Dzisiaj jest 04 mar 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2011, 17:36 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Siemka!!

Mam piaggio nrg mc2 1997r. jest w nim gaźnik 21 mm i polini sport 70 cc problem polega na tym ze jest wszystko iskra, kompresja(palca nie utrzymam gdy kopie wiec kopresja jest wmiare dobra) paliwo dochodzi wszystko posprawdzałem jest ok lecz gdy kopie to nie raguje wychodzi jedynie delikatny dym z wydechu i tyle czasem jeszcze sobie kichnie tak jak by.
Teraz pytanie do was co to moze byc? ja juz nie mam pojecia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 19:14 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 15:07
Posty: 32
Lokalizacja: Białogard
Pojazd:
Świece zmieniałeś ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 17:22 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Tak świeca nowa. Gdy kopie jedynie idzie dym z wydechu i tyle elekteryke dzis sprawdziłem wszystko ok gaźnik membranki jeszcze raz tez wszystko ok zostaje jedynie cylinder itp. wydaje mi sie ze w tym lezy problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 18:44 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
zmierz kompresje manometrem a będzie jasne bo wiesz palcem to sobie mozesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
no wiem ze palcem to sobie mogę ale dopiero wróciłem z garażu przepatrzyłem każdy część zostaje tylko cylek :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:12 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
no to zmierz kompreche i juz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 13:56 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Kompresji nie zmierzyłem bo mechanika dzis nie było przez cały dzień wiec sie wkur.. i zdjełem cylek i tak jak przypuszczałem pierścień strzelił i porysował cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 15:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Widzisz wyraźne rysy na cylku i pęknięty pierścień?Jeżeli tak to już znasz swój problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 17:05 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
tak oba pierścienie sa peknietę jeden jest normalnie pekniety a drygiego az odwróciło i przez cała gładź sa 2 wyczuwalne palcem rysy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 21:46 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
to nowy cyl albo porządny szlif jeśli chcesz zostawic orginalny cylek no i do tego jakis dobry tłok meteor lub vertrex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 7:38 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Mam polini sporta teraz porting szlif i na wiosne jazda

Mam jeszcze pytanie kto zajmuje sie na forum portingiem cylindrów żeliwnych? Lub oppowiedzcie na mój drugi temat http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=195788




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy