Dzisiaj jest 16 kwie 2025, 9:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2009, 16:16 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Witam Posiadam CPI olivera z 2005r. Postanowiłem go troszkę stuningować. Wiem jak to zrobić ale nie wiem na jakich częściach najlepiej żeby jeździł jak najlepiej. Chciałem załozyć do niego Wariator i zastanawiam się który będzie najlepszy, tak aby nie łapał muła i płynnie przyspieszał, nie ukrywał ze na v-max również mi zależy Hebo Next Generation, Malossi Multivar czy Polini Speed Control??

Oraz wydech i zastanawiam się nad LeoVince ZX i Metrakit Hand Made i nie wiem który wybrać żeby wszystko grało, musi być jak najgłośniejszy no i osiągi też muszą być dobre.

mam jeszcze takie jedno pytanko, kupiłem niedawno filtr powietrza Metrkit i po założeniu skuter jedzie do 20-30 km/h i spada z obrotów po czym gaśnie tak jak by mieszanka była nieodpowiednia. Zakładałem również większe dysze 75-80 i wtedy się zalewał. Czy da się coś z tym zrobić ?

Pomóżcie mi wybrać z góry dziękuje.



W wakacje będzie zakładana cała reszta.




_________________

Krzysiek2814


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 22:11 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 21:27
Posty: 6
Pojazd:
CPI ma silnik minarelli? Jeśli ma to... polecam Multivara, kolega ma w Aragonie i na prawde duzo mu dal, i na przyspieszeniu i v-maxie. Wsadzisz rolki 7.5-8.5g i będzie ok. Co do wydechu, jak ma byc glosny to Yasuni, Laser albo Giannelli, ew. LeoVince (wszystkie sa glosne ale nie wiem który najbardziej, sam mam giannelli ale w sp2 WRC i jest baaardzo glosny). A z tym filtrem... Pewnie nie wyregulowałeś gaźnika po założeniu stożka? Trzeba to zrobić i powinieneś wymienić dysze.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Ja sie wypowiem co do wariatorów:
Hebo Next Generation dobry wariator cieszy się pozytywnymi opiniami wśród użytkowników skuterów ale czasami może złapać "muła"
Malossi Multivar tak jak kolega WhitePearl napisał daje dużo w v-max i przyśpieszeniu, ma dodatkowo sprężynę centralną co daje lepsze przyspieszenie.
Polini Speed Control w tym przypadku to sama nazwa mówi za siebie głownie na przyspieszenie.

Co do wydechów to wybrał bym Metrakit Hand Made.
:D




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 19:38 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Tak jest to silnik Minarelli Horizontal AC
Więc wybiorę chyba Multivara, bo nie chce żeby mi łapał muła i przyspieszenie i v max musi być znaczące.

A dlaczego wybrał byś Metrakit Hand Made?? z czym LeoVince ZX jest gorszy?

Co to znaczy wyregulować gaźnik?? Po założeniu stożka śrubka tam przy gardzieli do filtra powietrza jest dokręcona na max a poza nią jest jeszcze tylko jedna śrubka od obrotów i poza tymi dwoma już nic nie ma. Więc co mam zrobić?
No przy założeniu stożka zakładałem rózne dysze i mniejsze i większe i nic ciągle tak jak by się zalewał czy coś takiego nie wiem. Mam Japoński gaźnik mikuni i teraz jest dysza 57,5 mam wszystko seryjne. Przy stożku zakładałem dysze od 70 w z wyż




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 19:54 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 21:27
Posty: 6
Pojazd:
Regulacja gaźnika to regulacja śrubek które są w gaźniku :D Musisz wykumac kiedy masz najlepsze obroty i musisz patrzeć czy silnik dobrze się wkręca. Ja polecam LeoVince bo ma ładny dźwięk a do Metrakita jakoś nie mam przekonania :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2009, 21:52 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Jak to w gaźniku?? nie rozumiem. opisz to dokładnie bo ażtak doświadczony jeszcze nie jestem.


P.S wiem ze to głupie pytanieale ile z multivarem i leovince może mi latać??




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 7:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2009, 12:00
Posty: 27
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
To ja mam ARAGONA z multivarem i ci polecam jak najbardziej ; )
A co do regulacji gaźnika masz 2 śrubki. A zreszta tu masz schemat http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17038

I popatrz na 6 zdiecie tam masz opisane te 2 śrubki i właśnie tym musisz regulować i wyczuć kiedy Cep ma najlepsze obroty i chodzi równo!!!
Najlepiej rozgrzej silnik włacz światła i wtedy reguluj; )




_________________

Nie ważne gdzie, nie ważne czym, ważne, że ciągle do przodu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 9:30 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
A jaki masz tun w swoim Aragonie?? jaki masz wydech i ile na v-max dał Ci Multivar?

Bo ja zamierzam go kupić razem z Leovince ZX, ale przed chwilą wpadł mi w ręce Wydech Stage6 Pro Replica, podobno jest dość dobry, który ma lepsze osiągi??



A co do tego gaźnika to chyba nie ma sensu ze bym się z tym bawił, dawałem go do dobrego mechanika ze by założył mi ten filtr metrakit, zakładał różne dusze regulował a dodam ze koleś się na tym zna i to bardzo dobrze, powiedział ze jak załozy ten filtr i za dużądyszęto się zalewa a jak za małą to ma za duzo powietrza, nie mógł znaleźć optymalnej. Ale olać to kupie jak na razie sportową wkładkę powietrza, i tak w wakacje zakładam cylek 70ccm i nowy wał oraz gaźnik ;]




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 9:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
CPI nie ma silnika Minarelli Horizontal AC, chyba że robiłeś zamianę silników między Yamahą a CPI. Polecam to przemyśleć jeśli chcesz mieć naprawdę porządne osiągi i myślisz o tuningu. Wariator Malossi Multivar oraz wydech Tecnigas Next R ewentualnie ten LeoVince ZX też jest OK, osobiście do 50ccm polecam Yasuni Z. Przy regulacji gaźnika nie tylko śrubki się liczą. Zapomnieliście o najważniejszym! Iglica na przepustnicy! To tam dawkuje się paliwo. Załóż ten filtr, załóż dyszę 75 jak masz, i iglicę musisz ustawić tak by go nie zalewało i tak by paliwa było wystarczająco. To niestety żmudna robota, ogólnie przygotuj się że regulacje nie są łatwe... Zwłaszcza jeśli wybrałbyś Stage6 Pro Replice, wydech cholernie trudny do wyregulowania... Sam jak jest to jeszcze da radę, ale jak dodasz do niego jakiś wariator to masakra się robi bo ciężko dojść z nim do porozumienia. Wydech polecany ludziom którzy umieją regulować, mają do tego cierpliwość i kasę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 11:29 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
No dobra CPI nie ma silnika Minarelli Horizontal AC tylko jego kopię, ale jaki jest sens wymieniać cały silnik skoro ja i tak będe montował w nim wszystko nowe renemowanych firm, tylko kartery zostaną stare. Ale jednak kupuje LeoVince ZX jest najlepszy jak dla mnie oczywiście, na Yasuni Z mnie nie stać po prostu, a poza tym to mój kolega w speedzie 2 ma leovince ZX przy cylku 70ccm racing i mówi ze jak na razie daje rade ale będzie zmieniał.
A co do tego gaźnika to jak zmienie tą dysze na 75 założę stożek i pobawie się z tą regulacją to będę miał jakieś minimalnie odczuwalne lepsze osiągi?




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 15:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2009, 12:00
Posty: 27
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Ja mam tylko malossi multivar sprężynę centralna +7 i rolki 8 g i dało mi 13km/h wiecej i dość dobre przyspiesnie; ) Ale teraz planuje zakup laser x pro ; D

A co do tego stożka po co ci on ?
Lepiej zmienić membranki np. malossi i wieksza dysze; )

Jak chcesz to napisz na gadu 3660145 to ci powiem jak i co :mrgreen:




_________________

Nie ważne gdzie, nie ważne czym, ważne, że ciągle do przodu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 5:27 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Ja znalazłem prawie nowego lasera x pro za 350 zł ma przejechane coś ok 200-300km więc nówka w zasadzie z fotek wynika ze zero wgniecen i rys tylko kolanko bardzo delikatnie przebarwione, ale dziś jadę go obejzeć osobiście. Ten koleś ma również wario malossi 2000 za 170-180 zł tak że po 200-300km więc chyba wezmęi jedno i drugie. Chodziło u niego w keeway hurricane więc do mnie powinno bez problemowo pasować




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 18:01 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Kupiłem Tego lasera x pro, ja pier...ole jaki pocisk na serii jechał 60km/h a jak ktoś nie wierzy to trudno nie zależy mi na tym po załozeniu lasera 85km/h bez niczego sam laser. i to na lajcie. kupie jeszcze tego multivara i moze z 90km/h będzie, przyspieszenie zajebiste a dźwięk to może być jak dla mnie. Ale aż sam sobie nie dowierzam




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 9:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 17:15
Posty: 14
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Co do prędkości po tuningu... ja mam:
CPI OLIVER:
- Cylinder Airsal 70cc (14KM)
- Gaźnik Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
- Wariator Polini (rolki Polini 15/12 5,5g.)
- Wydech seryjny (nie dorobiłem się jeszcze na żaden w wersji sport :P a dziadostwa za 300zł nie kupię bo wolę dołożyć i mieć tą prawdziwą moc hehe))
- Moduł zapłonowy do 70cc TNT
- do mam nowe opony bridhstone 130/70/12 przód 130/70/13 tył
i uwierz mi lub nie ale musiałem założyć cyfrowy licznik bo tamten kłamał niemiłosiernie :/:/ teoretynie według licznika cisnę grubo ponad 90km/h a w realu jadę 70 masakra... a przy mojej konfiguracji wyciskam z niego 92km/h ale mam prawko na motor, więc mozna poszaleć... oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku... ale zarąbisty jest na STUNY :D:D:D




_________________

I byle do przodu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 14:13 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Siema skuter juz prawie gotowy tylko teraz nie wiem jakie kupić membranki?

Membranki Malossi [carbon] - Minarelli / Piaggio są 3 komplety

czy Płytki membrany Metrakit

a może Płytki membrany Polini

Może ktoś ma jakieś inne propozycje?? proszę o szybką odpowiedz możecie pisać na gg: 999239




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy