Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 16:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2009, 11:30 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 8:06
Posty: 4
Pojazd:
Witam,
Na wstępie chciałbym przywitać się.
Dołączyłem do grupy posiadaczy Kymco S8 4T

I teraz moje rozterki.

1) Z tego co wiem skuter jest odblokowany wedle książki gwarancyjnej ( ScooterLand warszawa ) i jak sądzę po przez złotą śrubkę i tulejkę.

2) Skuter wyciąga około 60 na prostej i z górki około 63km/h

3) Wedle znalezionego opisu i informacji moduł CDI jest tam blokowany ale ponoć nie ma różowego przewodu ale za to znalazłem taki opis:
"main jet, pink wire on CDI and drive boss."
szukając dalej w internecie znalazlem coś takiego:
"The super 8 50 has all three restriction methods in place from new here in the UK"
Czyli wedle tego są 3 blokady ale to tyczy sie UK.
dalej w tym samym wątku:

"he problem I had was that the CDi on the super 8 50 has 8 (eight) wires not 6 and none of them are "PINK"! Anyway, for anyone wanting to do the de restriction on the CDi what you need to do is open the battery compartment in the footwell (2 phillips screws) and locate the CDi box at the back of the battery. disconnect the multi plug from the box and then carefully strip back the insulation tape around the 8 wires. Then locate the wire that is VIOLET with RED tracer, You will notice there are two, either will do. Ensure you cut it and leave it in such a way as to be able to rejoin it at a later date should it be necessary. This removes the rev limiter circuit on the bike. This on its own gave me 40mph on the flat."

Co w wolnym tłumaczeniu daje ze w S8 nie ma 6 kabli i różowego przewodu ale jest 8 kabli i przewód fioletowy z czerwonym paskiem.
Ponoć odczepienie jego zdejmuje blokade z CDI i daje większą prędkość.

Czy już ktoś oblokowywał S8 4T w pełni i może mi powiedzieć ile ten skuter jedzie maksymalnie VMAX na standardowych ustawieniach ( po zdjęciu blokad i bez zmian cylindra etc... )


4) Kiedy trzeba regulować gaźnik ( po odblokowaniu CDI ) czy nie ?
Po odcięciu ślepej kiszki w wydechu ?

Pozdrawiam




_________________

---
KYMCO S8 4T '08 2000km
Oficjalne Forum Osiedla Kocjana w Warszawie
Osiedle Kocjana


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 21:49 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 8:06
Posty: 4
Pojazd:
Ok, są dwa kable koloru fioletowego z czerwonym paskiem po ich odcieciu vmax podskoczył do 70km/h i dalej nie daje ( ale podejrzewam brak mocy )

Pytanie:
Wyjąłem rurke/zwężkę z filtra powietrza ale skuter osłabł bardzo mocno i zmulał ( vmax 45 )
czy teraz trzeba zrobic regulacje ? ( na razie włożyłem z powrotem )




_________________

---
KYMCO S8 4T '08 2000km
Oficjalne Forum Osiedla Kocjana w Warszawie
Osiedle Kocjana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2008, 21:32
Posty: 26
Pojazd:
A więc tak, po wyjęciu tej zwężki skuter teraz dostaje za dużo powietrza. Wypadałoby zwiększyć dyszę i dobrze wyregulować. :)

PS. Nie jeździj za dużo bez tej zwężki niewyregulowanym skutem, bo w podobny sposób mój kumpel zatarł cylek :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2009, 23:01 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 8:06
Posty: 4
Pojazd:
Witaj,
Dzięki za informację, moje pytanie czy jak wyjmę ją ( na razie znów włożyłem ) to skuter ostanie więcej mocy ? ( a tym samym większy V-MAX bo mam wrażenie ze mi właśnie mocy brakuje aby przekroczyć 70km/h

( czy jak zaprowadze skuter do serwisu to wyregulują czy lepiej samemu regulować s8 4t ?




_________________

---
KYMCO S8 4T '08 2000km
Oficjalne Forum Osiedla Kocjana w Warszawie
Osiedle Kocjana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2008, 21:32
Posty: 26
Pojazd:
Samo wyjęcie zwężki teoretycznie powinno polepszyć osiągi, jednak w praktyce jest inaczej :P Żeby zyskać lepsze osiągi konieczna jest regulacja gaźnika :) Bez tego ani rusz :/

Jak dobrze wyregulujesz to na pewno poczujesz różnicę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 15:31 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 8:06
Posty: 4
Pojazd:
Witam,
Dzięki za odpowiedź.

Własnie przekopałem internet i okazuje sie ze po wyjęciu zwężki w filtrze powietrze musze wymienic dysze w gaźniku a potem to wszystko wyregulować.

Moje pytanie ( bo nie bardzo znalazlem w necie ) jak to się reguluje w kymco s8 4t ?

Czy jest jakis opis tego co i jak ? ( google, toutube ) nie mowi nic ciekawego o s8 a nie bardzo wiem czy adekwatnie w innych modelach..

Jeszcze zastanowiła mnie uszczelka pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem lub gażnikiem a cylindrem która ponoć jest źle założona ( czym to się objawia ze jest źle - skąd mam to wiedzieć bo z obrazkow wyglda to symetrycznie ta uszczelka.


Ok znalazlem mniej wiecej takie cos:
1) śróbka od paliwa
2) śróbka od powietrza
3) Iglica
4) od wolnych obrotów
5) od wysokich obrotów

Ok
Obecnie jeździ super skuter.
Wyjmuje więc zwężkę w filtrze powietrza i ze skutera robi się muł ( złe przyśpieszenie, zła vmax )
Moje pytanie:
Czym mam kręcić ? ( sróbkami czy iglicą przyczepioną do linki gazu ? )





Pozdrowienia




_________________

---
KYMCO S8 4T '08 2000km
Oficjalne Forum Osiedla Kocjana w Warszawie
Osiedle Kocjana


Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 15:47 przez Black_Dev, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 21:30 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
Siema! mam kymco s8 i chciałbym zdjąć blokade z cdi tylko nie wiem gdziew go szukać obczaiłem juz co trzeba zrobic tylko jakos nie moge znalesc tego CDI! prosze o szybko odp. Pzdr ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 10:43 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
ok znalazłem ten moduł xD ale mam problem mam przeciete te kable i ni ptak leci nadal te 60kmh jak lecial ;/ ma ktos jakis pomysl jak zrobic zeby te 70-75 lecial? z gory dzieki , moze tlumik g obardzo muli gdzies o tym czytalem ze w 4t tlumik sporo muli skuter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 16:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
bysiu110 pisze:
ok znalazłem ten moduł xD ale mam problem mam przeciete te kable i ni ptak leci nadal te 60kmh jak lecial ;/ ma ktos jakis pomysl jak zrobic zeby te 70-75 lecial? z gory dzieki , moze tlumik g obardzo muli gdzies o tym czytalem ze w 4t tlumik sporo muli skuter


Kymco to nie chinol ... tutaj się nie tnie kabli tylko wymienia moduł na odblokowany ... życzę powodzenia w wydaniu 150 zł na nowy moduł o ile go dostaniesz .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 9:37 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
dobrze a moze wiesz na jaka dysze zmienic ? odblokowalem wario ale to za duzo nie dalo :O wg mnie tylko lepiej sie wkreca i moze 1-2km/h wiekszy v-max. Ta dysza duzo da? dzieki za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 10:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
byś musiał zobaczyć jaką teraz masz .. ale zazwyczaj w kymco jest to 16 rozmiarów większa dysza ... Np ja mam 72 zablokowaną a odblokowana to 88




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 12:15 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
ok a powiedz mi jeszcze czy w tłumiku jest tam zwęzka lub jakas inna blokada - wiem ze moglbym rozbierac i sam sprawdzic ale taki obcykany w te sprawy nie jestem wiec wole nic nie rozwalic... ( mam jeszcze pytanie co do tulei w wario sam ja odblokowywalem stoczylem ja ale zostal mi na niej taki rowek itu pytanie do jakiej srednicy musi byc stoczona? gdzies czytalem ze mui byc na plasko a mi zostal taki rowek po tym pierscieniu ;/)


Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 12:21 przez bysiu110, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 12:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To że zostanie ten rowek to jest normalne ... to nic nie robi że on jest . Jeżeli jest to wersja 4 suwowa to raczej blokad na tłumiku niema .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 11:35 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
tak jest to wersja 4-suwowa, czyli mowisz ze po wymianie dyszy i wywaleniu tej zwezki bedzie smigal 70? :> bo zostaje mi tylko blokada na module a nie ma takich modulow odblokowanych do s8 ;/ ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 12:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
to zależy od wersji bo np mój kumpel lekko dawał radę na s8 75km/h ją popędzać a teraz coś mu koło zaczęło bić wymienili mu przełożenia na przyspieszenie (wszystko na gwarancji) i teraz ma niby niezłego kopa ale więcej jak 60-65km/h nie chce iść ;(




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 12:41 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
mam nadzieje ze po wymianie dyszy bedzie o wiele lepiej lecial, myslalem ze stoczenie tulei da cos ale jakos nie poczulem roznicy ;/ zobaczy sie co bedzie, dzieki za odpowiedz, pozdrawiam :)


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 12:42 przez bysiu110, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy