Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2009, 10:13 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 19:04
Posty: 15
Pojazd:
Siema mam problem ze swoim vaporem który nie chce mi zapalić, ale lepiej opisze wam o co chodzi.
A wiec tydzień temu też mi nie chciał zapalić i wtedy nie było iskry i to było spowodowane uszkodzonym magneto a dokładniej wszystkie kabelki od iskrownika było pourywane więc naprawiłem i skuter zaczął chodzić.
A jeszcze przed tą awarią skuter przerywał na wysokich obrotach po czym już aby jechał max 30km/h przerywając i wczoraj znowu zaczął mi przerywać na wysokich obrotach więc pomyślałem że znowu mi te kabelki przecierają i postanowiłem sprawdzić ale wszystko było ok, ale gdy założyłem magneto z powrotem skuter mi nie pali a iskra jest.
I jeszcze taka jedna rzecz bo jak mam magneto w pozycji T to te dziurki na wałku rozrządu mam dobrze ustawione, ale jak dam obrót i znowu w pozycji T to tych dziurek w ogóle nie widać.
Czy tak powinno być bo nigdy nie zwróciłem na to uwagi i co mam próbować robić żeby go zapalić.


Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 10:40 przez wojtas123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
W wale i magnecie jest rowek na klin który to ustawia i trzyma w jednej pozycji.Jeżeli z jakiegoś powodu nastąpi przesuniecie względem siebie magneta i wału silnik nie zapali bo iskra powstaje w nieodpowiednim położeniu tłoka w cylindrze.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 10:33 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 19:04
Posty: 15
Pojazd:
Aha no ale teraz za bardzo nie wiem jak mam to wszystko ustawić wiesz może z skąd mógł bym wziąć jakieś zdjęcie na którym pokazane jest jak wszytko powinno być założone, a ja ten rowek mam ustawiony po lewej stronie poziomo tak chyba jak było tylko po tym przestawiłem wałek rozrządu bo dziurki na nim się nie zgadzały.
I jeszcze czy powinno tak być że mam ustawione na magnecie T to dziurki na wałku rozrządu są dobrze ustawione a już po jednym przekręceniu są w ogóle gdzie indziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2009, 17:14 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 19:04
Posty: 15
Pojazd:
Ok dziś posiedziałem i przestawiałem zapłon aż wreszcie zagadał, ale przerywał jak mu dawałem gazu tak samo jak wcześniej przed ta awarią.
Gdy się przejechałem jakieś ok 50m przyjechałem zgasiłem i jak chciałem go znowu zapalić zablokowało kopniak i coś jak by strzeliło i jak kopałem to było słychać jak by coś się urwało, ale rozkręciłem cylek i skręciłem i wszystko już ok, dobrze kopie, ale znowu nie ma iskry.
Nie wiem co już może dziać się z tym złomem.macie jakieś pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2009, 15:42
Posty: 4
Lokalizacja: z kątowni ;)
Pojazd:
masz obciętego klina na wale prawdopodobnie, czyli o tym rowku co była mowa na magneto, i wciecie w wale na taki malutki półksiężyc, lub płaskiego klina, sprawdz to




_________________

Sprzedam - Kupię Telefony GSM

Moja stronka: www.alien.ubf.pl

Chcesz wygrać 100zł dla swojegi Squta?

http://nagrody24.pl/?t=22657788 - zapraszam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy