Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2011, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Cześć. Tak jak w temacie - od pewnego czasu dosyć głośno dzwonią mi pierścienie i skuter stracił dużo na mocy i na v-maxie. Jakiś czas temu udało mi się zamykać licznik, a teraz ledwo udaje się osiągnąć 60 km/h. Sama wymiana pierścieni pomoże?
Niestety nie mam hajsu na pierścienie np. Meteora. W związku z tym jestem zmuszony kupić jakieś chińskie.
http://allegro.pl/skuter-keeway-focus-matrix-pierscienie-tloka-i1880026089.html
Będą OK?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
a jaki to skuter i jaki silnik ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2011, 14:58
Posty: 117
Pojazd:
jeżeli nie masz kasy to lepiej poczekać bo te pierścienie lubią pękac a wtedy masz po cylku i tłoku.. \
Mój kolega w tamtym roku wymienił pierscienie na właśnie chińskie no name i po hmm 2 tygodniach pękł i niestety cylek i tłok do wymiany ;)

W zupełności odradzam .




_________________

Narazie wygląda jak seria ;D

Optyka.
-Brak

Mechanika.
-Stage6 Sport Pro 70ccm LC.
-Tec Racing 10mm
-Tecnigas RS II
-Hebo NG
-Rolki 4,5
-Evolution2
-Dzwon Polni
-Tec Pro 19mm
-Dysza 88

Narazie testuję i reguluję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
A jeżdżenie z dzwoniącymi pierścieniami jest niebezpieczne? Cylinder może ucierpieć w jakiś sposób?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 14:43 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
adam10072, może, bo jak się rozlecą to może być cienko z cylindrem i wtedy możesz mieć większe koszty.


Ostatnio zmieniony 27 paź 2011, 14:43 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 14:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
A dopóki się nie rozlecą, to mogę jeździć?
Dziwne jest to, że silnik odpala od strzała, tyle, że skuter nie ma mocy i baaardzo dużo pali...
Żeby wymienić pierścienie muszę wyciągać cały silnik z ramy?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 14:58 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
adam10072, no ale nie wiesz kiedy Ci się rozlecą, a jak się rozlecą to lipa będzie. A żeby pierścionki wymienić to zależy czy masz stojacy czy leżący cylinder, jak stojący to zdejmujesz głowicę, ściągasz cyl i wymieniasz pierścionki, jak leżący, to no chyba, że będziesz się pod skuterem kładł, ale moim zdaniem, lepiej wyciągnąć silnik z ramy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy