Dzisiaj jest 22 lip 2025, 20:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 20:59 

Rejestracja: 04 paź 2011, 18:17
Posty: 0
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
"-Mamo, czemu ta głupia kobita nie jedzie? Żaaal.
-Skarbie, bo ma diesla " ;D pfff. a później dodała jeszcze " tak jak ja.." i westchnęła. xD hah
Fiaciwo - ponoć legenda polskiej motoryzacji ;p A bo ja wiem.. Tak samo mówią o poldziorze. Mój bracki się tym wozi. haha ;D szpan jak nic, bez beki, a oszczędzać go nie musi. ;]




_________________

"Widzieliście go? Rycerz chędożony! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!" ;D

Zakochaj się w glanach!

-Widziałaś tą Huskę na allegro?
-Mi się to kojarzy tylko z kosiarką.
-Taką kosiarkę to ty byś chciała mieć xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
kurde !!
awaryjność samochodu zależy od własciciela - jak Ci sie trfił poprzedni włsciciel kretyn co nie umiał zadbać o turbo disla to masz pecha. turo ma takie uroki ze trzeba sie nim umiec posługiwac jak nie chcesz sie z nim bawić to zostają wolnosssące




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, weź mi znajdź dobre paliwo w Polsce nawet na Shellu możesz trafić gówno (sami serwisanci Toyoty mi powiedzieli jakie numery odchodzą: diesel zmieszany z benzyną; woda w dieslu/benzynie) więc nie chrzań o paliwie bo może się trafić gorszej jakości i starczy drogi rachunek za naprawę :mrgreen: po drugie mało kto wie jak należy eksploatować diesla chyba właściciele benzyn lepiej wiedzą jak się z dieslem obchodzić niż właśnie od tych jeżdżących dieslami tak masz rację jak ktoś dużo jeździ (czyt. minimum 35-40tyś rocznie) to śmiało niech bierze diesla sam mu to bym powiedział, ale do cholery kto z tego forum co ma diesla robi nim po te nawet 25-35tyś km i to w trasie no kto? chyba tylko ja, ale to benzyną


JaJeCkO, a nowe to nie są pozbawione wad "po gwarancji zbankrutujesz"?




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:04 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:05 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Koles ma rope prawie za free a szuka benzyny..porazka.Koszt serwisu? W autach do 7 tys wiekszosc diesli bedzie bezawaryjna,a w najgorszym wypadku silniczek za 1000zl i jedziemy dalej.Chcesz to bierz to stilo ale to dziadkowoz plastikowy,nic ciekawego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
TZRfan, dobrze, że golf IV 1.9 tdi albo III 1.9 tdi są emocjonujące i nie są powozami dla wąsaczy w sandałach i skarpetkach :roll:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
sami serwisanci Toyoty mi powiedzieli jakie numery odchodzą

Ci sami co zataili wypadek teojego avensisa i serwisowali w tak cudowny sposób ze jedynym słusznym rozwiazaniem było oddanie go do komisu toyoty (no do salonu niech sie z nim bujają) ??

razor99 pisze:
25-35tyś km

w ciągu 6 miesięcy sama trasa mój tata (vwt4 :) )
no moze nie to samo ale teraz jezdzi MANem łodką to chyba troche więcej tłucze

razor99 pisze:
po gwarancji zbankrutujesz"?

to warto kupić forda nowego bo dopiero gdzies 2-3 właściciel zbankrutuje (9 lat gwary )

lifting;

TZRfan pisze:
W autach do 7 tys wiekszosc diesli bedzie bezawaryjna,a w najgorszym wypadku silniczek za 1000zl i jedziemy dale

zgadzam sie :) (chyab pierwszy raz z toba :mrgreen: )


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:10 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:09 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
razor99, sa "wozami dla ludu",ale do tej kasy nie widze nic bardziej sensownego pewnie napiszesz jakas Corolla,silnik-ok,ale wyglad? :roll: A do niemcow czesci za wszedzie i to jak za darmo.Ja bym tam nawet polecil mazde 626 2.0 D

Hehe Jajecko widac razor dalej wierzy kolegom z ASO :P


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:10 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, kilka modów w tym 1.9 TDI i jeździsz bezawaryjnie i robisz połowę nowych padaczek na ulicach. 150KM i koło 360NM to za grosze robisz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
TZRfan, w wozie za 7tyś nie liczy się wygląd tylko to co jest w środku chcesz długo jeździć kup corollę diesel z 86 roku przeżyje nie jeden samochód nie ma turbo nie ma nic co się może zepsuć to po prostu jedzie :mrgreen:

Borek96, tylko kosztem trwałości:
sprzęgła (gdyż fabryczne jest przystosowane do takiej i takiej mocy i takiego oraz takiego momentu)
turbo może dostać po dupie bo jednak ciśnienie doładowania się zwiększa
blok silnika ma określone warunki pracy czyli fabrycznie pompuje 0,6bara zwiększamy na 1,2bara w najlepszym wypadku pęknie głowica




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:12 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 Wiemy że nie lubisz diesli.. jak byś miał jak to pisał TZRfan
Cytuj:
Koles ma rope prawie za free
to byś latał benzyną ? proste że nie.. Poza tym diesel nie psuje sie tak jak w twoich opowiadaniach jak sie dba to sie ma dziękuję dobranoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:11 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Borek96, no ale przeciez turbina,wtryski,dwumasy,kupujesz to pada wszystko po kolei nie to co w benzynie..my wiemy swoje,on wie swoje


No to do 7k kupi tez Golfa IV SDI ktory lepiej wyglada i tez sie odpycha.


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:11 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przecież turbo sprzęgło dwumas wtryski po 20tys raczej nie padną. Sprzęgło jak umiejętnie go używasz to szybko nie sie zwali. Dwumas to różnie ja bym stawiał w te diesle które go nie mają. Wtryski no też słabo itd..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
vrathe, jak padnie zawsze można wrzucić jednomas. Ale nawet przy modzonym 1.9 TDI seryjny dwumas daje rade nawet przy 400NM.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:15 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
vrathe, co z tego, że umiejętnie, ale przenosi ono moc na koła? fabrycznie powiedzmy miało znosić moment 270 nm a po chipie mamy np. 340 więc już ma większe obciążenia przez co może się ślizgać oraz okładziny cierne szybciej się zużywają.


Borek96, to by telepało niemiłosiernie :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:15 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 No ale przecież jak robimy chipa to robimy go tak żeby to jeździło lepiej ale nie znów tak że wszystko zacznie padać... Ze starej 90km 1.9 TDI do 110km jak sie robi to nic sie nie dzieje nie wiem jak powyżej ale mówie ci NIC! nie wiem jakie momenty są itd..

edit. ja tam jestem za dieslem razor za benzyną więc każdy bedzie trzymał swoją strone nie widzę sensu dyskusji


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:18 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
vrathe, nie wiem ile 90 konna wersja ma momentu, ale akurat 20 koni nie jest to dużo gorzej z momentem bo o 50-60 gdzieś wzrośnie a to już większe obciążenia dla silnika (maszynoznastwo się kłania :D)

Ja jestem przeciw dieslem bo debile kupują diesla bo pali 4l w trasie a jeżdżą po mieście i trują tylko miasto spalinami robią po 10tyś rocznie i myślą, że są fajni

KTO Z WAS ROBI TE OK DAJMY NA TO 20-30TYŚ KM W TRASIE I MA DIESLA?




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:19 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Jak masz ON za free prawie to nad czym myslisz? chłopie mając paliwo za free kup sobie diesla w tej kasie to jak napisane wyżej nie będzie awaryjny bo na 99,9% pompa, a jaki samochód to jak wolisz,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 mnie takiego czegoś nie uczą w szkole może w 3 klasie. Cześci są takie że wytrzymają więcej rozumiem jak byś z 90 zrobił np. 130 albo 150 (jak sie tyle da) to by szybko padało. Poza tym jak sie jeździ takim samochodem to przecież nie na każdym biegu do odciecia ? takimi samochodami jeżdżą poważni ludzie a nie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
[quote="razor99"]vrathe, nie wiem ile 90 konna wersja ma momentu, ale akurat 20 koni nie jest to dużo gorzej z momentem bo o 50-60 gdzieś wzrośnie a to już większe obciążenia dla silnika (maszynoznastwo się kłania :D)


I jezyk polski :D


Jak jestes taki ekolog to kup sobie rower,pisalem juz.Albo wyjedz gdzies gdzie jezdza same benzyny i nie nudz na forum.


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:21 przez TZRfan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ale jak wyprzedasz to używasz gazu? jak ruszasz to używasz gazy cały czas masz z nim styczność a więc musi obciążenia znosić :mrgreen: plus w takim golfie IV dochodzi zmęczenie materiału a kiedyś używali słabszej jakości oraz jednak prymitywniejszych materiałów co skutkuje tym, że ten samochód dużo gorzej zniesie chip niż dajmy na to nowy (nauka o materiałach się kłania :mrgreen: )


Nie jestem ekologiem, ale rakotwórczych spalin nie mam zamiaru wąchać :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:23 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy