Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2009, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Siemka. Mój kumpel od dwóch lat posiada Keewaya facta (przebieg 3000 km). Skuterek był po wypadku i stał rok, kumpel dokupił plastiki i wymienił felgę razem z osią tylnego koła. Jeździł nim i było ok (był odblokowany v - max ~ 65 km/h). No i nadszedł czas na tuning. Założył sobie Tecnigasa Next R, Wario Hebo, centralkę hebo +50%, sprężynki Hebo niebieskie i rolki 4,5 grama. Dysza została seryjna czyli 57.5. No i problem skuter do 20 rozpędza się gorzej od zablokowanego 4 - suwa, póżniej dostaje dużego kopa i ciągnie tak do 70, więcej nic... Lecz po krótkiej jeździe gdy się zatrzyma skuter nie ma siły w ogóle się dźwignąć i jedzie 40 km/h... Jaka może być przyczyna tego? Co obstawiacie?
1. Gaźnik - regulacja
2. Napęd - regulacja (inne rolki albo sprężynki)
3. Może większa dysza?
4. Przytarty cylek
5. Zły dobór części... :/

Czekam na wasze opinie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 19:25 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Musi sam popróbować niech wyreguluje gazior może też kupić inne sprężynki ale to raczej nie może rolki niech zmieni, dysza jest ok a reszta to nie wiem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Niech włoży lekkie rolki, coś koło 3,5g, Hebo NG takie lubi.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 22:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No ja będę zamawiał rolki to i jemu kupię. A przytarty cylek waszym zdaniem odpada?

kaarol pisze:
Lecz po krótkiej jeździe gdy się zatrzyma skuter nie ma siły w ogóle się dźwignąć i jedzie 40 km/h


A co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
Jak dla mnie to dysza jest za mała :| Kumpel niech wstawi dyszę coś koło 65/70 i niech wtedy wyreguluje gaźnik.

1. To, że skuter ma na początku muła to prawdopodobnie wina za ciężkich rolek. Niech kumpel wstawi może twardsze sprężynki sprzęgła.
2. A to że po krótkiej jeździe słabnie to tylko potwierdza moją tezę o gaźniku :P Dysza główna jest za mała i mieszanka jest za uboga lub za dużo powietrza dostaje i cylinder szybko łapie temperaturę i efekty są jakie są :roll:

PS. Niech kumpel uważa na tą jazdę, bo przez źle wyregulowany gaźnik (za dużo powietrza) kumpel zatarł cylinder :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2009, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 17:06
Posty: 30
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
kaarol pisze:
Lecz po krótkiej jeździe gdy się zatrzyma skuter nie ma siły w ogóle się dźwignąć i jedzie 40 km/h... Jaka może być przyczyna tego? Co obstawiacie?


Ja sądzę podobnie jak prezes21,

Jak skuter jest zimny to chodzi na ssaniu, wtedy mieszanka jako tako jest prawidłowa. Ale jak przejedzie się kawałek to ssanie się wyłącza i mieszanka jest za uboga, gdyż jak na moje oko to dysza jest za mała :/

prezes21 pisze:
Jak dla mnie to dysza jest za mała :| Kumpel niech wstawi dyszę coś koło 65/70 i niech wtedy wyreguluje gaźnik.


:wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
prezes21 pisze:
może twardsze sprężynki sprzęgła


Hebo niebieskie nie wystarczą?

ToX pisze:
lekkie rolki, coś koło 3,5g


Mogą być Polini 3,7 grama?

prezes21 pisze:
wstawi dyszę coś koło 65/70


Na 70 ciężko było gazior wyregulować i się zalewał cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 21:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Hebo niebieskie są OK, spokojnie starczą. Rolki kupiłbym jak najlżejsze możesz, nawet 3g były by dobre. Kup może jakąś Awinę czy coś aby kasy nie stracić w razie czego. Dyszę może wstawić 65 i regulacja, ale nie tylko śrubkami, również iglicą.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Ok a może spróbować sprężynki Hebo czerwone? A czy rolki RMS by wystarczyły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak chcesz ale moim zdaniem na czerwonych będą za wysokie obroty. RMS spokojnie starczą, ja bym nawet szukał tańszych.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 22:18 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2009, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Dobra spróbujemy na rolkach polini 3,7 grama, dyszy 65 i sprężynkach czerwonych. Dzięki za pomoc :wink:


Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 21:53 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 11:55 
*

Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:26
Posty: 42
Lokalizacja: brac kase na tuning
Pojazd:
a tlumik odblokowal ?

Nie tłumNik tylko tłumik !
M_LoT




_________________

stunt obsesion:)


Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 13:55 przez klusek:), łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Już zamówił rolki 3,7 polini i dysze 65 jednak tylko. Pewnie w poniedziałek dojdzie paczka to założymy cześci i jak coś to wtedy będę pytał :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
W nowych Tenicgasach jest jeszcze blokada przy silencerze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Ja tez mam tecnigasa ale zwężki w silencerze nie widziałem :/

EDIT:
No więc tak paczka przyszła dzisiaj. Jutro po południu będziemy z kumplem montować. Tylko mam pytanie jak będziemy zmieniać filtr paliwa to czy jest jakiś sposób żeby nie leciało tzn. zkręcić jakoś w tym "kraniku"? Czy po prostu ścisnąć palcem i tyle :wink:

Następna sprawa - rolki. Zamawiałem 3,7 gr a dostałem 3,5 gr. Będzie duża różnica?


Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 21:53 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Odnawiam temat. Więc tak założyliśmy rolki 3,5 gramam POLINI, dyszę 65. Gaźnik wyregulowany, chodzi równiutko v-max jakieś 73 km/h (licznikowe 90). Tylko znowu problem. Muł nadal prawie taki sam (do 15 km/h tym razem a póżzniej idzie jak rakieta). I tu pytanie zmienić sprężynki na twardze? Czy jeszcze lżejsze rolki? A może założyć dyszę około 80 i filtr stożkowy jakiś za 30 zł? (innych u mnie w mieście nie ma). Proszę o pilną odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
może sprężyna centralna twardsza?




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Myślałem, że sprężynki może twardsze?
Czy może kupić Hebo +60% sprężynę?


Ostatnio zmieniony 14 maja 2009, 13:24 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak masz już Hebo niebieskie to twardszych nie trzeba. 60% podniesie na pewno obroty i będzie sprawniej przyspieszał do v max'u ale raczej muła nie naprawi. Próbujcie, to jest właśnie regulacja... Zwłaszcza Hebo NG, jedno z najtrudniejszych do wyregulowania. Ale próbujcie, tylko tak dojdziecie do tego jak ma być.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2009, 6:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No to co w nim zmienić? Mówisz "regulacja"... no ok zgadzam się z tym, że to żmudna robota i samemu trzeba dojść... Przecież pisaliście, że rolki mamy włożyć 3,5 grama i będzie dobrze - muł taki sam jedynie jak załapie wyższe obroty to lepiej ciągnie. A może spróbować z cięższymi rolkami? Np. 6 gr.? Ale ktoś mi mówił, że w Keeway'u jest takie ciężkie sprzęgło, że przy takim tunie trzeba właśnie czerwone zakładać? Jak myślicie spróbować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy