Dzisiaj jest 18 lip 2025, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2011, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Siemanko kupiem zawór membranowy CONTI z Carbonowymi plytkami. Te blaszki metalowe nad plytkami byly strasznie malo odgiete, Tutaj Foto:
Obrazek
Przed założeniem jeszcze lekko je podgiąłem ale byly znacznie mniej odgięte niż np. w seryjnym zaworze. Ale mimo to osiągi zawór delikatnie poprawił tzn. elastyczność i dynamiczność. Znalazłem w internecie zdjęcia tych zaworów i mają duzo mocniej podgięte blaszki niż mój,zapewne poprzedni właściciel przygiał.
Tutaj macie przykladowe zdjecie identycznego zaworu w sklepie:
http://www.maxiscoot.com/scooter_shop/c ... s-chr.html

No i ogólne prytanie jakie jest w nazwie: Czy za mało odgięte blaszki zaniżą osiągi? Na chlopski rozum czym bardziej podgięte tym bardziej odchylą się membrany ale czy to tak napewno jest? Piszcie!!




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 16:47 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Przełóż te blaszki od starego zaworu i sprawdź czy coś się zmieniło. Moim zdaniem chyba tak jest że jak jest bardziej przygięte to te membranki się mniej odchylają :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Mogą ci pogorszyć osiągi ale nie muszą czym większe odchylenie płytek membrany to silnik dostaje więcej mieszanki i w odwrotna stronę (Tylko wygina się blaszki pod odpowiednim kontem a nie ze wygniesz sobie jak chcesz ! )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Zwierzak, Blaszki sie nie wyginają. Wyginają się membrany. Więc bez obrazy ale Prosił bym aby jacyś tacy bardziej ogarnięci Userzy tutaj wypowiadali się który maja o tym pojecie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Nie zaniży osiągów. Wystarczy by się tylko ochylały.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
krzysiek39, Czy " Zwierzak " piał ze blaszki sie wyginaja ? Nic o tym nie wspomniał . On poprostu napisał ze musisz dobrze " pod odpowiednim kątem " wygiąc te blaszki, by nie były za mmocno ani za mało .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Mogą ci pogorszyć osiągi ale nie muszą czym większe odchylenie płytek membrany to silnik dostaje więcej mieszanki i w odwrotna stronę (Tylko wygina się blaszki pod odpowiednim kontem a nie ze wygniesz sobie jak chcesz ! )
krzysiek39, bez obrazy ale czytaj dokładnie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Zwierzak pisze:
kontem

:roll:

Wytłumacz mi dlaczego wygina się pod odpowiednim kĄtem. To,że jak za mało to dostaje mniej wahy a jak za duzo to za duzo wahy to już pisałeś.
Moim tokiem myślenia jest tak,że cisnienie w skrzyni korbowej odchyla membrany z określoną siłą. Jeżeli ta siła jest na tyle duża,ze odchyli membrany aż do ich maksymalnego odchyłu czyli do dotknięcia i oparcia się na tych Blaszkach/ogranicznikach to podgięcie tych blaszek spowoduje możliwość wiekszego otwarcia płytek w membranie.Lecz te ograniczniki pełnia jednak również funkcję ochronną bo nie wiem jak jest z wytrzymałościa płytki carbonowej na wyginanie i pekanie. Słyszalem,równiez teorie,że ludzie całkowicie zdejmują te ograniczniki lecz podobno(tak słyszałem i czytałem) spalanie wzrośnie o okolo 0.1-0.2 lekka ręką licząc. W czasie wolnego czasu wyjme z powrotem zawór i podegnę mocniej płytki zobaczymy czy bedzie jakaś różnica.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 21:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
krzysiek39, bardzo mały prześwit mają według mnie te blaszki. Zauważ w innych zaworach jaki maja odstęp.
Ja bym spróbował odgiąć je do pierwotnego staniu jak na zdjęciu:
http://www.maxiscoot.com/scooter_shop/c ... s-chr.html
Jak widać na tym zdjęciu na ,,czubki" tych blaszek są strasznie wygięte, możliwe, że Twój zawór przeszedł renowacje home made.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
krzysiek39, powiem ci tak by cie nie okłamać rok temu wymieniałem płytki membrany na carbonowe tak z ciekawości wsadziłem bez ograniczników wszystko skręciłem odpaliłem ale był mały minus Gaźnik nie mogłem go w ogóle wyregulować cały czas go zalewało może to było przyczyna wymiany dyszy prawdo mówiąc nie wiem to zacząłem się bawić ogranicznikami na początku przeholowałem z odchyleniem i coś silnik nie miał siły potem znowu za mało i tak w kółko aż w końcu doszyłem do dobrego kota otwierającego membrany i śmigam tak do dzisiaj :P Jak chcesz sobie odginać ograniczniki to bierzesz dwie na imadło kombinerki w ręce i gniemy obydwie na raz tylko nie przeholuj i sprawdzaj czyli zobaczy czy świece ci nie zalewa i czy silnik ma sile ruszyć itp! :wink:
Powodzenia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Ok dzięki,w wolnym czasie postaram się odgiąć te ograniczniki coś ala na tym zdjęciu zobaczymy.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy