Dzisiaj jest 26 lut 2025, 23:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
nie dozownik już dawno poleciał na śmietnik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 15:57 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
vrathe, AHAHA, człowieku znajdz nowy cylek do nsr i jeszcze w cenie 900zł to będzie super pro zajebisty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
TeDeX No nie jestem pewien na 100% że 900, ale kolega jak kupował tzn poprzedni właściciel jego hondy to mu dał paragon i tam jest 900 coś zł. W salonie hondy trzeba by pytać. Poza tym nie spinaj tak...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
czyli moge w tym motor tech ztulejowac czy nie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tuleja i 125 nie idą ze sobą w parze. Tłok wytrzymuje o wiele wiele mniej a i tak potem się zaciera. 500 zł nowy nicasil + 250 tłok i masz za 750 zrobione. Tuleja wychodzi 650 zł więc nie wiem czy się opłaca tyle oszczędzać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Konrad324 pisze:
Tuleja i 125 nie idą ze sobą w parze. Tłok wytrzymuje o wiele wiele mniej a i tak potem się zaciera.


Niby dlaczego ? :roll:

Znam kilka osób które jeżdżą na tulei i nie narzekają.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
to teraz sie całkiem pogubiłem. To mam tulejować czy pokryc nicasylem?? Ale mi znwu zależy na robieniu szlifu bo w stuncie pewnie bedzie sie czesto zacierał :angry: więc????? wstawie kuty tłok wossnera i nie bedzie jezdzic??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Po 1 napisz ile masz na to kasy. Ja osobiście bym to tulejował + jakiś dobry tłok wossner ew. vertex i śmigaj :wink:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Ja za cały cylinder z osprzętem dawałem 1,8 tys ale tam bylo wszystko i nawet zawór wydechowy.warty swojej ceny naprawę,u hondy kupowałem,Za 900 zł kupisz gó*** a nie dobry cylinder. 125 w utrzymaniu są drogie kto ma ten wie.Ja Ci dobrze radze nie baw sie w tulejowanie,dozbieraj kasę przez zimę i kup nowy cylinder.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 19:26 przez damianek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Konrad324 pisze:
500 zł nowy nicasil + 250 tłok


Orientujesz się może gdzie robią takie usługi ?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Widzę że jeden lepszy od drugiego nicasil może i jest lepszy. Ale już nie taki co jest ponownie nakładany jak byś nie wiedział ten czeski nikasil się łuszczy i jest jeszcze gorszy. Żeliwo nie idzie w parze z 125? to dlaczego do 125 niektórych oryginalnie ją dawają. Wbijaj tuleję i będziesz zadowolony. Najlepiej nadaje się do niej Wossner Vertex do nicasilu lepszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 21:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wpisz sobie na allegro nicasil i masz pełno ofert. Te tańsze to nie jest jakiejś super jakości nicasil ale na pewno lepszy od tulei. Jeździłem na 2 różnych 125 na tulei i osiągi są odczuwalnie mniejsze i do tego tłok po 4 miesiącach już ma luz. Ogólnie nie polecam i nie znam kogoś kto by polecał ale rób jak uważasz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
tak, czy tak będę tulejował i zakładam tłok wossnera mam nadzieje że trochę polatam :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 13:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Spokojnie :wink:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy