Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2011, 21:48 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Na wstępie chciałbym prosić o nie usuwanie tematu, bo w żaden sposób mi to nie pomoże.
Wiem, że temat był oklepywany miliardy razy, ale mi nic pomaga.

Posiadam keeway'a f-act'a, do którego włożyłem:

:arrow: Stage6 Streetrace 70cc
:arrow: Stage6 Pro Replica
:arrow: Gaźnik dellorto 16mm
:arrow: Sprzęgło Tec Evo Racing
:arrow: Dzwon Polini speed bell

Sprężyna dociskowa to hebo +60%, rolki obecnie to 4,5g, sprężynki sprzęgła czerwone (były dołączone do sprzęgła).

Mój skuter na tym setupie osiąga zawrotną prędkość 60km/h z (niech będzie) bardzo dobrym przyspieszeniem, choć kilka dni temu to przyspieszenie samo zniknęło i jak dotąd nie powróciło. Wymieniłem sprężynki sprzęgła z niebieskich na czerwone, ale to i tak nic dało, dalej muł na starcie i rozpędza się jak seria.
Ale dobra, pomińmy przyspieszenie i zwróćmy uwagę na vmax.
Skuter bez sportowego sprzęgła, na rolkach 5g i docisku +60% jechał 70km/h. Przy sportowym sprzęgle te rolki chyba mu nie pasowały i włożyłem 4g, bo tylko na nich miał fajnego buta. Po włożeniu tych "czwórek", prędkość spadła do 60km/h, no ale fajnie przyspieszał.
Pomyślałem, że może to wina wariatora, który mam seryjny. Zacząłem rozglądać się za różnego typu wariatorami, najbardziej upodobałem sobie malossi multivar, ponieważ jest przez wiele osób polecany.
Przed kupnem postanowiłem przetestować jak mój chińczyk będzie sprawował się z tym właśnie wariatorem. Wsadziłem do niego multivara od kolegi, były tam rolki 5g.

I teraz najlepsze. Po włożeniu tego multivara do mojego skutera i przetestowaniu prędkości LEKKO się zdziwiłem. Otóż "wyciągnął" PEŁNE 53km/h. Gdybym był dziadkiem, któremu skuter z auchan, za którego dał 1500zł i jedzie mu 53km/h, to nie miałbym nic przeciwko.
Ja wpakowałem w te części ponad 1000zł, jak nie więcej, więc chciałbym chociaż przez chwile pocieszyć się efektami części, które w niego włożyłem.

Jest jakiś sposób, żeby ten skuter pojechał przynajmniej te 80km/h?
Od razu mówię, że to na 100% nie moduł, ponieważ te swoje zabójcze 60km/h osiąga przy 9tyś obrotów.

Jeżeli macie jakieś pomysły, sugestie lub po prostu chcecie mnie zjechać za to, że wyrzuciłem 1000zł w błoto, to piszcie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
nie za mały gaźnik jak na 70cc ? przydałby się co najmniej 17,5. Albo może za małą dyszę masz ? Skoro regulacja napędu nic nie daje to spróbuj z gaźnikiem




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 22:01 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
krystek023 pisze:
nie za mały gaźnik jak na 70cc ? przydałby się co najmniej 17,5. Albo może za małą dyszę masz ? Skoro regulacja napędu nic nie daje to spróbuj z gaźnikiem


co ma gaźnik do prędkości ? ja przy racingu w sendzie miałem właśnie ten gaźnik i wyciskałem na nim v-max :roll:




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
no to co jest profesorze ? :D




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 22:15 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 21:23
Posty: 111
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
regulacja, wieczne problemy od strony napędu - no i moim zdaniem przełożenia mogą trochę tutaj psuć efekt końcowy




_________________

Już nie moja kochana Senda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1054616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 22:26 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
On ma dużo mocy, bo jak stoi na centralce i sie odkręci manetke, to w sekundzie lata na wszystkie strony cały skuter. Po prostu obrotów nie przekłada na prędkość, tu jest problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No to przełożenia według mnie, albo zabawa rolkami :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
pasek zjechany. kup kewlarovy




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
1. zobacz czy pasek zchodzi dosc nisko
2. cylek dobrze zmontowany?? tzn. moze dales za duzo uszczelek ?
3. jak masz mozliwosc to zobacz jak bedzie z gaznikiem 17,5-19mm i dobra dysza
4. zobacz tez swiece,fajke itd. moze po prostu nie daje rade na wyzszych obrotach?
5. co do modułu to tez lepiej pozycz na chwile inny od kogos, bo kto wie moze masz blokade na 9-9,5k ?
6. pokombinuj z rolkami, wrzuc do tego multiwara np. 3 rolki i zobacz jaka bedzie róznica w porównaniu z 6. rolkami
7. No i najważniejsze !!!! Membranki wymieniałes?? Jesli nie to masz odp. xD

to tyle tak na szybko, jesli nic w/w nie da efektu bedziemy myslec dalej :P




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 22:07 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tomekSX1 pisze:
1. zobacz czy pasek zchodzi dosc nisko
2. cylek dobrze zmontowany?? tzn. moze dales za duzo uszczelek ?
3. jak masz mozliwosc to zobacz jak bedzie z gaznikiem 17,5-19mm i dobra dysza
4. zobacz tez swiece,fajke itd. moze po prostu nie daje rade na wyzszych obrotach?
5. co do modułu to tez lepiej pozycz na chwile inny od kogos, bo kto wie moze masz blokade na 9-9,5k ?
6. pokombinuj z rolkami, wrzuc do tego multiwara np. 3 rolki i zobacz jaka bedzie róznica w porównaniu z 6. rolkami
7. No i najważniejsze !!!! Membranki wymieniałes?? Jesli nie to masz odp. xD

to tyle tak na szybko, jesli nic w/w nie da efektu bedziemy myslec dalej :P


1. Pasek wchodzi na wariatorze najwyżej, po stronie sprzęgła najniżej.
2. To nie będzie cylek, na 99% dobrze założony. To raczej problem z napędem.
4. On na obroty wchodzi bardzo ładnie i szybko osiąga maksymalny moment obrotowy, ale nie przekłada tego na prędkość. Jedzie max 60.
6. Wczoraj kombinowałem z rolkami 4g, 4.5g, 5g. Efekt był taki, że przyspieszenie zmieniało się w zależności od włożonych rolek, jednak skuter nie reagował na te zmiany pod względem prędkości.
Vmax na rolkach 4g był taki sam jak na 4.5 jak i na 5g.
7. Membranek nie wymieniałem :D


Tak sobie myśle, że chyba wiem co może być przyczyną. Ja mam seryjny wariator z rolkami 4.5g, a do tego wszystkiego dochodzą krótkie przełożenia, które w połączeniu z tak lekkimi rolkami nie pozwalają osiągać wyższych prędkości niż te 60-70km/h.
Ale to troche dziwne, bo kumpel, który też ma f-act'a, włożył do niego tylko multivara i pro replice i leci mu to 80km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
No to membrany masz za słabe jak to kolega pisał.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 14:09 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ktoś ma jakieś inne sugestie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
kto poleci jakieś dobre membrany ? do keewaya




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ja nie wierze w te bajki o przełożeniach. Tak jak mówisz niektóre modele wyciskają 80 przy zmianie wydechu a niektóre seryjnie 75 i to nie zależy od rocznika. Daj cięższe rolki z 6-7g, a najlepiej daj sportowe wario. Może ci pasek dobrze mocy nie przekłada bo przy zmianie cyla należy dać wzmocniony. Spróbój na seryjnej centralce. Radze jeszcze przed tym wszystkim zmierzyć sprężanie, bo to nigdy nie wiadomo może coś nie tak z cylindrem.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
grzecho142, przełożenia to raczej do maszyn poziomu racing.




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Mówie niech najpierw sprężanie zmierzy to będzie wiedział.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mowie ci modol masz blokniety na 100% one wlasnie blokuja do 9tys, jak odblokujesz bedzie ci krecil ~10k i powinien isc te 70 jak dasz wario to nawet 80+ pojdzie.
Pozdrawiam




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 21:03 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
BlackSmith pisze:
Mowie ci modol masz blokniety na 100% one wlasnie blokuja do 9tys, jak odblokujesz bedzie ci krecil ~10k i powinien isc te 70 jak dasz wario to nawet 80+ pojdzie.
Pozdrawiam

I jechał 65 km/h... Po pierwsze to streetrace na takich ustawieniach nie wchodzi na takie obroty, ja przy malossim sporcie (który jest trochę mocniejszy) i to po pełnym rozwiercie łapałem obroty rzędu 10 tys, a jak byś nie doczytał to po postawieniu na nóżkę lata jak głupi. - z tego co wiem, to moduł jak przerywa to zawsze przerywa a nie jak mu się chce, więc jak by odcinał to by nie kręcił takich obrotów na nóżkach... :roll:

EDIT:
W sumie to rzeczywiście mogą być przełożenia, chociaż pewności nie ma. Możesz to sprawdzić, bo za to płacić nie musisz :D Policz ile obr dzwonu przypada na jeden pełny obrót koła. Może rzeczywiście są za krótkie, bo buta to ma...

grzecho142 pisze:
Mówie niech najpierw sprężanie zmierzy to będzie wiedział.
Kompresja jest, bo dobrze się wkręca i dobrze przyśpiesza - gdyby nie było, nie czuło by się tej mocy :wink:




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 21:07 przez Igi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 14:32 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:42
Posty: 47
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Moduł odpada na 100%, skuter teraz wchodzi na max 10tyś obrotów w ciągu jakichś 4s po odkręceniu manetki(nie na nóżkach, tylko normalnie, na drodze).
Dałem rolki 4g, przyspieszenie ma bardzo dobre, ale pasek wchodzi tylko do połowy wariatora, przez co jedzie 50km/h -_-. Gdy włożyłem mu 5g, to vmax podniósł się o 6km/h, słabe przyspieszenie i pasek nadal wchodził troche ponad połowe. Na wariatorze zostaje jeszcze jakiś 1cm wolnego, a to dodałoby może jakieś +10km/h.

Teoretycznie musiałbym tam wsadzić rolki z 7g, ale wtedy żeby ruszyć to musiałby mnie ktoś holować...
Jak dałem dłuższy pasek, to przyspieszenie się spieprzyło i jechał tyle samo. Dałem krótszy, to przyspieszenie zajebiste i też jedzie tyle samo...


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 14:32 przez Wilku30, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 16:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Wilku30, mam to samo z tym wariatorem , pasek mi niedo konca dochodzi , niewiem co jest grane... może ktoś nam pomoże?????




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy