Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: APRILIA RS
Post: 09 paź 2011, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Witam, zakupiłem Apke RS z 04r. i mam pytanie bo koleś, który mi sprzedawał daj duużo większą dysze jak mówił, ale chce ją zmienić bo wiem ze bedzie palił, i pytanie jest moje, jaką dysze polecacie w seryjnym gażnikiem (jest to chyba 12mm) ;) :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Gaźnik oryginalny to chyba 14mm, dysza seryjna to około 65, ale nie jestem pewien bo mam gaźnik 19mm i dyszę 105. Ale z tego co czytałem to raczej większej nie ma, jak włożysz 70 też będzie dobrze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
a ja słyszałem że są 12mm, ale i tak dzięki za info :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 16:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Do gaźnika 12 dysza 75-80 w zupełności wystarczy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
gaznik toty masz 16mm a dysze mam do niej 100 chcesz to przyjedz.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface, Dysza 100 do serii do zdecydowanie za dużo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 12:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
w tzr właśnie do 16mm daje się 100-110 żeby ją odblokować bo seria to 77

ja mam 105

spalanie 4,5 jak ją pałuje ponad 9 na każdym biegu

ale jak na spokojnie to 3-kę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kumpel full seria Rieju MRT, ma 100. U mnie przy serii w DT była 105 ;] Cos jednak w tym jest.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
A ja mam w serii tzr 115... :roll:
Na to nie ma regóły.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 18:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie o reguła jest


95 wzwyż - jest dużo lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Z tymi dyszami to różnie jest ,ja np miałem dysze 95 i zmieniłem na 88 to moto było delikatnie mocniejsze tzn w sumie to równiej chodziło (zdrowo się wkręcało).Nie zawsze większa dysza to większa moc.Aha i poza tym seria dysza w PHBN16 to 88 a nie 77




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
ja w mojej aprilli miłem oryginalnie 112, zmieniłem na 120. Jest taki żywszy i szybciej przyśpieszał, ale stracił V-max. za to jak wsadziłem 138 to mulił, słabo się wkręcał i nie miał mocy ani na początku ani na najwyższych obrotach.


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 21:51 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
bo go zalewało 138 do 50ccm to zaduzo




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Wiem, jeszcze wtedy o tym niestety nie wiedziałem:P weź 105-115 jak chcesz miec V-max albo 115-120 przyspieszenie. Tak mi się wydaję :D dodam, ze mam ten sam gaznik:)


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 15:30 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 11:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
gucioooo pisze:
Tak mi się wydaję


Please...

Dobrze wyregulowany gaźnik da Ci przyspieszenie i v-max. I spalanie prawidłowe.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy