Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2011, 17:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mam brązowo czarną świecę. Wymieniałem dyszę na mniejszą a motor zwalnia na 6 biegu( jak przedtem) Odkręcam, zakręcam powietrze a on nie dość że zwalnia to jeszcze przerywa na 1 biegu. Nie reaguje na regulację. Mój setup airsal 70cc, leovince v6, stożek chiński za 3 dychy, gaźnik 19mm. Mam uszczelniony wydech taką wkładką do wydechu, czy może on tam ciągnąc lewe powietrze? Wszystkie apki jakimi jeździłem to wkręcają sie od 1 do 6. Moja na szóstce ma moc po pewnym czasie na maks otworzonej manetce.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 19:29 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/af41130 ... iar+m.html mam stożek w takiej zabudowie. Nie mam kasy na nowy więc co myslicie by w tą zabudowę zamontować gąbkę od filtra? Na pewno pobierałby mniej powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 19:45 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 12:48
Posty: 431
Pojazd: Honda NSR 125 STUNT
no możesz spróbować a jak to nie po może to spróbuj może włożyć za miast gąbki jakiś materiał z odzieży




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 17:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wkoło zabudowy stożka włożyłem watę. Poskutkowało to tym że apka się zalewała i musiałem zmiejszyc dyszę z 95 na 78. Jednak nadal przerywa na 7 i 9 tys. obrotów i na szóstce mała moc. Świeca jest brązowawa. Czy to może być zbyt mała dawka paliwa na szóstce już mu brakuje? Dodam że na dyszy 95 i na 78 buja się słabo na 6 jeśli na mniejszych biegach go nie rozbujam to zwolni na 6. Każdy pomysł się przyda :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 18:25 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
załóż oryginalny box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 18:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mam zębatkę 15 z przodu i przy 110 km/h kręci mi 11tys. rpm. Chcę założyć 12 i mam pytanie ile tys. rpm będzie mi kręcić przy tej prędkości na 12, czy wytrzymają łożyska, wał?
Jaki łożyska są w rs z roku 2000? Do ilu tysięcy rpm one są?


Ostatnio zmieniony 21 paź 2011, 19:07 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 11:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Jak założysz 12 to nie wyciągnie już 110, za mała zębatka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 12:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Regulacja gaźnika to nie tylko dysza i śrubka.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 19:23 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Konrad324, co masz na myśli?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dużo jest tematów i poradników o gaźnikach na forum poszukaj.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 18:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Dzięki za pomoc, ale to nie wina gaźnika. Okazało się że wydech był nie szczelny. A powie mi ktoś do ilu tys. rpm są łożyska c4 seria w aprili rs 50 rocznik 2000.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 20:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
do 20000 obrotów w oleju jeśli się nie mylę i chodzi o metale

c3 mają 16 metale w oleju więc te c4 spokojnie wystarczą do np 70 jeśli nie są zużyte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 17:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema! Jechałem dziś na wycieczkę i 3 km od domu motor zgasł. Wymieniłem świece i nic. Okazało się że fajka nie daje prądu. Włożyłem fajkę od malaguti f12 i moc była jakby większa i nie przerywał. Czy powodem słabej mocy mogła być zużyta fajka? Czy zwykła ngk za 15 zł będzie dobra czy są jakieś lepsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Kup tą NGK, ważne, by przewód WN i fajka dobrze przewodziły i tyle. Nie ma czegoś takiego jak tuningowe fajki ;). To ma przepuszczać napięcie do świecy i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 15:41 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema to znowu ja :P, nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę tu. Czy wie ktoś gdzie mogę kupić tłok do chińskiej 80cc ( ta różowa). Kiedyś widziałem taki za 27 zł. Chcę sprzedać koledze ten cylek. Czy dobrze dotarty tłok za tą cenę może wytrzymać sezon ostrej jazdy około 100 km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 16:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
na china tłoku nie wytrzyma, kumplowi padł po 1000km ale kręcił ją do 13tys :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 16:31 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
kup cały chiński zestaw tylko wymień tłok na firmowy i spokojnie 5000tys kilometrów robisz na kręceniu do 12-14tys obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 20:18 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wiecie może gdzie mogę kupić nakrętki do głowicy? Mam lekko zużyte i jak zimą będę wymieniał tłok to będę potrzebował nowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W sklepie z śrubami itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli síę nie mylę to tam jest gwint m7x1,5 i nigdzie nie mogłem takich kupić oprócz sklepu z częściami do motorowerów




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy