Dzisiaj jest 24 lut 2025, 11:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2011, 14:46 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Witam, opiszę mój problem...:

Skuter (części seryjne) ma przejechane 13500km, zaczął się dławić przy 13350km gdzieś tak. Wyczyściłem filtr, świecę, gaźnik, ale dalej mu się to zdarza. Np. Jadę sobie te 55km/h zwalniam na "policjanta" i próbuję przyspieszyć to zwiększa obroty i nagle zmniejsza i nawet przy manetce na max tylko go lekko szarpie ale ciągle zwalnia. Jest też taki myk, że jak rozpędzę się do 53km/h na manetce max, to puszczają obroty i przy 50km/h włączają się, czasem się włączą przy 52km/h i wtedy już rozpędza się do 57km/h i tyle jedzie bez puszczenia obrotów.
Dodam jeszcze, że skuter nie chce już jechać przy małych obrotach, po prostu się jeszcze bardziej zmniejszają, kiedyś jechał normalnie np. ciągle 30km/h
Wracając z pracy z rana (przymroziło troszkę - z 2 dni temu) skuter zaczął dziwnie chodzić, jakby coś pukało w układzie napędowym. Nie dławił się, i dostał mocy jakiej jeszcze nie miał. Przyspieszenie i v max dużo lepsze.
Wczoraj skleiłem uszczelkę od filtra powietrza (była przerwa) i jechał normalnie przez jakieś20km. A potem do pracy wieczorem jadąc już dławił :(
Tu obroty siadają, dławią się. Tak jakbyś miał niedoczepiony filtr powietrza do gaźnika, tylko że w mniejszym stopniu.

Liczę na pomoc :)


Ostatnio zmieniony 20 paź 2011, 14:47 przez gielek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:11 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Gaźnik wyregulowany?? Yamaha Jog to jest w 2 suvie czy w 4 suvie??

gielek pisze:
Wracając z pracy z rana (przymroziło troszkę - z 2 dni temu) skuter zaczął dziwnie chodzić, jakby coś pukało w układzie napędowym. Nie dławił się, i dostał mocy jakiej jeszcze nie miał. Przyspieszenie i v max dużo lepsze.


Może coś z napędem?? Posprawdzaj wszystko i dobrze załóż albo postaraj się, żeby nie było żadnych przerw przy filtrze powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Tak gaźnik mniej więcej regulowany (ja jestem dość zielony, ale kuzyn odkręciałna 1,5 obrotu).
Jog to 2T. Jak mam posprawdzać napęd...?

Czytałem ciekawy temat:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1524185.html

Być może coś takiego u mnie ma szanse się dziać? Ale myślę że coś z powietrzem raczej :o


Ostatnio zmieniony 20 paź 2011, 15:19 przez gielek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:20 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
No to weźcie dobrze wyregulujucie ten gaźnik. Żeby posprawdzać napęd musisz odkręcić pokrywę przekładni, zobacz stan paska, potem odkręć przeciw talerz wariatora, zdejmij pasek i ściągnij wariator, zobacz jak wyglądają rolki. Mógłbys tez zobaczyć jak wygląda sprzęgło i koszyczek sprzęgłowy. Ale mi się wydaje, że to wina gaźnika, musicie go poprostu dobrze wyregulować i uszczelnić ten filtr powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:23 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Ok, to spróbuję z tym gaźnikiem, a jak mogę ten filtr bardziej uszczelnić, oprócz uszczelki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:38 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
A jaki masz filtr?? Może strzel foteczkę to coś poradzimy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:44 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
http://motor-x.pl/filtr-powietrza-kompl ... eos-cpi-vp chyba dokładnie taki sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Sprawdziłem świecę - biała iskra, docisnąłem filtr powietrza nowymi śrubami (zamieniłem stare), spojrzałem tam gdzie jest pasek, nic luźnego nie wykryłem, nie mam pojęcia co może być z nim... Nic nie pomaga... tracę cierpliwość do niego... Ważne że jeszcze mnie do pracy dowiezie jako tako.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 6:25 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Żadnych innych pomysłów? Ludzie... help ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 13:22 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
gielek, a może dzwon sprzęgła albo coś ze sprzęgłem, musiałbym zobaczyć, wtedy byśmy coś poradzili, ale weź odkręć dzwon sprzęgła i sprawdź, rolki też w wariatorze zobacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 13:37 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Ty mi mówisz sprawdź... A ja nie wiem jak sprawdzić ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
Sugeruję rozkręcić wariator i sprawdzić stan wału . Gdy wał jest starty to podczas jazdy wariator i przeciwtalerz stoja w miejscu a wał sie kreci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 14:03 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Ale w tym wypadku silnik raczej by chodził normalnie, a koło nie.. racja? A tu silnik dłąwi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 22:48 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ja proponuje sprawdzić sprzęgło i stan rolek w wariatorze, jak nie możesz odkręcić to jedź na wulkanizację, poproś faceta żeby Ci pneumatem odkręcił, sprawdź dzwon sprzęgła, okładziny na sprzęgle i rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 23:27 
*

Rejestracja: 07 paź 2011, 18:08
Posty: 41
Lokalizacja: D.G
Pojazd:
Kiedy wymieniałeś rolki?
Jeśli dawno to sobie je wymień i porządnie wyreguluj gaznik;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Kioshi pisze:
Ja proponuje sprawdzić sprzęgło i stan rolek w wariatorze, jak nie możesz odkręcić to jedź na wulkanizację, poproś faceta żeby Ci pneumatem odkręcił, sprawdź dzwon sprzęgła, okładziny na sprzęgle i rolki.


ha, aj dzisiaj byłem na warsztacie to koleś mnie spławił, dobrze że umówiłem się z kolega na wieczór




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 18:41 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Skuter oddałem do znajomego mechanika, zrobił ;P Wyczyścił wszystko, chyba jakąś uszczelkę wymienił i gdzieś naciapane silikonem było mówił.

Działa ;]


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 19:00 przez gielek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 6:34 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Problem powraca :( ale jest ważny szczegół: gdy jest zimno - jeździ normalnie, cieplej - dławi.
Kurcze... to musi na coś wskazywać.... Jeśli ktoś zna się na tyle i wie, to proszę o pomoc ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 6:59 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Trynithy, na warsztacie?? Jakim ja byłem na wulkanizacji i mi odkręcił i powiedział, że jak bym jeszcze coś potrzebował to żebym przychodził/przyjeżdżał i on mi będzie pomagał. To się nazywa mieć znajomości panowie :D

Co do problemu, nie mam już pomysłów, musiałbym zobaczyć twojego sprzęta i się nim przejechać, wtedy mógłbym coś pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:10 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 14:41
Posty: 18
Lokalizacja: Łęgowo (k. Gdańska)
Pojazd:
Witam ponownie. Dałem Ojcu się przejechać i mówi, że może być coś z zapłonem (stary problem dławienia). Mówi że regulować zapłon, lub też świeca jest walnięta (kolor miała dobry jak sprawdzałem). Ale czytam na necie, że zapłon się sam reguluje w skuterach - prawda? Ojciec staromodny jest :) Pamięta problemy z Jawek i takich innych ;]
Przeczytałem też w necie, że to może być problem z dyszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy