Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wydech
Post: 28 wrz 2011, 20:05 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam, mam kilka pytań. Otóż jestem zdecydowany podjęciem prac nad tuningiem Aprilii Rs 50 (2005r) z 50 na 110 cc.
Starszy jest mechanikiem, Szwagier Elektromechanikiem a na stanie mamy spawacza, blacharza, lakiernika, ale mniejsza o to, nawiązywałem tylko żeby ktoś nie pisał że to dużo Cie wyniesie u mechanika itd.
Proszę nie pisać dennych postów, po co kładziesz kase w tuning itd. Kładę kasę w tuning gdyż mam części o 50-60% taniej. :mrgreen: a wiec mogę sobie robić co chce :lol:
A mianowicie, skoro będę miał spawany wydech, a końcówkę wydechu (tłumik będzie dokupywany) mam sobie wybrać, to może taka.? :D
http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy- ... 19354.html
Czy nadaje się pod tuning 110 cc.?
Setup moto:
Cylinder 110 cc
Wał o skoku 55.
Elektroniczny zapłon który kręci do 20 tyś obrotów.
I tu się rodzi pytanie, czy ten wydech wytrzyma tyle obrotów, zależy mi tylko na osiągach :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 20:13 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
Poison, ten wydech jest do 4t przecież




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 14:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tomek czytaj to jest sama końcówka a dyfuzor będzie miał spawany


końcówka w 2t nie daje ci osiągów bo cała rzecz skupia się na konstrukcji dyfuzora (2 suw buduje kompresję na wydechu)

możesz dać taką możesz i od r6 i krótki wydech zrobić nic się z nią nie powinno stać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 13:54 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ok dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 15:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Nie lepiej kupić 125 rejestrowane na 50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 19:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
i potem mieć przerąbane jak coś się stanie


z resztą jak dojdą (nawet jak ktoś w niego wjedzie) że to nie 50 to i tak będą jaja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
seb94, Dokładnie znajomy miał kiedyś przez to jaja takie ,że szok...Koleś się zabił na dt125 na 50.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 20:06 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Po prostu chodzi mi oto że takie przeróbki prowadzą do spalania powyżej 10l na 100km, a po drugie przełożenie w 50 i tak jest zbudowane tylko do pewnej prędkości :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
karol159620, Hahahahhahahah tylko evo spali ci 10 litrow. mocny racing przy naprawde palowaniu moze do 8 dojdzie a przy normalnej to 5-6 sie zamknie. Z tymi przełożeniami to żeś doyeba ostro. Przeciez masz zębatki jak chcesz na prędkość i latać 130 do dajesz 15-47 i masz 130 albo 140. Jak chcesz kozackie przyspieszenie to dajesz 13-47 i masz z gazu na kolo przy Evo albo Bardzo mocnym racingu 80.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 8:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Kumpel z 50 zrobił 100cc i dał gaźnik 28, oryginał 17,5. Pali mu 9,5l przy ostrym piłowaniu. Podaj mi link zębatki 17 do rs 2000r. będę ci wdzięczny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 10:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
karol159620, gdzieś ostatnio 16 widzialem, ale kur nie pamiętam gdzie :roll:




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 11:45 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Trudno, tak tylko pytałem bo nigdy się nie spotkałem z zębatką większą do przodu niż 15 do rs 50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 12:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Na zamówienie firmy mogą wykonać. Wystarczy tylko poszukać i popytać.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Jest w ogóle sens utrzymywać skuter który pali ponad 5L na 100km? Mój Fiat Brava 1.2 16V pali 6/100 ;p A przy takich pojemnościach tak czy siak trzeba inwestować w uprawnienia już... Bo inaczej można sobie niezłej kichy narobić..




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A ja się nie zgodzę z tym, że tłumik nic nie daje poza dźwiękiem. Gdzieś w necie jest angielskie forum na którym opublikowano wykresy z hamowni TZR 70 z wydechami V6, Arrow itp i np. seryjny wydech ze sportową końcówką miał gorszy wynik niż seryjny z seryjną. Tak więc końcówka coś tam daje, ale przy tej pojemności chyba aż tak byś tego nie odczuł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2011, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
Trzeba też dodać że jak na 110 z taką końcowka (podejżewam że nie jest ona jakoś specjalnie wygłuszona) to będzie bardzo głośny co do tych przeróbek to jeżeli masz już takie tanie te części to zrob sobie tuning na poziomie evo i będzie super.
I jeszcze mam pytanie jakiej firmy ten cylinder 110 ?




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2011, 20:53 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 9:32
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Tylko końcówka mnie interesowała czy będzie dobra (wielkośc itd.) A cały wydech będzie robiony na zamówienie, tak aby wytrzymał max 20 tyś obrotów. Zmieniają tą komore i wgl. Nie wiem jak to dalej jest. Parmakit :) U tokarza mam możliwośc wyrobienia zębatki 16/17 do przodu. A wtedy Jaka z tyłu.? Też na zamówienie.? Ile ząbków.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
He he Poison, nadal chcesz na forum TZR udowodnić, że to poleci 190? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 6:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kup se lepiej wydech Yasuni R3 Carrera do tego cylindra jak chcesz mieć moc :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 7:50 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=o1p_073hZRA
Ta sama końcówka w cagivie mito :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy