Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2009, 0:29 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Witam. Chciałem wymienić sobie rolki w wariatorze, bo mam wrażenie, że obecne nie spisują sie najlepiej. Posiadam wariator polini super speed 9 rolek. Motor MBK Booster Track 96r. zależy mi na wyciągnięciu, maksymalnej prędkości. O ile się nie mylę obecnie mam 4 gramowe.

Oprócz sportowego wariatora posiadam:

- sportowy odblokowany moduł zapłonowy
- sportowy tłumik
- sportowe sprzęgło
- nowy pasek
- odblokowany króciec

Posiadam również cylinder 70 żeliwny POWER FORCE, który mam zamiar założyć i mam takie kolejne pytanie, jaka świeca będzie się do niego nadawać?

Zastanawiam mnie jeszcze 1 kwestia czy cewka zapłonowa nie moduł ma jakiś wpływ na osiągi skutera przy tuningu należy ją też wymienić?

Jaką polecacie dyszę główną? Obecnie mam 74 znalazłem również w rupieciach :) 90 ale będzie chyba za duża.

Aha i jeszcze 1 kwestia dzwon sprzęgła wymiana z standardu na jakiś sportowy poprawia buta? Obecny trochę kołysze się na boki, więc i tak myślę o wymianie tylko nie wiem czy opłaca się kupować, co innego niż standard.

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 18:43 przez vegacomp, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 8:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
wkładaj tą dysze 90, będzie w sam raz




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2009, 8:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
świeca BR8HS :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:38 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Ale czy przy standardowym filtrze powietrza będzie skuter działał prawidłowo na tej 90?

A ilu gramowe rolki proponujecie?? No i czy standardowa cewka zapłonowa nie ma jakiegoś wpływu na osiągi przy tuningu?

Pojawił mi się dzisiaj poważny problem bardzo proszę o pomoc. Motor odpala na początku jedzie nawet przyzwoicie, ale po przejechaniu 3-4km nagle gaśnie tak jak bym wyciągnął kluczyk ze stacyjki. Cylinder jest strasznie gorący jak i świeca a kapturek się mi przytopił. Wygląda tak jak by się przegrzewał. Co to może być?


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 18:45 przez vegacomp, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 18:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
vegacomp pisze:
Ale czy przy standardowym filtrze powietrza będzie skuter działał prawidłowo na tej 90?

Tylko wykręć rureczkę z środka filtra.

vegacomp pisze:
No i czy standardowa cewka zapłonowa nie ma jakiegoś wpływu na osiągi przy tuningu?

U ciebie nie ma.



vegacomp pisze:
Cylinder jest strasznie gorący

Ile stopni C? I jaki masz termometr?




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 19:50 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
A jakie rolki polecacie chodzi mi o firmę, bo z wagą to pewnie będę musiał po experymentować.

Nie wiem ile, bo nie mierzyłem, bo właśnie nie mam, czym ale dużo skoro kapturek się stopił. Na pewno po wyżej 100C na moje oko po między 110C a 120C. Jak to bardzo ważne to postaram się zmierzyć tylko, że obecnie motor nie chce mi zapalić. Aha i za każdym razem jak to się stanie to muszę wymienić świecę, bo iskry nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 22:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A co się konkretnie dzieje że nie chce zapalić? Regularnie tak po prostu świece musisz wymieniać? To co Ty za świece kupujesz.

A jeżeli chodzi o temperaturę to w AC taka maxymalna do jazdy to nie powinna 130*C przekraczać.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 22:25 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Silnik przecież nie powinien przekraczać temperatury wrzenia, czyli 100*C, bo się zaczyna gotować optymalna temperatura dla wszystkich pojazdów to 90*C z tego, co wyczytałem.

Dopiero teraz zaczęły się dziać takie cyrki i jeździć się raczej nie da, bo każda przejażdżka kosztowałaby mnie nowy kapturek i świecę nie mówiąc o exploatacji pozostałych części przy takiej jeździe.

Świece miałem oryginalną Piago, Champion i NGK.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 22:28 przez vegacomp, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 22:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
vegacomp pisze:
Silnik przecież nie powinien przekraczać temperatury wrzenia, czyli 100*C, bo się zaczyna gotować optymalna temperatura dla wszystkich pojazdów to 90*C z tego, co wyczytałem.

Haha nie wiem kto taki mądry- prawie każdy skuterowy 2T silnik się grzeje około ponad 120*C. Tylko np. w "cieczakach" to nie mierzy się temperatury cylindra, tylko cieczy z cylindrem- nie powinna czyli taka norma to około 80*C.
Każdy kto ma AC i termometr Ci to powie :wink:




Edit:
vegacomp pisze:
Silnik przecież nie powinien przekraczać temperatury wrzenia


Tłok się gotuję przy 170*C tak dla wiadomości :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 22:45 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 23:27 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Czyli pasuje go odpalić i zmierzyć temperature. Ale skoro 120-130*C to normalna temperatura to u mnie musi być jeszcze większa, bo przy normalnej temperaturze dla tego silnika nie powinno mi topić fajki?

Powiedzcie mi, czym mogę zmierzyć temperaturę?

I co jest przyczyną takiego zachowania, czyli jadę i nagle gaśnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 6:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
vegacomp pisze:
Powiedzcie mi, czym mogę zmierzyć temperaturę?
Ty nie skupiaj sie nad pomiarami temperatury tylko pomyśl co ją powoduje.
Najpierw ŚWIECA.Jej wygląd może pokazać czy mieszanka nie jest za uboga ,a to jak wiadomo jest przyczyna przegrzewania.Ciepłota świecy też jest ważna.
A masz wszystkie elementy układu chłodzenia,i to sprawne :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 6:26 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 10:07 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Ten model chłodzony jest powietrzem wentylator pracuje prawidłowo.

Macie tutaj zdjęcia nowej świecy przejechałem na niej 3km.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 12:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Trochę za ciemna ale może być.Brak na cokole świecy i gwincie przebarwień świadczących o przegrzewaniu się świecy.Efekt koronny na izolatorze jest zjawiskiem normalnym,tylko te 3km zrobione na niej jakoś temu zaprzeczają.Kąta zapłonu w skuterze zmieniać się nie da więc złe wyprzedzenie odpada.Pozostaje paliwo o złej liczbie oktanowej lub źle zestrojony napęd tzn konieczność trzymania wysokich obrotów niewspółmiernych do szybkości.
Fajki o których pisałeś się że się topią nadają się bardziej do gablotki wyłożonej atłasem niż do skutera.Najlepsze są bakelitowe. A jak wygląda sprawa smarowania :?: :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 12:17 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 13:33 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Tyle, że na tej fajce, co mi się stopiła wcześniej zrobiłem bez problemu 4 000km aż do momentu aż wystąpiła awaria i fajka się stopiła w środku kupiłem ją w sklepie motoryzacyjnym kosztowała 20zł to chyba nie taka kiepska to nie fajka od rometa za 5zł.

Tylko ciekawe jest to, że po takiej awarii nie ma iskry chyba, że założę nową świecę. Kupiłem jeszcze nową cewkę może to przez nią nie ma iskry raz daje a raz nie.

A co powiecie o tłoku czy fakt, że to jakaś chińska podróbka ma znaczenie może puchnie?

A może tłumik jest już zapchany i jak odpalę to chodzi normalnie a jak się zagrzeje to go przytyka i jest niedrożny. Czytałem w innym temacie, że jak tłumik jest już załadowany syfem to mogą być różne cyrki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 13:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie cena a materiał świadczy o jakości fajki.Sprawy wydechu nie można demonizować.Będzie przytkany-spadną osiągi,i to znacznie wiec z czego ma się grzać.Poprzedni mój 2T,na tradycyjnym zapłonie ,przerywaczu i oleju nawet 1:33 lubił czasami zrobić mostek na świecy.Jak długo mam skuter ,jeszcze si, e to nie zdarzyło (4 lata).Mniej oleju=o wiele dłużej trwa zatkanie wydechu.Dalej nie odpowiedziałeś na pytanie: jak wygląda układ smarowania.Może po nagrzaniu zaczyna tracić olej i mniej go dochodzi do gaźnika a w końcu do cylka.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 15:26 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Wydaje mi się, że smarowanie ok, bo mieszankę robie ręcznie w ostatnim skuterze przytkał mi się wężyk od oleju i od tej pory robie mieszanki ręcznie skład 110ml na 5l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy