Dzisiaj jest 31 sty 2025, 10:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2011, 13:43 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 20:01
Posty: 69
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Witam chciał bym się zapytać czy da sie zmienić Tył Bęben na Tarcze ?


Thx z góry :)




_________________

Sprzedam : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 93#1310593


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 14:13 
**

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:02
Posty: 344
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: BYŁ keeway JEST aerox VR :)
tak ale to sporo kosztuje..

to znaczy musisz kartery kupić na tarcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
No właśnie spore koszta, a wiecie co można zrobić żeby bęben lepiej hamował ?




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 15:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Subaru 50cc


Wtf? :mrgreen:

Venom9STI pisze:
No właśnie spore koszta, a wiecie co można zrobić żeby bęben lepiej hamował ?


Jaki skuter?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zależy w czym bo np. w traktorze nie wystarczy złożyć tarcz z poloneza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Kamek46, Chodzi o CPI w malowaniu Subaru, i o bęben w nim właśnie. Coś ktoś może poradzi ?




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 17:41 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 20:01
Posty: 69
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Skuter Yamaha Slider :D




_________________

Sprzedam : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 93#1310593




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Do slidera nie ma karterów na tarcze. Na s-s.com wiara masowo dorabia "uszy" do silników verta. Wujek google nie gryzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:49
Posty: 106
Pojazd:
u mnie każdy vertical na mieście ma dorabianą płytkę na niej zacisk, i fela z tarczą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 7:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Też widziałem pare mocowań zacisku HM + felga Aerox (kolega w SR 94 na Hor. AC tak ma). Ogólnie daje rade tylko trzeba starannie i dobrze to wykonać.


Co do poprawiania efektywności działania hamulca bębnowego to:

- dobre szczęki EBC
- porównać ze starymi kąt przy końcach okładzin - sfazować niedoskonałości
- ponacinać szczęki na wzór Malossi MHR T23 (uważać by nie uszkodzić okładzin)
- umyć dokładnie bęben hamulcowy szamponem z wodą
- sprawdzić jaka jest powłoka cierna - jeżeli jest zbyt szklista to lekko przelecieć papierem P320
- odtłuścić bęben oraz szczęki hamulcowe
- złożyć wszystko w odpowiedniej kolejności
- wyregulować naciąg linki tak aby była naciągnięta jak najmocniej, a nie hamowała koła, jeśli źle by Ci się operowało klamką hamulca (zbyt twarda) to poluzuj trochę.
- Po 50-100km czyli po dotarciu szczęk dokonaj ponownej regulacji naciągu linki.

Pamiętaj że zaraz po montażu efektywność hamowania może nie być rewelacyjna - szczęki muszą się dotrzeć. Więc jak pisałem po 50-100km ponowna regulacja i jeśli dobrze wykonałeś modyfikacje to hamulec zmieni się nie do poznania - nie zadbana tarcza odpada (na starych klockach, starej tarczy i starym płynie) czyli 80% skuterów tego forum. Wykonywałem tą modyfikacje w 139QMB Gy6 i przy dobrze zachowanej tarczy z przodu i modyfikacji tylnego hamulca, przy wadze niecałych 80kg skuter zatrzymywał się lepiej niż Aprilia na 2 tarczach po zakupie - hamulce "nawet dobrze" hamowały, teraz już jest po wymianie klocków, płynów itp.

Zmień ten opis "pojazd : subaru 50cc" bo nie dość że śmiech na sali to jeszcze utrudniasz pomoc sobie bo trzeba się pytać jaki to skuter.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 7:27 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 8:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Dzięki wielkie za pomoc, a opisu nie zmienię, w Avatarze jest zdjęcie więc wiadomo o co chodzi




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy