Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2011, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
witam
skuter 70ccm opalił na nowej świecy po załadowaniu aku. Następnego dnia rano już nie. Dodam że skuter nie zalewa (pali 10/100km ale to inny temat). Jak odpali to jeździ dobrze i wszystko ok. Co jest? przy naładowanym aku odpala na zimnym z rozrusznika. a rano nie da rady nawet z kopki. Aku jest jakiś lewy bosha ale chyba zepsuty bo szybko się rozładowuje (po 24 jest słaby). Może moduł? :/

jak tak to jaki moduł do trekkera 70ccm gaźnik 17,5




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 14:01 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
A sprawdzałeś czy jak kopiesz kopką, albo kręcisz rozrusznikiem to Ci paliwo dochodzi do cylindra??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
rano (7.00) nie odpala. po południu odpala za pierwszym. Chyba kwestia temperatury, bo stoi na dworze. ale nawet rano po dłuższym kręceniu też nie odpala. mam patent, że suszarką go ogrzać to może odpali




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
I pomogło? Może wymień tłok pierścienie będzie lepsza kompra chyba że porysany cylinder tylko jakim sposobem. To chyba kompresja :P
Niech ktoś sie wypowie jszcze bo ja sie dopiero ucze :< Sprawdź co mówi KIOSHI




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 13:56 przez windows98, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 13:53 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ale, co patrzyłeś czy po kręceniu rozrusznikiem jest wilgotna świeca czy sucha? No bo tak to ja nie wiem co jest z twoim trekkerem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
świeca jest wilgotna. dostaje paliwo. przy obecnych temperaturach (5-15 *C) trzeba ogrzać silnik suszarką i opali po paru kopniakach. przy 22* na dworze odpala za 1 razem. aku jest słaby. wydaje mi się że to wina słabej kompresji bo zauważyłem spadek mocy (pomijając rozregulowany gaźnik) kiedyś przy przebiegu 500km leciał 90/100km\h spokojnie a teraz 650km przebiegu i wyciąga co najwyżej 75-80. może to wina że ciągle próbuje regulować gaźnik i raz dostaje bogatą mieszankę a raz uboższą.

ps. jak bym chciał zmierzyć kompresje to mechanik samochodowy ma odpowiednie urządzenie?

edit: tak w ogóle to na głowicy pisze 49 cm3 a sprzedający powiedział mi że to 80 :evil: :shock:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 15:39 przez morti93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 17:18 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
To powiem Ci tak, zmierz kompreche, a rano, nie wkładaj kluczyka i kopnij parę razy kopką, ale lekko, nie jakbyś odpalał. Troche wtedy paliwa podleci i włóż i przekręć kluczyk i kopaj dalej, żeby odpalił, co do kompresji, jak go próbujesz uruchomić, to lekko chodzi kopka?? Wcześniej mocniej chodziła?? Mechanik ma takie urządzonko które wkłada zamiast świecy i kopie kopką i wtedy wychodzi jaka jest kompresja. Jak Ci leciał 100 to na pewno 80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
powiem tak. chodzi tak samo tylko 1/5 od początku "przelatuje" jak się kopie tzn. nic się nie dzieje, a reszta obrotu jest normalnie (tzn. ręką bardzo ciężko przekręcić)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 11:19 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
U mnie na nowym cylu, to się wgl ręką nie da, znaczy tata może, ja mam za mało siły.

A to, że on mało wyciąga to gaźnik do regulacji, dzięki temu też może mieć problemy z odpalaniem.

Wyreguluj gaźnik i będzie lux.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
tylko w tym sęk, że nie umiem. przez lato jeździłem na rozregulowanym gaźniku i odpalał za pierwszym normalnie, a teraz nie. przez lato trzymałem prędkość do 60km/h i przejechałem tak do 500km przebiegu. później 80/90 i od tamtej pory sie tak dzieje.
pojadę do mechanika zmierzyć kompresje i zobaczymy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 9:27 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
To niech Ci ten mechanik od razu gaźnik wyreguluje, to się reguluje za pomocą prób i błędów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy