Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór cylindra
Post: 21 paź 2011, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
Witam , posiadam Skuter Piaggio Typhoon 80cc seria. Po 24991km od nowości się zatarł oryginalny tłok i cylinder. W związku z tym chciałbym wymienić na coś mocniejszego(znacznie).Rozstaw 4 szpilek w cylku to 48mm.Moje pytania do was to:

-czy Cylindry poniżej będą pasowały?
-czy muszę dokupić do tych cylindrów wariator sprzęgło i dzwon?
-mam gaźnik 17,5 będę musiał zmieniać na 19,21mm? + ręczne ssanie?
-czy cylindry 70cc mają taki sam rozstaw szpilek? (Fajnie jak by ktoś zmieżył)
-czy te cylindry wejdą na 100%?

Robię długie trasy po 60km.

Części w moim skuterze:
-membranki zielone polini cevlar
-wał top racing evolution NG typhoon 80 (18000obrotów)
-łożyska wału stage 6 hq metal
-tłumik leo zx
-gaźnik 17,5mm dellorto


Cylki do wyboru:


Kod:
http://sklep.artdesign.com.pl/cylinder-hebo-manston-replica-70cc-gilerapiaggio-ac-promo-p-289.html


Kod:
http://skutercentrum.pl/cylinder-70-ccm-malossi-mhr-piaggio-ac.html


Kod:
http://skutercentrum.pl/cylinder-80-ccm-athena-piaggio-80-cc.html

Co do ostatniego to wiem że wejdzie na 100% bo jest dedykowany pod mój model ,ale nie wiem ile ma koni.

Wybaczcie za takie głupie pytania ale jestem zielony w tym temacie.

Mam zamiar wymienić cylinder na wiosnę skuter stoi w garażu rozebrany.

Pozdrawiam.




_________________

Scooter tuning is not a crime...


Ostatnio zmieniony 21 paź 2011, 14:17 przez FosgeN, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 8:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
mysle ze jak robisz długie trasy to nie opłaca ci sie kupywac tych cylkow bo sa one mało zywotne i napewno trzeba bedzie gazniczek z 19-21 a to juz wieksze spalanie zrob szlifa tej 80ccm lub kup sporta 70:)




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 11:58 
*

Rejestracja: 16 sie 2010, 15:03
Posty: 65
Lokalizacja: Kryry ~Ślonsk~
Pojazd:
mdco3 pisze:
lub kup sporta 70:)

70 nie pasuje do 80.Bo te silniki maja inny zostaw szpile czy coś, porostu nie pasują masz napisane w opisie cylka athena ze nie pasuje do 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 12:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja też radzę, jak robisz długie trasy to seryjny najlepszy. Szlif+dobry tłok i śmigasz drugie tyle co miałeś. I oczywiście z tymi co pisałeś możesz liczyć na większe spalanie, co na dłuższych trasach jest nie opłacalne :)




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
Dziękuje za odpowiedzi.
Dobry tłok to meteor? Jak wezmę z 1 pierścieniem to będę miał więcej mocy?




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 15:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:30
Posty: 167
Lokalizacja: Piotrowice/Bychawa
Pojazd:
FosgeN pisze:
Dziękuje za odpowiedzi.
Dobry tłok to meteor? Jak wezmę z 1 pierścieniem to będę miał więcej mocy?


Tłok meteor dobry ale przyjęło się że lepszy vertex z tym jednym pierścieniem to jest różnie przykład Airsal T6 70cc wersja z jednym pierścieniem to mid-race a z dwoma (20 zł droższa) to już Racing :)




_________________

Robcio664 pisze:
Witam.
mam takie do wasz pytanko otóż...
czy na skuterze 4t 50cc da się zrobić stunt? I co to w ogóle jest za trik? I jakie można jeszcze robić triki na skuterze 50cc 4t?
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy