Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2011, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
Witam od niedawna posiadam Peugeota Xp6 z silnikiem AM6 Gaźnikiem delorto PHBG21BS 21mm cylindrem 90ccm tłok 1 pierścieniowy i mam z nim sporo problemów mianowicie gdy podłączam regulator napięcia silnik kreci się do około 4-6k obrotów występuje takie jakby odcięcie zapłonu gdy go odłączę silnik kręci do jakiś 14k. Kolejnym problemem jest spalanie i moc silnika moto pali z 7l/100km a efektów brak na niskich obrotach jest bardzo słaby gdy dodaje na zimnym silniku dławi się dopiero gdy się wkręci powyżej 7k pracuje dobrze na pierwszych czterech biegach ma dosyć dobre przyśpieszenie na 4 osiąga 70km/h lecz gdy włączę 5/6 bieg moto zaczyna zwalniać brakuje mu mocy.

Z góry dzięki za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Wydech jaki masz ? Cylinder czerwony z allegro China Power ?? Jeśli wydech seria a cylinder skośnooki to wydech inny kup. Ziomek miał tak samo, trzeba było rżnąć go na seryjnym wydechu żeby to jechało, pożyczyłem mu swój wydech i na 6 biegu pół manetki wystarczy :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
Wydech mam Bidalot jaki model nie wiem
a cylinder chyba taki: http://allegro.pl/cylinder-kpl-90ccm-49 ... 10476.html




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:05 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Miałem cylek 80cc chine ten sam kolor i na serii wydechu jeździł super. Nie wiem dlaczego wypowiadacie się o tych cylindrach źle. Kto z was go miał u siebie? Krytykujecie a a nawet nie mieliście doczynienia z tymi cylindrami. Przez ostatnie kilka lat chińskie cylindry zyskały jakość i różne patenty np. jeden pierścień. Ok zgodzę się że ktoś trafił na zły egzemplarz ale jeśli ktoś nie ma kasy na cyl za 600 zł to niech kupi chińską 80cc i moc też wzrośnie. rufiozo008, u ciebie jest cylek 90cc więc pewnie dusi się spalinami ale to nie wina cylindra na firmowym cylindrze i chińskim przy większych pojemnościach potrzebny jest sportowy wydech. Obejrzyj sobie na allegro. Co do twojego wydechu to nie mam opinii bo nie miałem z takim do czynienia. Ale lepiej obejrzyj tecnigasa, leovince itp.


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 19:10 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:08 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Zobacz ten wydech http://sklep.motor-land.com.pl/p-15811- ... x--g-box-/ :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
wydech mam sportowy https://www.1977mopeds.com/PDGImages/im ... t-1428.jpg / http://www.youtube.com/watch?v=UQsgVVQDaYE wg. mnie to problem tkwi w regulacji gaźnika bo przecież jak pojemność 90ccm może palić 7-10l/100km może ktoś z was wie jak dobrze wyregulować delorto PHBG21BS 21mm


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 20:19 przez rufiozo008, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 21:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Pojemność 90cc może tyle palić lecz ty masz 73cc:) Nie wierz w te bajki co piszą na allegro.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 7:57 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Może po prostu niech zmierzy tłok, powinien mieć 49mm. Spalanie może takie być bo to duży gaźnik i cylek. Jeśli masz jakiegoś znajomego mechanika to spytaj który wydech jest lepszy. Moim zdaniem tecnigas, porównaj sobie budowę dyfuzora w tecnigasie i w twoim. Myślę że tecnigas lepiej rozpręża gazy ale nie mówię że twój jest zły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
A potrafi ktoś z was wyregulować ten gaźnik??




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 9:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
karol159620, Gdzie tu ktoś napisał, że ten cylinder jest zły ? Ten cylinder jest dobry, jeździłem na nim więc wiem jaką ma moc itp.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
rufiozo008, możesz wkręcić większą dyszę, albo przy gaźniku masz śrubę którą regulujesz powietrze. Przy większych gaźnikach i dyszach potrzebny jest większy wdmuch powietrza. Jaki masz filtr powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
Filtr powietrza mam z firmy ATHENA kosztował 80zł powiedzcie mi ile obrotów mam odkręcić ta śrubkę na 2.5 obr jest źle jak na razie to najlepiej chodzi gdy jest o 1 obrót wykręcona ale muszę ssanie mieć włączone bo gaśnie kapitalka była robiona w kwietniu jeździłem tym motorem zaraz po dotarciu chodził pięknie. Może wymiana pierścienia pomoże?


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 11:56 przez rufiozo008, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:08 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Najwyraźniej brakuje mu paliwa czy do 7 tys. obrotów przerywa, szarpie itp? Jaką masz dyszę w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
do 7k chodzi ładnie 8-9k lubi "kichnąć" 9-13k idzie pięknie zarazem pali 10l/100km a koledze na tym samym cylu i gaźniku 21mm pali do 5l/100km




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 15:30 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Opuść mu iglicę o ząbek i jedź, jeśli będzie lepiej to opuść jeszcze o ząbek. Opuść maksymalnie tyle tak żeby spalał mniej ale jeździł dobrze. Następnie reguluj powietrze śrubą mieszanki. Ile jedziesz przy 13 rpm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
iglica jest opuszczona na max' a przy 13 rpm na 4 biegu jest ~70km/ h lecz gdy włączę 5/6 bieg moto nie chce się wkręcić na takie obroty jutro wyśle filmik pracy silnika i wtedy doradzicie jak go wyregulować




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Proponuję włożyć większą zębatkę do przodu :wink: Ty masz iglicę na najniższym :shock: To znaczy że masz najmiejszą dawkę paliwa. Nie dziw się że nie wkręca się na 5 i 6 jeśli ma paliwa tylko do 4. A jak kręci na luzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
Tak pracuje silnik: http://www.youtube.com/watch?v=Kp3tRNONJoU obroty kreci o wiele większe. Wie ktoś z was jak w tym motorze wykręca się kranik paliwa??




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Normalnie wykręcasz go całego od zbiornika tak jakbyś wykręcał śrubę czyli kręcisz nim w lewą stronę. Obejrzałem filmik i wygląda na to jakby dostawał za dużo paliwa i przez to przerywa i dusi się, w ogóle mocno dymi. Sprawdź świecę jak wygląda.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 20:12 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 20:37 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wydaje mi się że trochę przerywa na wyższych obrotach ale ciężko zdiagnozować czy to za dużo paliwa czy powietrza. Świeca da nam odpowiedź. Lejesz mixol? Furian50, Może z powodu jakości oleju kopci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy