Dzisiaj jest 04 mar 2025, 18:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2011, 19:09 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
witam wszystkich. Mam dosc powazny problem z cylinder hebo monston replica ac do piaggio nrg power i gaznikiem 24 mm pkw. Poraz drugi zrobila sie dziura w tloku po 7 km. Zacznimy od poczatku, z poczatku jezdzilem.na 17,5 ale po dotarciu zalozylem gaznik 24 mm pkw ze stazkiem dysza 102 byla i po 25 km cylinder padl. Po rozkrenceniu okazalo ze jest dolek na cylindrze wypalony. Napisalem post na forum, dostalem rady ze dysza za duza. Zamowilem 92 i 85 dysze i swiece ngk recing br9eg pobawilem sie troche z regulacja. dysza 92 i iglica na samym dole. Skuter mial malego mula ale ladnie chodzil no to wyjazd i kilka km wlasciwie to do stacj i spowrotem czyli 3 km i spowrotem. Na Staci mialem problem z uruchomieniem. ale ssanie i uruchomilem. wracajac kolo domu zaczol tracic moc to zeszlem na 7 tys/obr i kolo domu stanoł. odkrencilem swiece ktora sie rozleciala. ( ceramicza obudowa) Zaglondam przez otwor od swiecy a tam dolek w tloku .na swiecy byly dtobinki metalu z tloka jak za pierwszym razem. swieca byla koloru kawy z mlekiem ale troche jasniej. * Za pierwszym razem swieca byla czarna 102 dysza zabezpieczenie iglicy na gorze ,swieca czarna. teraz dysza 92 i swieca jasna. zabezpieczenie na dole samym bylo po srodku swieca czarna. teraz prosze o pomoc gdzie jest bląnd. z ziomami na gg .stwierdzilismy albo za duza cieplota swiecy albo gaznik za duzy. specialnie taki gaznik dalem by chloddzenie bylo
obroty jak mialem to 8-9 tys. cylinder pierwszy byl po dotarciu osobiscie docieralem drugi kupilem uzywke w dobrym stanie przebieg 800 km . prosze o.pomoc mam jeszcze jedem cylinder hebo nowka. ale niw wsaadze go do puki nie rozwiaze tego problemu. czesci jakie mam to wydech stage6 pro, gaznik 24 mm pkw z stozkiem i wal HQ z łozyskani teflonowymi c4. na gazniku 17,5 bylo git. prosze o pomoc bo mam juz dosc tuningu i tego skutera. za błendy przepraszam w pisowni gdyz pisze na telefonie. :/


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 19:45 przez damian24110, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:33 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Nie dziwie sie ze dziura jest jak jebles tyle paliwa...

To normalne.

Boże czlowieku żeby miec chlodzenie 24mm to musisz dopasowac wszystko a nie wkładac na docierke 24...

A co do tego drugiego cylindra nowego to zrób tak.

Wsadz gaznik 19mm + dysza 88-92 cos z tego przedziału i napewno nie bedzie dziury..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 19:37 przez headkevin, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Hmm a może za mały squish ? :roll:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:47 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
czyli gaznik za duzy jest. ja tam nie jestem ekspertem od tuningu kolega mi mowil i wielkie podziekowania czyli gaznik 19 i dysza 89 cos kolo tego jak dac filter stozek czy seria.


ja na docierke nie wkladalem 24 mm gaznika tylko po docieraniu. sprostowanie.


Edytuj posty !!!!!!!


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 19:53 przez damian24110, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 11:38 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Nie prawda że za duży gaźnik!! Sławek ma racje, jest za mały squish i tłok wali ci o świece, pokaż zdjęcia tłoka to poradzimy! a i zobacz czy czasem nie masz wkręconej świecy z długim gwintem w głowicę z krótkim gwintem.




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 12:26 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
witam wszystkich. na gazniku 17,5 przejechalem 500 km i nic. Od kolegi wziolem 24 pkw i dziury. swiece zmienialem po pierwszej dziurze ale to samo. w sobote zakladam cylinder i tlok nowke i gaznik 19 mm phbg. dam wieczorem foto tloka. Kolezka mowi ze hebo ac to ... i zeby do kosza wyzucic bo slaba wytrzymalosc. kto sie na ten temat wypowie. ja jestem za hebo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 12:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
damian24110, jaką miałeś dysze na gaźniku 17,5???




_________________

Zobacz moją gilere stalker
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=97036


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 12:36 przez fazan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 12:42 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
65 i seryjny filter
24 mm 102 jak kupilem ale zamienilem na 92 i swieca kawa. ale i tak dziury sie zrobila.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
może za wysoka kompresja i ma spalanie stukowe potrafi wypalic tlok w 3 minuty




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 15:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
przy racingu miałeś 17,5 z dyszą 65 ? tyle to ja miałem w seria + s6 pro replica :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
mass143 pisze:
przy racingu miałeś 17,5 z dyszą 65 ? tyle to ja miałem w seria + s6 pro replica :shock:


przy racingu i serii filterku dysza 95 powinna byc na tym setupie ,jeśli swieca m kolor ok to dobór dyszy w porządku pozostają inne rzeczy typu kompresja albo nieszczelność w układzie ssącym ale to by zmieniało kolor swiecy na popielato szary lub biały a jak z temperatura mocna sie grzeje?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 15:54 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 18:53 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
sory ze nie pisalem. otuz kupile gaznik 19 phbg dellorto i dysza 92 i zalewa go ze nawet go nie chce odpalic dobrze. zamowilem 72 80 i 85 .swieca czarna i mokra. wracajac do 24 pkw gaznika to 102 dysza pojezdzilem 25 km i stanol i dziura po srodku dysza 92 dziura po srodku i na oknie wylotowym zjechany rowno z pierscieniem po 7 km i na rozne sposoby ustawienia gaznika nie chcial wejsc powyzej 9 tys -10 . a grzal sie zaku.... a sprawdzalem przestrzen miedzy tlokiem a glowica idealnie. wracamy do gaznika 19 phbg. poprzedni wlasciciel bardzo dbal o ten gaznik ze wszystko sie rozlatuje .ale juz jest w miare zlozony ale dziure zrobil na pod cisnienie a mi nie potrzebne to i jak ją zaslepic na razie jest zalutowana i silikon. seryjny filter teraz jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Jak widać na 24 nie radził sobie z ilością powietrza ( przegrzewał) na 19 po regulacji musi śmigać ujak należy




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 20:10 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
wlasnie nie smiga dysza 92 i z filttem i bez nie chce chodzic .zlozylem go jak napisano. odpalilem ale cala manetka a on 7 tys i ani grama wiecej 3 okrazenia po podworku i postawilem go. stwierdzilem ze dysza za duza i ustawienia nic nie pomagaly nawet nie chcial odpalic. na wieczor juz nie chce odpalic tylko co kilka kopniakow walil z tlumnika. dalem spokoj dzis odpalam o szczala zapalil w garazu bez ssania. pochodzil z 10 sek i zgasl na wolnych obrotach i juz nie chcial sie odezwac i bez filtra probowalem ale nic z tego. Bez odezwu. ,swieca mokra. co robic. juz nie mam sily od lipca go robie tyle ze samochodem jezdze to tak on stoj na boku ale nie bede mowil co mi sie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:00
Posty: 28
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Sprawdź to

1. Odstęp tłok- głowica (squish)
2. Zapłon zobacz czy jest dobrze ustawiony
3. Regulacja gaźnika
4. Czy simmery całe
5. Czy gdzieś się nie rozszczelnił silnik i czy nie łapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 21:35 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
1 sprawdzone git jest.
2 zaplon byl dobrze ustawiony na 17,5 mm gazniku przejechalem 400 km i byli git od tamtej pory jak wymienilem wal nie dotykalem sie jego.
3 w toku kupuje dysze i w piatek regulacja.
4 uazczelniacze nowe z lozyskami przy wymianie walu byly zakladane.
5 silnik hhhhyy cylinder byl zmieniany .uszczelki dalem stare pod cylinder 2 jedna ta co byla z hebo druga metalowa by zwiekszyc szczeline miedzy tlokiem a glowica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 6:01 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
mass143 pisze:
przy racingu miałeś 17,5 z dyszą 65 ? tyle to ja miałem w seria + s6 pro replica :shock:


To ja mam przy 50cc z powiększonym ssącym w 17,5 dyszę 75 i do tego poklejony stożek :lol: .


Dwa powody dziurki w tłoku - za duża kompresja = spalanie stukowe
Jest prawdopodobieństwo że tłok wali o świecę bądź głowicę.

Uszczelkę pod głowicą zastosowałeś? Masz świecę z długim czy krótkim gwintem?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 7:14 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 12:13
Posty: 26
Pojazd:
spalanie stukowe bylo z tym duzym gaznikiem (24 mm ) juz skonczylem ten temat. zmienilen calkowicie gaznik. ale tez jest zle bo nie chce odpalic. zalewa go czy co dysze przyjda to bede pisal jak go ustawie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 13:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
damian24110 pisze:
swieca taka jaka powinna byc pod ten cylinder.


be powodu nie zalewa albo problem w zpałonie albo w gaźniku zawieszony pływak brak dyszy nie ma innych opcji moze byc jeszcze zatkany wydech tez daje takie efekty




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
szrot pisze:
za duża kompresja = spalanie stukowe

Tyle, że jednym z objawów jest też drastyczny spadek mocy-zauważył by to.
damian24110 pisze:
spalanie stukowe bylo z tym duzym gaznikiem (24 mm ) juz skonczylem ten temat.

Nie wiem co ma gaźnik do ciśnienia w cylindrze.
damian24110, Jeżeli nadal będziesz pisał jak piszesz i nie zapoznasz się z regulaminem forum to szybko będziemy musieli się pożegnać.
Co do tematu to albo nie umiesz wyregulować gaźnika albo łapie lewe powietrze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy