Dzisiaj jest 07 lut 2025, 5:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2009, 17:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam.

Pierwsza sprawa.
Dziś jadąc w deszczu (nie miałem innego wyjścia) w pewnym momencie kierunki zaczęły się zachowywać dziwnie.
Po załączeniu kierunku paliły się ciągłym światłem zamiast migać. Za którymś razem przerywacz pstryka jeden raz i w ogóle nie świecą aż do czasu gdy przerywacz znów sam pstryknie (jakby się odwieszał), ale i tak palą się tylko ciągłym światłem.

1. Czy to przerywacz do wymiany lub remontu (jak się da)?
2. Czy może zamókł i poczekać aż wyschnie?
3. Może coś innego?

Sprawa druga.
Skuter stał w serwisie 3 tygodnie. Z kopa pali na pyk. po krótszej jeździe rozrusznik kręci ale jakby tak powoli (około 3 razy na sekundę)

1. Czy starter powinien kręcić szybciej aby odpalić?
2. Czy ładowanie aku coś pomoże?

Z góry dzięki
Pozdro




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 17:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To nie przerywacz a przełączniki masz alergiczne na deszcz :) Wyschnie-przestanie :wink: Swoja droga co to z skuter,na Saharę :roll: :?: Mój jedzie w deszczu,stoi w deszczu i nic.Problemy są tylko z przełącznikami w zimie jak zamarznie w nich woda :mrgreen:





:wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 14:32 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
I przeszło, miałeś rację. Dzięki. Stawiam Piwo ;o)

Co do startera, też już wszystko jasne. Aby odpalał z rozrusznika musi szybko kręcić, więc aku musi być w kondycji. Pojeździłem dziś trochę i starter is back. Temat uważam za załatwiony. Dzięki.




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon


Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 14:25 przez garu47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy