Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2011, 11:20 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Mam problem z uszczelnieniem wydechu w moim potworze. Mam komin technicasa i ma on wlot większy niż wylot w cylu ale jest tulejka. I jest tak że między tulejką a cylem jest idealnie szczelne a między tulejką a kominem pluje olejem niemiłosiernie. Wie ktoś jak to uszczelnić ??

http://img403.imageshack.us/img403/5471 ... 221244.jpg

Może miał ktoś już taki problem z tym kominem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jest tam miejsce na jakiś oring ?? Jak nie to pozostaje ci silikon wysoko temperaturowy dać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:51 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Pasta do wydechów, kupisz w jakimś sklepie motoryzacyjnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie ubywa Ci czasem płynu chłodniczego albo oleju ze skrzyni? Nie bulgocze w zbiorniczku wyrównawczym?
To właśnie daje takie efekty.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 14:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
U mnie jest to samo. Dodatkowo wydech lata troszke na tej tulejce. Sylikon sie wydmucha, dodatkowo dojdzie to ze sie dufuzor rusza ;/




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 15:02 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja to uszczelniłem pasta do wydechów jakos 10zł tuba w sklepie motoryzacyjnym




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 16:05 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Płynu nie ubywa a simering na wale był wymieniany 500km temu na nowy Corteco więc raczej to nie to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
U mnie to trochę tylko leciało, ale widzę, że u Ciebie jest masakra :o. Z tego co pamiętam to w dyfuzorze jest miejsce na oring, ale w kompecie go nie ma :/. Możesz iść do sklepu z oringami, może uda Ci się coś dopasować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:02 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Jest jakiś patent na zdjęcie tych sprężynek ? Bo są one bardzo mocne i nie da rady za chiny kombinerkami i innym podobnym sprzętem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Jak nie da jak da, tylko najlepiej mieć takie zagięte szczypczyki, bo dużymi kombinerkami to nie ma jak złapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Ja mam sprawdzony sposob ;] Weź albo kawałek kabla ( zeby sie wygiął ) albo kawałek linki rowerowej, przekładasz przez to ucho przy spreżynce, zaciskasz mocno kobninerkami i zdejmujesz ;] Ja tak zakładam i zdejmuje spręzynki za kazdym razem.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
a może takim czymś co sie używa do pieca taki pręt zakończony na końcu łukiem i lekko spłaszczony zrób sobie weź własnie jakiś taki drut i wygnij go na końcu i troche zeszlifuj żeby wszedł pomiedzy tą spręzyne a to mocowanie jakbyś nie kumał to pisz postaram sie inaczej wutłumaczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Stalker1943, Powiedz mi czy lejesz mieszankę ,czy masz dozownik ,jaki olej lejesz?Zobacz czy ssanie jest włączone.Ja miałem identycznie problemem było zablokowanie się tłoczka ssania na połowie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 19:15 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 15:33 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
A to że teraz jest zalane olejem to nie patrzcie bo mam uszkodzoną faję i trochę przerywa i przez to nie przepala dobrze paliwa.

A propo mieszankę robię sam 1:50 oczywiście Castrol Power1 Racing 2t :mrgreen:


A więc postępy są. Zdjąłem dyfuzor i tą tulejkę. (Dzięki za patent na sprężynki , użyłem urwanej linki gazu od jawki i było wprost idealnie. Mam pytanko czy ta guma co w cylku jest. To jakaś specjalna ? Czy po prostu iść do sklepu z oringami i kupić taką samą ? Czy to jakaś musi być specjalna ?

A resztę uszczelnię sznurkiem azbestowym i pastą do wydechów.


Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 16:29 przez Stalker1943, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Zwykły oring, wiadomo, że musi być odporny na olej i temperaturę, ale z drugiej strony to nie R4, żeby się kolektor do czerwoności rozgrzewał ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 19:45 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Dr_Acula tak tak , a jak mi wypali tą gumkę to będę wiedział do kogo mieć pretensje :twisted:

W środę ostro się biorę za składanie bo jutro mam angola po szkole i nie wyrobie :roll:


Trzymajcie kciuki żeby wszystko trzymało. Dzisiaj nawet dyfuzor scansolem wyszorowałem i się błyszczy jak nowy :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Bez przesady, ja do cylindra sport dostałem takiego samego zwykłego oringa, więc bez przesady. Poza tym ten na ten oring nie będą dmuchały spaliny, bo on będzie między tulejką która wchodzi do cylindra a dyfuzorem, więc nie ma co się martwić ;).

Zgaduję, że też miałeś taki przepalony, bursztynowy ten wydech? Ja się właśnie zastanawiam, czy pastą K2 do Alu/Chromu dałoby radę wypolerować dyfuzor, żeby się świecił jak w crossach 125 ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Dr_Acula pisze:
czy pastą K2 do Alu/Chromu dałoby radę wypolerować dyfuzor, żeby się świecił jak w crossach 125 ;).



Da radę ;) W moim przypadku zawsze wypoleruje wydech ;)


co do uszczelki, ja zawsze robię z dwóch warstw tektury i silikony czerwonego , wtedy jak ta tulerka wchodzi to tektura się sama dopasuje do odpowiednich kształtów i będzie git ;]




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
m930x tylko, że Enox ma dyfuzor nie ze stali zwykłej tylko nierdzewki i nie wiem jak to podziała na ten metal :roll: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 7:04 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Ja w swoim mito też mam wydech arrowa przyczepiony na dwóch sprężynach. Czyszczone zimą było wszystko cały silnik. Po tygodniu jazdy wszystko pływa w oleju. Dałem silikonu czerwonego ale wszystko wydmuchało. Też muszę dać jakiś o-ring :O




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy