Haha to widzę że bardzo profesjonalny serwis
1. Po co wymieniać moduł na sportowy, jak seryjny blokuje przy 10 500 obrotach. Na seryjnym skuterze o takich obrotach możesz pomarzyć
Więc moduł to strata kasy.
2.Wymiana filtra na stożkowy nie ma sensu w 50. Skuter będzie jednie trochę lepiej wyglądał bez tej puchy i będzie miał lepszy dźwięk - strata kasy
3.Zmiana rolek i sprężyny w serii mija się z celem, gdyż seryjny skuter jest idealnie wyregulowany - strata kasy
Ogólnie to ten serwis chciał na tobie zarobić i tyle
Te części, które ci proponowali nawet nie dodadzą ci 5km/h v-maxu
Jedynie odrobinkę może być lepsze przyśpieszenie (sprawa stożka), ale to też po dobrej regulacji.
PS. Jeśli chcesz mieć zrywne moto to kupuj tecnigasa rs-a i multivara i wtedy poczujesz moc