Dzisiaj jest 22 lip 2025, 13:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 Kurde dajesz gazu ale przecież nie tyle że masz tytyty bo normalni ludzie tak nie jeżdżą. Poza tym zdziwił byś sie że ten 1.9 90km to jest 100x lepszy od tych nowych ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
razor99 pisze:
vrathe, nie wiem ile 90 konna wersja ma momentu, ale akurat 20 koni nie jest to dużo gorzej z momentem bo o 50-60 gdzieś wzrośnie a to już większe obciążenia dla silnika (maszynoznastwo się kłania :D)

Ja jestem przeciw dieslem bo debile kupują diesla bo pali 4l w trasie a jeżdżą po mieście i trują tylko miasto spalinami robią po 10tyś rocznie i myślą, że są fajni

KTO Z WAS ROBI TE OK DAJMY NA TO 20-30TYŚ KM W TRASIE I MA DIESLA?


Mój ojciec jeździ francja-polska polska-francja ciężarówka i iveco daily 2,3 HDi czy HCi




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, nie wciśniesz mi, że dwumas takiego golfa na AFNie padnie po programie, SERYJNY DWUMAS SPOKOJNIE WYTRZYMUJE NAWET 400NM.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
urbo może dostać po dupie bo jednak ciśnienie doładowania się zwiększa
blok silnika ma określone warunki pracy czyli fabrycznie pompuje 0,6bara zwiększamy na 1,2bara w najlepszym wypadku pęknie głowica

150 konne 1,9 tdi wychodzi seaty cupra wypuszczli seryjne to chyba nie bez przyczyny
W mnie te 150 to za duzo jak na reszte serie . musi byc bare modów (np. FMIC, remont/wymiana turbiny etc.)
ale tu znów kłania sie eksploataja :)

nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanko razor :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, 1.9 TDI 90/110/130 koni różnią się drobnostkami, ale bebechy są identyczne głównie od wersji 90 konnej. Tylko, że taki dwumas ile ma lat? 10-12? Więc ma baardzo duże zmęczenie materiału a po drugie jak ktoś kupuje zamiennik to jest wykonany z gorszej jakości stopów co skutkuje obniżeniem jakości finalnego produktu przez co jego jakość i trwałość lecą w dół.

JaJeCkO, które? :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:26 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JaJeCkO, także w golfie IV siedział 1.9 TDI ARL. FMIC bardzo się przydaje, żeby nie gotować dolotu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:27 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Charakterystyka turbodiesli jest fajna,rodzicow DTi mi sie fajnie jezdzi.


JaJeCkO, te 150 koni to robi robote :D A najlepsze jest to ze maly modzik i masz 180 :P


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:29 przez TZRfan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
które?

JaJeCkO pisze:
Ci sami co zataili wypadek teojego avensisa i serwisowali w tak cudowny sposób ze jedynym słusznym rozwiazaniem było oddanie go do komisu toyoty (no do salonu niech sie z nim bujają) ??


Borek96 pisze:
także w golfie IV siedział 1.9 TDI ARL. FMIC bardzo się przydaje, żeby nie gotować dolotu.

golfa nie byłem pewny

TZRfan,
150 to juz jest modzik (bo seria to 90/110 zalezy od turbiny )


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:29 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 Nie wiem jak ty ale jak zmieniać dwumas to na dobrej firmy ludzie płacą po 1tys zł jak nie więcej za dwumas... Różnią się drobnostkami sam piszesz przecież chip wytrzyma ale trzeba robić to z głową można więcej ale po co jak wiesz że padac będzie ? Poza tym ten diesel co ja mam na myśli 1.9 TDI to on nie ma dwumasu ;] i jest the best




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, niekoniecznie, w 90 konnych masz jednomasa (AHU, AHH, 1Z), w 110 masz dwumas, a w 130 konnych, masz skrzynie 6 i dwumas bodajże 230.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Porównanie momentu diesel benzyna:

Obrazek jak widać na załączonym obrazku krzywe są bardzo do siebie podobne :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:30 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
JaJeCkO, aa ja pisalem o seryjnym na pompowtryskach :D

Kurde razor99 przestan o tych zmeczeniach,mowisz jak jakis profesor,ze ciebie stac na co chwile nowe fury(pisales gdzies ze kupujesz Priusa),na Avensisie straciles ponad 10 kafli w ciagu roku itd to nie znaczy ze wszystkich,bo wiekszosc z nas to szare polaczki ktorzy na dodatek sie ucza i nie maja kasy na NOWE fury.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Też do TDI nic nie mam. Mama jeździ do pracy Passatem b6. Ma tam 20km (nie po mieście). Tak 20! Wiem, że niby diesel się męczy na takich trasach itp.
Ale wcześniej jeździła Audi 80 2.0 benzyna.

Spalanie Audi 11.
Spalanie Paska 6-7.

Co do kosztów eksploatacji. Dobrze wiem, że diesla trudniej kupić nie 'wybujanego'.
Ale jak narazie nic w silniku nie padło.
W dodatku, aż taki drogi nie jest.
Dwumasy są i w benzynie. Więc remis xd
A turbina? Jak poprzedni właściciel dbał i chłodził, to też tragedii nie ma.
Nawet jak padnie, to do tych silników części jest multum.
A nawet regeneracja kosztuje w granicach 1000zł.
Co masakrą nie jest, bo jak pali 7l, a benzyna 11l i turbo nam padnie po 3 latach to o wiele więcej kasy i tak jest na plus ze spalania.
Z pompą wtryskową podobnie. Kto powiedział, że padnie? Jednemu tak innemu nie.

Ja też po zdaniu prawka kupuję diesla.
Wymarzyłem Seata Ibizę II FL. W TDI. Na dojazdy do szkoły 30km.

Co do benzyny to się zgodzę. Jeździ się dużo fajniej. I kosztowo dużej rozbierzności nie ma. A osiągi sporo lepsze. Kultura silnika itp. Więc za te plusy jak spali 3l wiecej...
Ale jak tu forumowicz mówi że ma rope prawie za free to bym się nie zastanawiał nawet.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
vrathe, no nieliczni nie oszczędzają na częściach a nie powinni tego robić bo to w końcu może nawet o życie chodzić

TZRfan, Prius w grę by wchodził do 40-45tyś :mrgreen:

a jak kogoś nie stać na nową furę to znowu argument przeciw dieslowi jest bo po prostu nie stać go na serwis




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:32 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Borek96 pisze:
a w 130 konnych, masz skrzynie 6 i dwumas bodajże 230.


Tak dodam od siebie.
Nie wszystkie 130KM miały skrzynie 6 :)
-Były TDI 130KM, 280NM (coś koło tylu) i skrzynia 5.
-Były TDI 130KM, 310NM, skrzynia 6




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
razor99 Jak robić to robić coś pożądanie nie ?

edit. powiedz mi kto kupuje nowe fury skoro może mieć taką samo używaną za połowe ceny ? Chyba że jest sie prezesem firmy to tak ale normalny człowiek tak nie robi hah xd

edit2. poza tym te nowe diesle zależy jeszcze które to jest porażka ;]


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:34 przez vrathe, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
ak widać na załączonym obrazku krzywe są bardzo do siebie podobne

no przecież nie beda sie róznić bardzo bo to silniki spalinowe sa (a nie np. elektryczne)


vrathe pisze:
ale normalny człowiek tak nie robi hah

nie koniecznie


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:36 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
razor99, co Ty masz z tym serwisem? Wiekszosc z nas tu mowi o autach do 7 tys a ze ty bys z takim lecial do ASO to inna sprawa.Pisalem,silnik-1000zl,jak padnie osprzet to czesci uzywane tansze,czesci od groma.Ty to jak piszesz o dieslu to przed oczami masz obraz Passata 2.0 tdi 2005rok,typowo. :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
vrathe, no nie ma co oszczędzać, ale nie raz krew w żyłach się buzuje jak słyszę, że ktoś się chwali, że jakąś tam część za 15zł kupił na giełdzie gdzie to coś jednak w ważniejszych części to samo z oponami i hamulcami (oj za te dwie rzeczy to powinni na 3 lata zamykać jak ktoś oszczędza) powinno się kupować najdroższe i najlepsze na jakie kogoś stać i na pewno hamulce to na nowych częściach robić a nie na używkach bo to szczyt debilizmu w końcu przez używaną część nie wiadomej jakości można spowodować wypadek.

Co do nowych fur to u mnie w rodzinie tyle co dwa wozy używane były tak to na nowych się leci bo po prostu wiesz co masz i jak kupujesz nowy to na te 4-5 lat a na pewno masz zagwarantowaną bezawaryjną eksploatację

TZRfan, bo na tym najłatwiej minusy wytykać :mrgreen: magisterkę bez trudu pewnie by na awaryjności tego modelu mógł napisać :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 21:37 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
samelas pisze:
Mój ojciec jeździ francja-polska polska-francja ciężarówka i iveco daily 2,3 HDi czy HCi


Razor się pytał czy ktoś z was userów robi tyle km a nie rodzice a to różnica prawda? Czy czytać nie umiemy? :D

W przyszłym roku diesel średnio zwróci się po ok 150 000km (gdyby kupować nowy samochód i porównywać silnik benzynowy vs silnik diesla). Dla mnie np to za dużo zachodu, co innego przedstawiciele handlowi, firmy transportowe itp. Przeciętny Polak robi ok 20 tyś km więc po jakim czasie zwróci się diesel :D . To jest tak walnięte pi razy drzwi bo niektórzy robią niecałe 5000 km a niektórzy i 50 tyś km :)


A Fiat Stilo- poczytajcie sobie raporty awaryjności wtedy zobaczycie, czemu te padło tyle kosztuje :D .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy