Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2011, 18:26 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
Witam,

Dzisiaj jadąc do centrum strasznie skoczyła temperatura. Po zjechaniu moment wytraciło temperature. Sprawdzilem poziom plynu chlodniczego ( pusciutko). Nigdzie nie widzialem zeby wyciekal. Wracajac temperatura znowu skoczyla. Od strony nozki pokazaly sie plamy bialo siwej mazi ( borygo z olejem). Na szybko zlałem olej , wlalem nowy olej i borygo i podjechalem 2km ktore mi zostaly do garazu).
Pytanie jest następujące skąd olej. Ostatnia rzecz która była robiona to grzebanie po stronie sprzęgła. Otóż podczas jazdy wykrecila się nakrętka od wału i rozwaliła pokrywe od kartera przy pompie. Wymienilem ją na uzywaną. Gdzie może powstawać przeciek ?? Czyżby uzywana czesc na ktora wymienilem ma nieszczelna pompe ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Simering na pompie jest nieszczelny, standard.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 13:14 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
Witam,

Zakupiłem zestaw naprawczy do pompy. Zabieram się za naprawę i kilka pytań, a właściwie cała seria.
Czy muszę zdejmować całą pokrywę sprzęgła żeby to naprawić , czy wystarczy że odkręcę pokrywę od pompy.
Czy wirnik jest wciśnięty ? w sensie czy mam go podważyć i wyciągnąć ? pod nim znajduje się simering ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 16:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Musisz zdjąć całą kapę aby wyjąć zabezpieczenie i zdjąć trybik plastikowy z pompy wody :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 19:56 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
No dobra, płyny spuszczone i zdjeta pokrywa sprzęgła. Pompa rozkręcona i teoretycznie wymieniona na nową ( simering, wirniczek, wałeczek blokujący i uszczelka).

Teraz problematyka :
1. Czy wirnik po zlozeniu powinien mieć luz przód-tył.
2. Od strony sprzęgła idzie podkładka , potem wałeczek blokujący, potem tryb plastikowy , podkladka i seger. Ta pierwsza podkładka miedzy karterem a waleczkiem ma luz, czy tak powinno byc ?
Obrazek
3. Jak dobrze wypłukać silnik z oleju połączonego z borygo (biała maź). Myślałem o benzynie ekstrakcyjnej. Wlać pomieszać trochę motorem i zlać wszystko. Powtórzyć taki proces kilka razy. Co o tym sądzicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 11:11 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
syf możesz wypłukać zwykłą benzyną, przerabiałem juz to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
No to silnik złożony. Przepłukałem go olejem kilka razy. Aprilia odpaliła , niestety z pychu bo akumulator padł ( ma alarm wiec od stania się rozładowała).
Po przejechaniu kilometra temperatura szybko skoczyła. Po zgaszeniu momentalnie traci temperaturę. Nie wydaje mi się żebym źle złożył pompę.
Podejrzenie pada na chłodnice gdyż robi się gorąca jedynie na górze, dół jest o wiele chłodniejszy. Czy to możliwe że coś sie przypchało ? Może gdzieś jeszcze być przeciek ?

Poradzicie coś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
Podejrzenie pada na chłodnice gdyż robi się gorąca jedynie na górze, dół jest o wiele chłodniejszy. Czy to możliwe że coś sie przypchało ? Może gdzieś jeszcze być przeciek ?
Wychodzi na to ,że nie odpowietrzyłeś układu chłodzenia.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:05 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
ale to az tak by się grzało. Kolega odkrecił na glowicy odpowietrzacz. Wlewalem borygo az mu sie nie pojawiło.
Czy coś źle zrobiłem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
thorgalak, odkręć korek gdzie wlewasz płyn, nalej do pełna i zostaw z otwartym korkiem na wolnych obrotach ... Ew. poruszaj lewo-prawo... I na bieżąco uzupełniaj płyn...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
A ile płynu powinno wejść ? Jak wlewałem to prawie 800ml weszlo.
Ale myślicie że to wina tego czy raczej coś jeszcze może być nie tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 16:37 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jak wesżło ci 800ml to dobrze bo mi w rs tez tyle wchodzi wychodzi na to ze albo chłodnica albo zle pompe złozyłes i nie kreci sie zdejmij moze ten mały dekielek od pompy wody i odpal ja jak sie kreci to jest oki a jak nie to rozbieraj od nowa




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 20:07 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
No pompa przed założeniem dekielka się kręciła i zanim pokrywe sprzęgła założyłem tryb też kręcił.
Chłodnica powiadacie,czyli zrobić manewr z octem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 21:51 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
założyłeś bolczyk pod zębatke od pompy wody?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 16:14 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 8:32
Posty: 27
Pojazd:
Tak, bołczyk jest. Wszystko tak na rysunku powyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy