Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia Rs 50
Post: 27 wrz 2011, 9:18 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam, mam problem. Był zlot w Bełchatowie i Ciśniemy Peugotem JetForce Yamahą Tzr i Moją Apką, najpierw się przegrzała Tzr'ka zatrzymaliśmy się, czekaliśmy. U mnie wskaźnik wyraźnie isę zawiesił, bo cały czas była połowa temperatury. Ciśniemy dalej. Nagle jakieś 3 km poźniej, popierdzielam v-maxem 110 km/h i moto traci obroty, zjeźdzam na bok. i nagle "Jeb" moto staje.. i już nie odpala. Rozebraliśmy moto, świece zobaczyliśmy (żużel się na niej zrobił) kupiłem nową na stacji. sprawdzamy w innym moto czy jest iskra Rieju(AM6) jest. Jeszcze zobaczyłem czy tłok chodzi. i chodzi. to co mogło się zrobić.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 14:46 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:50
Posty: 16
Pojazd:
Może dysze się grzeją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
n4ka., hahahahahahahahahaaha :)

Poison, Przytarłeś ją pewnie albo pierścionki padły. Jak nie masz manometra to wykręć świecę, przyłóż mocno palec do otworu i zakręć rozrusznikiem, jak odpycha ci palec to jest dobrze :) Jeśli nie to tłok i cylinder śmietnik.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:05 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Dlaczego od razu śmietnik ?? Szlif i tłok pod szlif i będzie git :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 16:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Zatarłeś. W ogole jak mozna byc tak glupim i przez dlugi czas palowac vmaxem nie rozumiem tego.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 18:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
konrad9510, no tym śmietnikiem przesadziłem :D




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 19:43 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
no raczej przytarłem troche :( nie jeźdzę już.. poczekam do zimy na nowy cylinder :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Przytarłeś cylka . Jak mogłeś tak cisnąć na v-maxie to ja nie wiem no teraz masz nauczkę i będziesz musiał albo szlifa+ nowy tłok i pierścionki, a jak chcesz to nowy cylek zamiast szlifa .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2011, 23:24 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
nie wiem co jest dziwnego w ciśnięciu v maxem. jeżeli gaźnik jest poprawnie wyregulowany, sprawny układ chłodzenia, oraz dobrana świeca to możesz cisnąć v maxem cały czas , a nawet jest wskazana jazda z maksymalnie otwartą przepustnicą bo silnik jest najlepiej chłodzony wewnętrznie oraz smarowany.swoim przejechałem 50 km na trasie cały czas na maxa i jakoś żyje... kymco vitality zrobiłem z kolegą w 2 osoby trase z warszawy do skierniewic też cały czas na maxie i skuterek jakoś do teraz jeździ... silniki współczesnych motorowerów są tak przemyślane że spokojnie można jechać na maksymalnie otwartej przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 8:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
No w sumie, ja też swoją rs cisnąłem v-maxem przez 18km... potem miała ciężko odpalić, minęło 5 minut i lajtowo chodziła wkręcała się itd. więc do domu też cisnąłem maxem bo lubię taka jazde... i przejeździłem 2 sezony i tylko 2 bary spadło z ciśnienia... teraz już cylek do wymiany jest. ale jakby nie było 14 tyś na nim zrobiłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 17:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Maciejpoz, To jest,że te silniczki są przystosowane do prędkości 45 km/h więc układ jest zaprojektowany co prawda z duzo wieksza granica bezpieczeństwa ale bez przesady.Ale pewnie ty wiesz lepiej. Zamontuj termometr i cisnij pelna pyzdą i zobacz jak ladnie temperaturka do gory skacze a następnie będzie Chrup i tłoczek spuchł .




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2011, 21:32
Posty: 30
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Maciejpoz, To jest,że te silniczki są przystosowane do prędkości 45 km/h więc układ jest zaprojektowany co prawda z duzo wieksza granica bezpieczeństwa ale bez przesady.Ale pewnie ty wiesz lepiej. Zamontuj termometr i cisnij pelna pyzdą i zobacz jak ladnie temperaturka do gory skacze a następnie będzie Chrup i tłoczek spuchł .


Tyle że pewnie nie cisną v - max 110 na seryjnym cylku tylko na tuningowym który jest lepiej zrobiony...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 19:31 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
O przepraszam.. Ja mam Cylinder seryjny, poza tym wszystko seria. i Leci mi najwięcej 110 km/h po prostej.
Możecie wierzyć lub nie, ale tak jest. (było aż do teraz)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 19:34 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
krzysiek39, przystosowane do 45 km/h :lol: ciekawe po co byłyby blokowane jak mogliby poprostu zrobić silnik który by miał załóżmy 3 konie i 2 biegi i też by jechał 45km/h :lol: zastanów się troche co piszesz. a na termometrze mam cały czas około 90*.a tłoczki to puchną meteory za 30 zł albo jakieś chińskie przetopione z łyżeczek :lol: a w swoim pewnie tuning robiłeś żeby pyrkać 30 km/h po wiosce.


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2011, 19:37 przez Maciejpoz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Maciejpoz, Hahah kolejny Tepy mechanik. Po pierwsze: czy cylinder seryjny czy cylinder sportowy(zeliwny) gowno ma to do chlodzenia.
Po drugie: Co z tego jak by zrobili silnik o mocy 3 km i 2 biegach jak to by w ogole nie przyspieszało i nie jechało? Pomyśl mózgu.
Po trzecie: Dlatego motorower mozna odblokować aby osoby posiadające prawo jazdy A mogły nim normalnie podróżować z większa prękościa niż 45 km/h dla motoroweru. Mam wymieniac więce? Tak ps to meteor kosztuje ponad 120 zł lapsie.
Mój tuning? Heh nie skomentuje tego.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Krzysiu39 Mogłbyś nie wyzywać po 1 po drugie jak przystosowane do 45km/h ? Twoja durna teoria ?
motor jest robiony by ciskać nim maxem ale z głową jak masz samochód też maxem nie jeździsz... bo to szkodliwe... a nie we wszystkich krajach ogarze są blokowane do 45... bo to takie prawo jest u nas... w innych krajach można troche więcej :) chociaż w większości 45, a gdyby miał motor 3km to by nie podjechał pod górkę... jak ja ruszam z piasku nad woda to muszę w swojej do 6,5-7 zakręcić :) bo inaczej zdycha :) myśl czasami co piszesz


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2011, 22:09 przez apriliars1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy