Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2011, 18:40 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 8:42
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mam yamahe slider w której pada kompresja i mam zamiar wymienić na razie same pierścienie. Jest to sliderka przerobiona do stuntu bez papierów (na co dzień mam aeroxa)
I tu pojawia sie pytanie jak w miarę szybko je dotrzeć. Bo nie mam zamiaru jeździć tydzień do okoła domu żeby je dotrzeć. Jak polecacie szybko i w miarę dobrze je dotrzeć.
A i polecacie jakie pierścionki czy po prostu wźiąść pierwsze lepsze z motoryzacyjnego?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Jeśli nie masz zamiaru długo docierać to kup jakieś lepsze pierścienie i lej bardzo dużo oleju, i nie dawaj jemu aż tak w dupę.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 19:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Pierścienie dociera się szybko, 100km powinno wystarczyć. Najlepiej postaw go na centralnej, odkręć tyle gazu żeby było tak jak podczas jazdy 50km/h i zablokuj, rób przerwy co kilkadziesiąt minut. 3 litry beny na ten cel powinno wystarczyć :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 20:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przejedź sie do jakiegoś kolegi ktory mieszka około 20 km od ciebie.
Pogadasz sobie z nim i przy okazji skuter bedzie dotarty gdy wrocisz do domu :)
Około 40 km starczy




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 14:50 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 8:42
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Na cylindrze mam kilka rysek i małe nierówności (szlif odpada na razie, będzie jak spadnie śnieg) co myślicie o przejechaniu wnętrza cylindra papierem ściernym oczywiście wodnym. Robił ktoś już coś takiego kiedyś :mrgreen: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 15:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Raczej doradzam, robiłem tak kiedyś i pierścienie wytrzymały miesiąc mało intensywnej jazdy, ale jeśli będziesz robił szlif to możesz spróbować, tylko papierkiem z 1500-2500.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 17:14 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
proponuje wziaś papier ścierny przeszlifować nim cylek ale nie w tą strone jak tłok chodzi tylko na około i kupić pierścienie nowe najtańsze bo i tak duzo niepolatasz na takim zabiegu i po kłopocie a i lak będziesz lał duzo oleju to sie wolniej będzie docierał bo będzie miła poslizg duzy i sie niebędzie tak szybko dopracowywał do nowych pierścieni papiekiem 380 zrób to




_________________

nie moc silnika lecz technika zrobi z ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 8:42
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Zrobię chyba tak, kupie nowe pierścienie przejadę delikatnie papierem 1,2k tłok i cylek w miejscu wlotów aby nie było progów, uszczelnię cylek (uszczelki domowej roboty, pod głowicą z puszki po piwie a pod cylindrem kartonowa posmarowana hemeticem, kruciec na silikon żaroodporny).Po złożeniu ''przekopę'' go na ''sucho'' później odpalę i zostawię na pięć minut na jałowych później 20km spokojnie na poł gazu, a i do wachy dodam dobry olej i więcej (taki jak do roxa :) ).A później oczywiście :roll: ogień na kole.
A jak spadnie śnieg to albo oddam cylek do szlifu i kupie tłok z pierścieniami meteora czy vertexa albo powkręcam śruby w koła :mrgreen: się zobaczy :< .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 8:42
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A i mówimy o cylku hebo 50 sport :mrgreen: bo zapomniałem napisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy