Dzisiaj jest 18 lip 2025, 23:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr powietrza
Post: 20 wrz 2011, 17:24 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 20:45
Posty: 8
Pojazd:
Witam, nie długo będę miał gaźnik dellorto 17,5 i króciec top racing. I tu sie rodzi problem. Nie będzie mi pasował oryginalny filtr. Na jaki najlepiej wymienić, czy może też jakoś go przerobić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 15:27
Posty: 189
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
zalezy jaki setup ale ja bym ładował już stożek :<




_________________

Airsal 50cc
Stage6 Pro Replica
Dellorto 17.5
Polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
do 17,5 możesz przerobić
ale ja osobiście polecałbym ci kupno filtra stożkowego..... :mrgreen:




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 13 wrz 2011, 7:15
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Przerobić puszke filtra,powiększyć otwór,a jak założysz stożek to będzie głośniejszy i w deszczu nie pojeździsz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 14:48 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:38
Posty: 19
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
elo kupiłem dysze 75 i filtr powietrza stożkowy i gdy ruszam to mi zamula a gdy już jade 10k/h to już go nie muli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 12:39
Posty: 8
Pojazd:
Pobaw się z iglicą. A jak odpalisz to na ssaniu normalnie jeździ ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 14:54 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:38
Posty: 19
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
tak
na ssaniu jezdzi normalnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 12:39
Posty: 8
Pojazd:
Daj iglice na full, jak dalej będzie go mulić to musisz dać jeszcze większą dyszę :].




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:38
Posty: 19
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
a jak tą iglice dać na fula jak ją ustawić dopiero niedawno kupiłem skuter i jeszcze nie wiem co i jak :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 12:39
Posty: 8
Pojazd:
Poszukaj na internecie w google artykuły o regulowaniu gaźnika i tam wszystko jest dokładnie opisane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:11 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 21:38
Posty: 19
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ok
dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Najpierw sprawdź , czy iglica która jest w przepustnicy posiada rowki czyli regulację. Jeśli chcesz dać najwięcej paliwa to musisz opuścić na sam dół...




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:35 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
pawelvivacity, a nie odwrotnie?? Nie przypadkiem jak podniesiesz do góry iglice to idzie więcej paliwa?? Chyba się pomyliłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
jak dasz na 5 ząbek, to będziesz miał niezły wir w baku ok.8l spalanie :P :P




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Jeśli źle napisałem niech mnie ktoś poprawi. Zawsze mam z tym problem :?




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
fejk123, im wyzej iglica tym wieksza dawka paliwa. przy gazniku 17,5 dałbym stożek z tego co sie orientuje sa stożki z osłoną wiec luz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
stozki gabkowe z oslonka sa jak seryjny filtr pod wzgledem jakosci filtrowania najlepsze to revo stype, polini airbox i malossi e5... Ja mialem te dwa pierwsze i moge stwierdzic tyle ze polini bierze bardzo duzo powietrza i wymaga sporej dyszy w dodatku ciagnie tez mieszanke do filtra.. Revo jezdzil nawet z dysza 65, airbox od 75 w gore.. Iglica: najnizszy zabek (iglica wysoko) duzo paliwa, zabek najwyzszy (iglica nisko) mniej paliwa.. Nie sluchaj ze spali 8l ja mam dysze 85 przy tym gazniku i na przedostatni zabek i pali 4 - 4,5 l na 70ccm wiec luz..




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy