertarką z wlączonym udarem ;) Potrzeba tylko odpowiedniej końcówki ale w OBI za pare zl są ;)




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy