Dzisiaj jest 26 lut 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nsr 125 Stunt
Post: 11 paź 2011, 15:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Witam!
Zakładam temat, bo kolega prosił abym mu doradził, a nie bardzo wiem jak.
Chcę on oddać cylinder do tulejowania, bo nsr'a się zwyczajnie zatarła
Pytanie brzmi:

-Gdzie tulejować (oczywiście z możliwością wysyłki)
-Jaki tłok Vertex/Wossner etc.
-Czy spadek osiągów po tulejowaniu jest odczuwalny ? Nsr jest w stuncie i nie wypadało by że ma za mało mocy

pozdro




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
tkr50

Kolega miał NSR to było czuć że to nie ta NSR. Tłoka miał Wossner ale i tak potem znów sie zatarła -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
vrathe,
: |
I tak musi zrobić tuleje i tak, bo trafić na cylek do pojeżdżenia to cieżko, może jeszcze się ktoś wypowie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2011, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
tkr50 pisze:
-Gdzie tulejować (oczywiście z możliwością wysyłki)

http://motor-tech.pl/

tkr50 pisze:
-Jaki tłok Vertex/Wossner etc.

Pod tuleję - kuty Wossner.

tkr50 pisze:
-Czy spadek osiągów po tulejowaniu jest odczuwalny ? Nsr jest w stuncie i nie wypadało by że ma za mało mocy

Nie miałem do czynienia z tulejami, ale drastycznego spadku osiągów nie powinno się odczuć. Jak kolega dobrze wszystko poskłada i dotrze, to powinien być zadowolony. Biorąc pod uwagę możliwość szlifu w przyszłości to raczej się opłaca, bo moto pod stunt są bardziej narażone na zatarcie.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
FiRe,
o takie coś chodziło dzięki :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:38 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
tkr50, spadek osiągów będzie i to spory, np rs leci na nicasilu 170+ a teraz ledwo 160 :), tłok wossner;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
TeDeX,
A w przyspieszeniu też czuć różnice, bo wiesz to w stuncie to tam vmax mu nie potrzebny i widzę, że z żywotnością też nie za ho ho po tulejowaniu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 16:17 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Nie wiem jak w nsr ale w rs trochę przyśpieszenie spada, ale jak nsr stunt to pewnie z tyłu ma pizze wiec nie powinno być problemu :PP a i jeszcze slyszałem ze w nsr po tulejowaniu nawet gdy dobrze się dotrze to kompresja jest niska :P(tak na forum o nsr pisali) :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 16:41 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:04
Posty: 72
Lokalizacja: Radwan/opatów
Pojazd:
TeDeX pisze:
slyszałem ze w nsr po tulejowaniu nawet gdy dobrze się dotrze to kompresja jest niska (tak na forum o nsr pisali) )


:lol:

Czasami zdarza się tak, że źle są ,,wycięte'' okna w tuleii, i przez to są problemy, ale to się zdarza bardzo sporadycznie :)

Ogólnie tuleja jest po to, by ciąć koszta.
Osiągi mogą być mniejsze, podobnie jak Tedex słyszałem, tyle, że w NSR na tuleii lecą te 150, a na nicasilu 160+
No i gorzej odprowadza tuleja ciepło, ale za to możesz robić szlify :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Kolega zdecydowany na tulejowanie + kuty tłok wossnera, z tyłu pizza jest to nie będzie porblemu w stawianiu na gumę, a zagotować się teraz nie powinna, ma wentylatory pod przyciskiem na kierze to jakoś da radę.
Dzięki panowie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Ja siedzę w nsr od ponad 2 lat i wiem o nich bd dużo sam miałem i siedzę na forach.Jedna rada moto-tech się pogorszył w robocie robią więcej na odpiernicz i nie niedokładanie ona robią, do tuleji nie polecam wosserna najlepiej vertexa. Ja ogólnie nie żałowałem. ze kupiłem nowy cylinder nie był tani ale za to mocy nie brakowało.

Ps: kolega pewnie wie ze do stuntu odłączyć dozownik i wlać troszeczkę więcej nie trzeba?




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
czyli gdzie najlepiej mam to z tulejować?? :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Innego wyjścia nie ma jak zatarty ponieważ tam jest nicasil a nicasilu nie daje się do szlifu . Inna opcja to kupić nowy cylinder wyjdzie dużo więcej niż tulejowanie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Chudy18 Może nie dużo taniej ale wyjdzie podobnie co nowy cylek.. A tuleja to nie to samo co cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
tylko pytanie gdzie kupić nowy cylinder??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Salon hondy :P 900 coś zł kosztuje jakoś tak a tuleja + tłok wyjdzie jakieś 700 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
no niby racja, ale jak wprawie tuleję to będę mógł robić szlif a przy stuncie to jest wieksze ryzyko zajechania, zatre nowy cylinder i co?? Juz sam nie wiem c robić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
michalek134 Sorki ale masz 14 lat i stuncisz na NSR ? :mrgreen:

No co z tego że szlif jak sie dba to sie ma, ja tam bym kupił nowy rób jak ty uważasz ile masz kasy itd..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
no mam 14 lat i se stunce :mrgreen: a własciwie stunciłem bo zajechana no i nie wiem co zroic ale bedzie dużo słabsza po tulejowaniu?? i musze jeszcze wał zregenerowac albo kupic uzywke co polecasz?? regenerazja... :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 13:58 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 21:04
Posty: 72
Lokalizacja: Radwan/opatów
Pojazd:
Jak masz dozownik to wywal od razu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy