Dzisiaj jest 25 lut 2025, 21:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2011, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Witam. Po raz kolejny mam problem z Peugeotem Jet Forcem (wersja na wtrysku) . Otóż teraz jest problem taki, że są niskie obroty i chodzi na nich w miarę równo ale po dodaniu gazu gaśnie, ale nie zawsze bo czasami wkręca się na obroty i jedzie normalnie przez jakiś czas a po tym łapie muła (traci moc)i nie rozpędza się powyżej 55/60km/h i po zatrzymaniu i ponownej próbie ruszenia niema on siły ruszyć z miejsca. Na cylindrze jest może przejechane 1km albo nawet i nie.
Wymienione w nim części to :
- Cylinder Airsal 50ccm,
- tłok,
- pierścienie,
- głowica,
- uszczelki,
- wtrysk pośredni,
- zawór membranowy,
- komputer (na używany bez immo. sprawdzany w innym jet'ku w 100% działający)
- i parę innych rzeczy m.in. oleje płyny wszystkie i co ważne paliwo na porządne
I moje podejrzenia pada na przepustnicę i kompresor lecz nie wiem czy na pewno w tym leży wina. Może ktoś miał taki przypadek. Swoje podejrzenia i opinie proszę wyrażać poniżej, za pomoc dzięki.
PS. Filmik jak mi się uda go uruchomić to nakręcę. Bo od sierpnia mam go z powrotem u siebie bo serwis się poddał ;( .
Znalazłem stary filmik z początku roku ale problem jest nadal taki sam .
Z góry dziękuję za pomoc.


Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 16:54 przez p.jetforce tsdi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 17:35 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Przerób go na gazior i będzie gitara .




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
No przerobić bym go bym mógł ale wtedy spalanie było by dosyć wysokie a z resztą to bym musiał szukać części od c-techa a to też by mi trochę czasu zajęło i by trochę kosztowało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 1:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
to kosztowaloby tyle samo co naprawa wtrysku




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 7:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
p.jetforce tsdi, tak nie przesadzaj że takie duże spalanie jest na seryjnej 12mm
prosze cię .Ja bym to odrazu zmienił na gaźnik, bo te wtryski to porażka
Spalanie to ja moge mieć duże bo mam 19mm a i tak tylko z 4,5l pali 5l jak ciągle
deptam


A co do tego wtrysku to servis po wymienie cylindra ustawił ci ten wtrysk żeby podawał
odpowiednią dawke paliwa ?

P.S ty jak byś zmienił na gaźnik to spalanie by było coś a w garnicach 3l/3,5l na 100km




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 7:46 przez Blackout, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
a to nie wiem czy ustawiał ale wątpię bo to był serwis ktm'a bo peugeota to tutaj na tym zadupiu Bydgoszczy nie ma :D XD no ale żeby takie spalanie mieć to bym musiał trochę pozmieniać. i Jak czytałem opinie ludzi którzy pisali że jak przerobili to spalanie nawet poniżej 4l nie schodziło za nic. a przy tej cenie benzyny to to jest spore jak dla mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Zmieniaj na gazior i nie pierdo* :)
U mnie spalanie to od 3.5 do max 4.5l




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 19:49 przez luki041, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
p.jetforce tsdi, może niektórzy odrazu walneli sobie gaźnik 17,5mm i daltego
tyle pali .Ale jak dasz 12mm seryjny to spalanie na poziomie 3,5l na 100km na 100% :wink:




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
No ale bym musiał znaleźć części od gaźnikowca a czy głowica seryjna od gaźnikowego podejdzie do cylka airsal 50ccm? To jak tata wróci to będę musiał z nim poważnie porozmawiać o przeróbce :D Jak mówicie że takie niskie spalanie mogę osiągnąć.
Pozdrawiam i proszę o odp. na pyt. na początku postu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 18:12
Posty: 95
Pojazd:
wymień węże które idą do wtryskó kup noe opaski pożadnie pościągaj i będzie git :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Te rzeczy to były powymieniane na samym początku :) Bo węże to się aż kruszyły w ręce (takie paliwo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 7:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2010, 21:13
Posty: 84
Lokalizacja: Bychawa
Pojazd: Speedfight, CPI SM 50
p.jetforce tsdi Żeby przerobić go na gaźnik potrzebujesz paru rzeczy.
Gaźnik najlepiej odrazu 17,5 kupić, kruciec zostawiasz ten co masz.
I kranik podciśnieniowy (zależy czy go masz).
I cały dzień chęci do przerobienia.
+ regulacja
Ja z kolegą przerabiałem sr na gaźnik i koszt przerobienia wyniósł nie więcej niż 130zł. :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 16:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Te rzeczy to wiem ale nie wiem jak to właśnie jest z głowicą bo od wtrysku jest nieco inna c'nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 7:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2010, 21:13
Posty: 84
Lokalizacja: Bychawa
Pojazd: Speedfight, CPI SM 50
p.jetforce tsdi Głowica zostaje ta co jest.
Nic nie musisz zmieniać oprócz gaźnika i podciśnienia. :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 13:45 
*

Rejestracja: 18 paź 2011, 15:16
Posty: 84
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Napisz do mnie kolego na GG to Ci dam parę wskazówek jak Jeta tanio przerobić. Sam robiłem to kilka razy. GG: 2959075




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy