Dzisiaj jest 11 sie 2025, 23:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 70cc do serii
Post: 06 paź 2011, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
siemka mam keewaya fcus(odblokowany) jego osiagi mnie niezadowalaja... jedzie max 60km/h i mam pytanie czy jak zamontuje sam cylinder 70 to czy to cos da? tu link do czesci http://allegro.pl/cylinder-tlok-70-keew ... 58678.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:21 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Gorszych nie było??

Ja bym zamontował coś lepszego, ale osiągi Ci sie na pewno zwiększą, ale nie aż tak znacznie, koło 80 powinien lecieć albo ciut więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
cylinder wzialem pierwszy lepszy , tylko chodzi mi czy np. jak zamontuje wiekszy cylindrr to czy walu mi nieskrzywi, czy seria tumik to wytzyma tak wogole itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:59 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
To powiem Ci tak, jak zamontujesz ten cylinder, to jedna odp. to Bóg jeden wie, co sie stanie, a druga odp. to wątpie żeby Ci wał pokrzywiło. Ale do tego przydałby sie wydeszek i wariator, no i jakiś gaźnik większy, i będzie gitez majonez. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej. Przede wszystkim wydech to podstawa tuningu 2T więc jak zmienisz tylko cyl na 70cc to niewiele Ci to da. Gaźnik 17,5mm lub 19mm, wario Malossi Multivar, Polini Speed Control, Hebo ng, wydech do 70cc (mówię tutaj o takiej normalnej 70cc np Motoforce lub Streetrace) Stage 6 Pro (nie Replica), Yasuni c16, Yasuni R, LeoVince ZX jeszcze się nada.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
tylko niewiem czy czasem mi sie cylinder nieprzytarl :) wiec wolalbym od niego zaczac ;] a z tlumikow jaki polecacie do keewaya ? wmiare tani a duzo dajacy:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ale do tej 70cc chińskiej?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
nie do serii , i czy sam tlumik cos da? bo obecnie jade max 58km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Da, oj da. To do serii Tecnigas Next-R, Yasuni Z, Laser x-pro, LeoVince ZX, Stage 6 Pro Replica. Po dobrej regulacji wydechy te powinny dać dużo lepsze przyśpieszenie i v-max o 10-15 km/h wiekszy.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
tylko boje sie czy czasem nieprzytarlem cylindra bo sa kiepskie osiagi jak na odblokowany skuter... chyba ze sa za lekkie rolki bo dalem 4gr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Zobacz jaka kompresja.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
A w jaki sposob ?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:13 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Na takich rolkach wiem z doświadczenia że prędkość wynosi +/- 60km/h, także jest w normie. Tuning to kosztowna sprawa, jeśli chcesz poprzestać na 1 rzeczy to kup sam wydech.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wkręć manometr tam gdzie się wkręca świecę i niech kolega kopnie w kopkę.

Kolego wyżej. Z tymi rolkami to różnie jest. Dużo zależy też od regulacji sprzęgła.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 19:15 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:17 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Sam może to zmieżyć, albo podjedź do mechanika, zagadaj dobrze i Ci sam za darmo zmierzy, to się wkręca w głowicę zamiast świecy i kopie kilka razy w kopkę, ja kopałem dotąd aż nie skoczyła dalej wskazówka, mi wyszło 12,5 bara.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
mattiz1 jakie rolki polecasz do serii?
lamal niestety niemam manometru... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
ja zalozylem dzisiaj 5,5g ale za ciezkie bo muła ma, najlepiej 4g załóż




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 23:08 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Szczerze mówiąc to gówno da ci ten cylinder, jak reszte masz serie.
Ja też mam f-acta(to samo co focus), wsadziłem do niego na początku sam cylek (s6 streetrace 70cc) i MINIMALNIE podniosło się przyspieszenie, zaczął palić 5,5l na seryjnym gaźniku, vmax w ogóle nie wzrósł.

Tak ogólnie to dam ci dobrą radę:
Nie pakuj pieniędzy w to gówno, bo i tak te części, które zostawisz seryjne, spieprzą się dużo szybciej niż normalnie, ze względu na osiągi spowodowane przez jakikolwiek tuning mechaniczny, który w nim zastosujesz.

Keeway nie jest odpowiednią 'marką' do przeprowadzania jakichkolwiek tuningów, chyba, że optycznych.
Uwierz mi, wiem co mówie.

To tylko tak od siebie, zrobisz jak zechcesz,
pozdro


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 23:10 przez Wilku30, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 12:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej. Na całkowitej serii prawie nic Ci nie da ten cylek. Musiałbyś kupować wydech i gaźnik.
Ale nie zgodzę się, że Keeway nie jest odpowiednią marką do przeprowadzania tuningu. Każdy silnik nadaje się do tuningu, ale są tego różne efekty. Jedne są bardziej podatne, a drugie mniej.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
czy yasuni c16 pasuje do serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy