Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2011, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Witam!! Przymierzam się do wymiany cylindra na 90ccm w silniku AM6, i potrzebuję kilku porad fachowców.:)
Czy do cylindra 90ccm:

- Wystarczy dysza 110? (Gaźnik Dellorto PHBG 12)
- Stożkowy filtr powietrza? (Polini AirBox)

I przede wszystkim czy seryjny wał wytrzyma?? Wiem że lepiej było by wymienić, ale niestety brak funduszy.

Z góry thx za odpowiedzi.:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Nie wiem dlaczego ludzie piszą w tym dziale, ale może temat zostanie przeniesiony i dam kilka spostrzeżeń.
Nikt nie jest wróżką żeby powiedzieć czy dysza będzie dobra
po. 2 12 to zdecydowanie za mały gaźnik.
3. Jeśli ori wal jest zdrowy nie musisz wymieniać wbrew zaleceniom ( żeby zarobić więcej kasy sprzedażą jeszcze wału) nie trzeba zainwestuj tylko w dobre łożysko igiełkowe i jeśli silnik jest stary wymień też boczne łożyska wału.
Ja też tak myślałem bo każdy mówił, że trzeba i zmieniłem wał i co tuningowy nie wytrzymał,
założyłem oryginalny zrobiłem 2 razy tyle co na tuningowym przy maksymalnym pałowaniu jakie się da i jeszcze sprzedałem sprawne moto z tym wałem.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 10:46 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Co do tej dyszy to pytam ponieważ nie mam 300-400zł na nowy gaźnik.;/ A ta 12 to gaźnik seryjny dlatego pytam bo może ktoś jeździ na takiej modyfikacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kolega jeździł i miał dysze bodajże 90




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
I było wszystko ok paił normalnie nie przerywał ani nic? Ja mam zakupioną dyszę 110 ale myślę że skoro chodzi na 90 to tym bardziej będzie na 110.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Chodził normalnie.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Aha, ok thx za odp. Temat do zamknięcia.;) Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:21 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Pewnie chodzić będzie normalnie ale na większym gaźniku moto pokazuje dopiero pazurki.
Nikt nie mówi że masz zakupić gaźnik aż za 300-400zł.
Do 200 kupisz nowy gaźnik będzie jakościowo luks. Ale co ja tu bede mowił...




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
A co byście proponowali z tych gaźników?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dellorto 21 używany wyrwiesz za 200zł spokojnie :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:51
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Rieju
Na pewno będzie lepiej chodziła na 16-nastce gaźniku jaka jest przeważnie seryjnie montowana w am6 :cool: poszukaj coś z używanych gaźników do 150 kupisz dobry gaźniczek




_________________

wicherq94 pisze:
wornesz napisał/a:
jak zaproszę jakąś dziewczyne do domu i siedzimy w moim pokoju to co 15 min stary wbija ( tak nagle) z okrzykiem "KONTROLA ! " xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Ok, zamówiłem gaźnik 21mm dość tanio(żadna firmówka.). Tylko teraz martwię się trochę o jej spalanie :lol: ale to nic. Mam jeszcze takie pytanko co sądzicie o tym tłumiku: http://allegro.pl/tlumik-wydech-yamaha-dt-50-leo-vince-v6-xtm-xsm-i1849661846.html do mojego Rieju?? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 13:55 przez Maniek018, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 16:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Do serii bardzo dobry lecz do większej pojemności sugerowałbym inny :) Ten też zda egzamin ale nie uzyskasz pełnej mocy z tego cylindra.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
A co konkretnie byście proponowali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:24 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
21 może być jednak to pośredni wybór między kiepskimi osiągami 16 a masymalnego 28mm
Jeździłem na 28 jednak na nim z SM moj motorek zamienił się w wirówe i nalepiej czuł się cały czas doginany i pałowany na manecie ful tylko był wielki bas ze stożka i kółeczko mieliło przod podrywało Jednak niemożliwe było wyregulowanie tak dużego gaźnika do tej małej poj (80cm) wielka gardziel ustawić się go udało lecz na wysokich obrotach czuł się najlepiej i najprawdę silnik pracował na 100 ale ja wiem że na 115% swoich możliwości dodam, wolne obroty można było o tym zapomnieć fajnie się jeździło ale dla silniczka to rzeźnia. Więc Zoptymalizowany gaźnik był potem myślę że to największy 24mm PWK do normalnej jazdy bardzo dobrze się jeździło był spokojniejszy grzeczny ale miał wolne obroty i dało się już na nim normalnie używać motorka.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 18:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Górnych wydechów nie ma ciekawych. Poleciłbym Ci jedynie Yasuni Cross Hm, Hebo New Performer lub Conti CHR.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie nie wiecie może czy dało by radę spasować gaźnik Dellorto 28mm do Rieju? Ponieważ gaźnik mi został jeszcze ze starej rs'ki a co mam go oddać za grosze to może by mi jeszcze posłużył.. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 17:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak jest na wcisk to powinno dać rade




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 7:43
Posty: 37
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Jest na wcisk tylko czy nie będzie zalewać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak dobrze wyregulujesz to nie powinno zalewać :) Wykrzesasz z tego cyla ostatnie poty :<




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 20:10 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy