Dzisiaj jest 21 cze 2025, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2009, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
witam mam pytanie odnośnie składania silnika a mianowicie łożysk. łożyska powinno się wbić w kartery czy na wał jak jest procedura tego ??




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 12:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W kartery sobie wbij nowe łożyska, będzie lżej. Nowe łożyska wbijamy starymi aby nowe sie nie uszkodziły.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 15:35 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Proponuję oddać do wprasowania, jest przede wszystkim czyściej i bezpieczniej.




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
Można też wsadzić łożyska do zamrażarki a kartery trochę podgrzać np opalarką.
Wtedy łożyska same wpadną lub z nie dużą siłą trzeba będzie je wcisnąć.




_________________

CENA NIE JEST WYZNACZNIKIEM JAKOŚCI.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2007, 10:35
Posty: 19
Lokalizacja: Trawniki
Pojazd:
Ja wbijalem najpierw łożyska w karter a potem wał. Wg. mnie tak jest wygodniej...




_________________

Benelli 491 GT Air
- Lektronis Racing
- Stage 6 Double Layer
- Hebo Kevlar
- Polini Speed Control
- Łożyska Top Racing
- Rolki Polini 5.0g
- Tecnigas Next R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
i potem śrubami skręcamy na krzyż jak się da :)?




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 21:21 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Skręcamy zawsze po przekątnych, ale nie od razu do końca, tylko najpierw wszystkie śruby lekko, później mocniej , a potem dokręcamy do końca. Chodzi o to , żeby blok silnika równo , całą płaszczyzną dochodził równolegle. Tak skręcamy zawsze wszystkie elementy , nie tylko silnika :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2009, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wiem wiem tego nie trzeba mi tłumaczyć to jest rzecz jasna :P




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy