Dzisiaj jest 25 lip 2025, 16:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2009, 14:04 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Elos
Jak już wiecie mam Malaguti F12, jakiś czas temu wymieniłem tłumik na sportowy co za tym szło także, rolki, pasek itp. Po wymianie moto miało bardzo dobre przyspieszenie v-max w granicach 80-85( nie na full gazie xd), no ale od tygodnia coś się pojebało, i przyspieszenie już nie jest takie dobre v-max na prostej 70km/h zależy czasami bywa ze jedze max 60km/h, pod górę to max 40km/h, dodam że jak na prostej jade te 60km/h i daje gaz to on w ogóle nie reaguje na manetke, tylko słuchać troszkę jakby silnik inaczej chodził, też czasami mam takie coś ze jak jade 55km/h to nagle dostaje mocy i przyspiesza do 70km/h i znów zwalnia i nie reaguje na położenie manetki gazu. Czy to może być rozregulowany gaźnik?( sam by się rozregulowany? ;s ). Proszę o pomoc.


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 14:05 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
Na początek go wyczyśc , kiedy ostatni raz go czyściłeś?? Przy okazji i filtr powietrza .




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 14:18 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Ostatni raz był czyszczony 3-4 tygodnie temu, dziś go wyczyszczę i zobaczę czy coś się poprawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
Posprawdzaj wszystko ...




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 16:17 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Sprawdź również filtr paliwa, wygląda na to że coś go tłumi , albo za mało powietrza ( filtr) albo paliwa. Może być również , tak jak podali poprzednicy, zanieczyszczona dysza w gaźniku.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 19:20 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Właśnie wyczyściłem gaźnik ( brudny jak chu... xd), filtr wyczyściłem, złożyłem gaźnik i filtr wszystko podpiąłem, odpalam i zapalił pochodził 1sec xd i zgasł, wiec kopie kopie i kopie nic, odkręciłem świece wyczyściłem ją, sprawdzam iskre, wszystko jest okej, wiec dalej kopie kopie i zero reakcji, wstrzyknąłem paliwo do gaźnik i nadal nic. Jeszcze jutro popatrzę co i jak i napisze czy zapalił :/ .

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 21:04 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 15:52
Posty: 13
Pojazd:
ja w swoim skucie też włożyłem tłumik sportowy i pochodził mi 3 dni, jade, jade nagle zgasł i juz nie chce odpalić... chyba pierścienie poszły albo cylek cały




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 8:18 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Dzień dobry ;)
Tak więc pogrzebałem troszki i zapalił ;D, jak się przejechałem (nie wyregulowany) to nie ma już takiego muła itp, popołudniu biorę się za regulowanie bo teraz nie mam wachy xdd. Jak wyreguluje to napiszę co i jak ;P.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 11:49 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Ehhh... regulacja nic nie dała :/ v-max w granicach 60-65 ;f, przyspieszenie jest w miare dobre. Co jeszcze może być nie tak ?, gaźnik wyczyszczony filtr powietrza także, co zrobić jeszcze?? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 13:40 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Skoro miałeś zasyfiony gaźnik , po pomyśl jak musi wyglądać filtr paliwa , o nim nie pisałeś. Czy masz w zbiorniku kranik? jak tak , to spuść paliwo , przepłukaj zbiornik i sprawdź filterek na kraniku.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Posty: 60
Lokalizacja: Biłgoraj
Pojazd:
Wario może masz juz zjechane albo pasek.....




_________________

Yamaha Aerox 2007 VR:

- Stage6 Streetrace 70cc
- Dell'Orto 17,5mm
- Yasuni Z

:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:26 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Co do paska to wątpię bo jest nowy ma przejechane coś koło 80km ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:40 
*

Rejestracja: 09 sie 2008, 15:47
Posty: 34
Pojazd:
Wg mnie wina źle wyregulowanego napędu (ja miałem tak jak ty, też mam f12, wina - za ciężkie rolki). Wiem że bawiłeś się w regulację napędu ale tak dla pewności wyjmij z wariatora 3 rolki, 3 zostaw i zobacz co się stanie :wink:




_________________

Malaguti f12 AC
Obrazek
-wariator Malossi multivar MHR
-sprzęgło Malossi FLY
-dzwon sprzęgła Malossi
-wydech Stage6 pro
-cylinder Stage6 Sport pro
-gaźnik dellorto (malossi) 17,5
V-max - 115 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:57 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
A to niby czemu wcześniej chodził dobrze, a od tygodnia źle? :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 21:26 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Dziś jeszcze zauważyłem a takie coś, bo gaźnik jest podczepiany pod taką gumową "rurkę?", ona prowadzi do zaworu membranowego, i właśnie ta rurka jest trochę popękana ;/ , czy to może mieć coś wspólnego?.

Dziś jeszcze na jednym forum napisano mi że to moze być wina zaworu membranowego?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 21:48 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tak , ten wężyk musi być szczelny, jak nie jest to musisz wymienić na nowy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 7:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
TeDeX pisze:
gaźnik jest podczepiany pod taką gumową "rurkę?", ona prowadzi do zaworu membranowego, i właśnie ta rurka jest trochę popękana ;/ , czy to może mieć coś wspólnego?.
Ta ,,rurka "to kolektor ssący.Jak jest nieszczelna to cylek dostaje fałszywe powietrze.Powinno sie ja wymienić w miarę szybko ale awaryjnie można poluzować śrubę paliwa.Tyle ze skutek będzie taki iż skuter przepali ilości paliwa trudne do ogarnięcia.Mnie przez takie coś palił 8l/100 "!!"




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 13:10 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Mam nadal ten problem, tyle że teraz poleci nawet 80km/h na prostej, ale jak jade to 80, to nagle buuuu i zwalnia do 40km/h daje gazu on buuuu, a zaraz dostaje mocy i przyspiesza do 70km/h... Dodam ze regulacja gaźnika nadal mało co pomaga, a i czasmi mam problem z odpaleniem wygląda to tak: pale ze startera on zapali daje gazu i go dusi i gaśnie, znów pale i znow to samo, moze za piątym razem jak zapale to trzymam jak najmniejsze obroty to zapali. Proszę o pomoc bo już nie mam siły z tym motorem :evil: :x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 16:34
Posty: 4
Pojazd:
mialem taki sam problem... meczylem sie z nim dobry rok...

rozkrecielem na czesci pierwsze poczyscilem wszystko elegancko, powymienilalem uszczelki ( cylek do szlifu ) oddalem polowki silnika do planowania. kupilem sprzeglo rms racing pro ( bo jest tanie ) i od tego czasu smiga normalnie :)

pomysl nad sprzeglem i dobra regulacja ( ps wkrec dobrze sprzeglo bo zle wkrecilem i wtedy mialem dopiero cyrk )




_________________

malaguti f12
jest:
- cylek 70ccm malossi
- wal top racing evolution NG
- sprzeglo rms racing pro
- paseczek hebo kevlar
- dzown sprzegla polini
- tlumik stage6 pro replica

bedzie:
- tlumik polini fr3
- gaznik dellorato 19
- wariator Malossi Multivar
- modul sportowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2009, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:42
Posty: 36
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Albo za dużo powietrza, albo za dużo paliwa. Jest też prosta sprawa, jak masz większy gaźnik np. 17,5 to już membrany orginalne nie wyrabiają.




_________________

Jog RR Lorenzo
Link...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... S,50/66971




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy