Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2011, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Mam problem z wybiciem tego łożyska, zna może ktoś sposób ? (To małe, nie koła)


Obrazek




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:44 
*

Rejestracja: 10 paź 2011, 17:37
Posty: 3
Pojazd:
Kolego też miałem z nim problem :D Wziąłem palnik podgrzałem pożadnie i stuknałem w karter. Samo wyskoczyło :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
No tylko ja nie mam w garazu takiego wyposażenia;/ będe musiał przyspawać nakrętke i metodą jak ściągacz. Looknij jeszcze na fote czy ten simmering na łożysku koła jest dobrze włożony?(czy dobrą stroną) bo tak było, a na deklu przekładni jest inaczej.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 17:56 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:59 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
simmering musi być włożony wyżłobioną stroną ze sprężynką do wewnętrznej strony




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Damo, Czyli mam źle czy dobrze? bo tak właśnie był simmering włożony i nic nie ciekło dopiero jak wymieniłem tryby. Looknij na zdjęciu widać którą stroną




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:16 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
no włożone masz dobrą stroną
i pamiętaj, zawsze jak rozbierasz coś gdzie jest simmering, to go wymień na nowy, nie składa się drugi raz na tym samym simmeringu




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Wiem, ten co włożyłem jest nówka. Upewniam się tylko czy dobrze włożony. Bo w dekielku np jest inaczej (w środku). Jak się wkłada simmering za łożysko które trzyma ośke od sprzęgła to tym pierścieniem do łożyska. Dlatego pytam...




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 20:30 
*

Rejestracja: 10 paź 2011, 17:37
Posty: 3
Pojazd:
Radkowy, Ale musisz dać jeszcze taki Segar czy jak to siępisze tak jakby zabezpieczenie sworznia :D Kminisz o co mi chodzi :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 6:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Podgrzej w kuchence.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 11:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Co do wyjęcia łożyska to ja mam patent!! kupujesz kołek rozporowy w lerua castoramie itp. tylko taki do betonu ;p
http://www.wszystkowgory.pl/image_func. ... rod_id=503

ja akurat kupiłem taki który miał jak by rancik jak włożyłem go w łożysko i wkręciłem w niego śrubę to zaczepił się tym rantem. I poźniej tylko wyciągnać i już ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 13:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
El_Mano, Już dawno włożone... Głupi nie jestem


Warn
Booyaka




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 21 paź 2011, 22:44 przez Radkowy, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy