Dzisiaj jest 01 gru 2024, 1:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox 100 STUNT
Post: 06 paź 2011, 9:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Witam, chciałbym zacząć stuncić tylko nie mam na czym :P Czy Aerox 100 po lekkim tuningu będzie lepszy niż Aerox 50? Pytam bo Grzesiek z Legionowa mówił że swojego roxa będzie robił na powietrze, więc lepiej się stunci powietrzakiem?




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
100 bez tiningu bedziesz lepiej smigal nniz 70evo...

Lepszy jest LC bo sie tak nie grzeje...




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
kewin,
Teraz to dowaliłeś...
Widziałeś żeby ktoś stuncił na evo ?
A 100cc w stuncie też dobrze się spisuję
Edit:
A lc to jest dobre na trasę, więc pomyśl zanim kolejną głupotę napiszesz




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 12:00 przez tkr50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Lc się w sumie może i dłuzej nagrzewa ale i dłużej stygnie a AC postawisz na 5 min i można ganiać znowu xD :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 15:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
LC podczas np kręcenia samych cyrkli zaraz się zagotuje w upalny dzień ... Bo nie chłodzi się chłodnica tak jak przy jeździe normalnej. W AC znowu ciągle kręci się wiatraczek, który chłodzi cylinderek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
I jeśli będziesz miał lc to będziesz musiał dbać o odpowiednia ilość płynu bo se może zapowietrzyć układ chłodzący




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
I jeszcze jedno dla początkujących lepsze AC lżejsze :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Hmm :)) A jak z hamulcem tarcza pewnie lepsza, wymiary aerox 100 ma takie same jak 50? Te same lampy, nadkola itp.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No jasne że tarcza ;) tam jest tylko silnik większy chyba :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 19:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
100 bedzie lepsze, rolki wymienisz i bedzie sam wskakiwał na koło, i do stuntu lepsze chłodzenie AC




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 14:02
Posty: 14
Pojazd:
kewin, Śmieszny jesteś. Wiem, z doświadczenia, ciepłe dni, kręcisz tylko cyrkle, będzie się grzało, że co kilkanaście minut, będziesz musiał się przejechać z jakieś 100-200m, żeby ostygło.
huberto64, Chcesz, to przecież w 100cc możesz sobie zrobić zacisk z tyłu, kupić komplet hamulca, felgę, piastę, kilka przeróbek i ciskasz.
Zaran., zastanów się co piszesz.

AC jest lepsze do stuntu, wiem ze swojego doświadczenia, podczas kręcenia cyrkli na LC grzeje się.

Zresztą, jakbyś zaczął jeździć, ogarnąłbyś ten temat.


Ostatnio zmieniony 07 paź 2011, 19:57 przez Gacek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Gacek pisze:
kewin, Śmieszny jesteś. Wiem, z doświadczenia, ciepłe dni, kręcisz tylko cyrkle, będzie się grzało, że co kilkanaście minut, będziesz musiał się przejechać z jakieś 100-200m, żeby ostygło


Sama jestes smieszna wystarczy dodatkowy wiatrak albo manualny wlacznik oryginalnego i smialo mozna jezdzi...




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 19:37
Posty: 45
Pojazd:
Narazie to jest wiecej gadania niz roboty , wiadomo wez 100cc do stuntu ;p 2x wieksza pojemnosc niz 50 :) ac polecam bo wiatraczek chodzi non stop + chwytak powietrza (moze cos daje) i smigasz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 17:22
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja jestem za 100-tką, ponieważ więcej mocy to jest raz, a dwa że ma lekki przód, bo nie ma chłodnicy a to jest ładnych parę kg.

chwytak powietrza, i termometr, i możesz bez obaw śmigać sobie ;)




_________________

Moj Energyk :D viewtopic.php?t=150866




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 23:43 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Glupoty x 3, jedynie sensownie Gacek sie tu wypowiada
Po 1 Po co chwytak? Cyrkle kreci sie w miejscu praktycznie i chwytak moze narobic wiecej szkod niz pozytku, zreszta z doswiadczenia wiem ze on oprocz optyki (zalezy komu sie podoba kolanko z rynny przy silniku) nic nie daje, jeśli chce sie uzyskac jakis efekt polecam waitrak Oversize, ktory jest chyba jedna sensowna zmiana w ukladzie ac. Po 2 trzeba rozważyć plusy i minusy
Aerox 50
Tarcza z tyłu
Dosyć zrywny
Budowa aeroxa ktora pomaga w jezdzie na kole (miejsce na noge w korku baku paliwa, rozklad masy ktory pozwala latwiej wyrwac i utrzymac skuter)
minusy to
LC (grzanie, ciezszy przod)
moze byc slabszy.
z aeroxem 100 to nie wiem jak jest, mialem doczynienia z jednym i nie powiem zeby to jakies super mocne bylo, na spokojnie dobry sport do 80 km/h moze wygrac, aerox 100 moze jedynie nadrobic swoim vmaxem




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 23:44 przez ynx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 6:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2011, 22:24
Posty: 0
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
ynx pisze:
Aerox 50
Tarcza z tyłu
Dosyć zrywny
Budowa aeroxa ktora pomaga w jezdzie na kole (miejsce na noge w korku baku paliwa, rozklad masy ktory pozwala latwiej wyrwac i utrzymac skuter)
minusy to
LC (grzanie, ciezszy przod)
moze byc slabszy.
z aeroxem 100 to nie wiem jak jest, mialem doczynienia z jednym i nie powiem zeby to jakies super mocne bylo, na spokojnie dobry sport do 80 km/h moze wygrac, aerox 100 moze jedynie nadrobic swoim vmaxem


Miałem do czynienia z roxem 100 i powiem tyle - Torpeda :twisted:
Roxy na sporcie 100 rozwalała ale była zablokowana to leciała do 100
Kiedyś z kolegami podjechaliśmy na "placyk "(stunt ) , stuncił tam groszek (on też miał kiedyś sr teraz f4i) , kolega dał mu się przejechać to bez problemu na koło stawiał , co prawda cyrkli nie kręcił.

Dla mnie rox 100 jest lepszy i do stuntu i ogólnie , nie ma prawa się zagrzać (mojemu koledze nigdy się nie zagrzał ) , w rox 50 trzeba zrobić tuning żeby jakoś to szło a w 100 jest moc odrazu ( jeszcze dobre wario i jest poezja :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 17:22
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ynx pisze:
Glupoty x 3, jedynie sensownie Gacek sie tu wypowiada
Po 1 Po co chwytak? Cyrkle kreci sie w miejscu praktycznie i chwytak moze narobic wiecej szkod niz pozytku, zreszta z doswiadczenia wiem ze on oprocz optyki (zalezy komu sie podoba kolanko z rynny przy silniku) nic nie daje, jeśli chce sie uzyskac jakis efekt polecam waitrak Oversize, ktory jest chyba jedna sensowna zmiana w ukladzie ac. Po 2 trzeba rozważyć plusy i minusy
Aerox 50
Tarcza z tyłu
Dosyć zrywny
Budowa aeroxa ktora pomaga w jezdzie na kole (miejsce na noge w korku baku paliwa, rozklad masy ktory pozwala latwiej wyrwac i utrzymac skuter)
minusy to
LC (grzanie, ciezszy przod)
moze byc slabszy.
z aeroxem 100 to nie wiem jak jest, mialem doczynienia z jednym i nie powiem zeby to jakies super mocne bylo, na spokojnie dobry sport do 80 km/h moze wygrac, aerox 100 moze jedynie nadrobic swoim vmaxem


nie do końca zgodzę się z tym co powiedziałeś, napisałeś że głupoty 3x a sam nie za wiele wniosłeś ;)

jeśli chodzi o chwytak to może faktycznie tak jest, nie będę się kłócił, ponieważ nie wiem, chociaż to że ludzie je kupują i chwalą moim zdaniem coś musi w sobie mieć.

aerox 50 dosyć zrywny? moim zdaniem jest tak samo zrywny jak każdy inny seryjny markowy skuter ;)

mówisz, że spokojnie by 100-tkę sporcik objechał. może i tak, ale trochę inaczej się to przekłada, ponieważ powiedzmy, przy podobnej mocy masz kilogramy lżejszy przód, więc jakby nie patrzeć jest łatwiej.

można powiedzieć, że minusem setki jest hamulec, który jest bodajże bębnowy, jeśli się myle to przepraszam.




_________________

Moj Energyk :D viewtopic.php?t=150866


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 9:45 przez Lukash, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy