Dzisiaj jest 28 lut 2025, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2011, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 15:27
Posty: 33
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
Witam
kupiłem dzisiaj Rieju rr z 2004 roku na Am6 i mam problem
jak jadę normalnie czyli kręcę go od dołu na maxa to śmiga normalnie
ale jak lekko zwolnię i znowu dam gazu to nie wchodzi w rezo i ogólnie nie chce jechać
ale jak zredukuję z 2 biegi i znowu dzida na maxa to kontrolka oleju przestaję świecić i znowu zasuwam. motorek jest w pełni odblokowany, czy jest to wina dozownika?
oleju nie podaję na niskich obrotach ? ewentalnie jak całkowicie pozbyć się tego dozownika i lać zwykłą mieszankę?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 22:37 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
nie ma potrzeby wyjmowania dozownika
odkręć osłonkę pompki oleju i wyreguluj go, ewentualnie możesz dać troche większą dawke
a co do tego wchodzenia na obroty to spróbuj przeczyścić i wyregulować gaźnik :cool:




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 15:27
Posty: 33
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
Ale dlaczego świeci się cały czas kontrolka oleju, ponadto jak odłączyłem ten wąski przewód od gaźnika dałem gazu na włączonym to nawet kropelka oleju nie poleciała. wolał bym lać zwykłą mieszankę i mieć spokój a z dozownikiem można zrobić jakiś obieg zamknięty , mógłby mi ktoś wyjaśnić jak to zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 8:33 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
może dlatego po prostu że nie masz oleju ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 8:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 15:27
Posty: 33
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
jak go kupiłem to było trochę i do tego dolałem 100 ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 8:44 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Wlej z 1litr i sprawdź co to jest 100ml, najlepiej jak byś odłączył dozownik i sam robił mieszankę, one się zacierają i później przez brak oleju można się pożegnać z cylkiem ja wyjąłem u mnie bo mam za drogi cylek.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 8:45 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
jak świeci się kontrolka to na bank nie ma oleju i tak nie jeździj. Chyba że czujnik się walnął ale jeszcze o czymś takim nie słyszałem. Jedź kup olej castrol racing 2t fullsyntethic on kosztuje 45zł .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 9:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 15:27
Posty: 33
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
Ja miałem już kilka am6 i w każdym miałem odłaczony ten dozownik dlaczego?
dlatego zeby nie było takich cyrków jak teraz dlatego się pytam grzeczni jak to odłaczyć
poza tym jak napisalem jest olej to po co piszesz posty "idź kup" poza tym według mnie najlepsze oleje to są takie jak do piły piła chodzi na dużo wyższych obrotach i ten olej daje sobie radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Kontrolka się zapala gdy zbiornik jest w połowie pusty, ty wlałeś 100ml i się dziwisz, że kontrolka się pali? :D Najprościej odłączyć dozownik jest tak, że odkręcasz pokrywkę od pompy oleju, odkręcasz dwie śrubki i ściągasz pompkę razem z wężami do zbiornika oleju i gaźnika. Druga opcja to zdjęcie całej prawej pokrywy silnika i wyjęcie z niej zębatek, które napędzają pompę oleju od wału korbowego. Wg mnie najprościej zrobić to pierwsze jeśli nie masz potrzeby rozbierania silnika. BTW sprawdź, czy przy wyjściu ze zbiornika oleju nie zapchał Ci się filtr oleju. No i zerknij jak jest wyregulowany dozownik, czy się oznaczenia schodzą ze sobą.


Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 11:47 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:52
Posty: 213
Pojazd:
z mułem to też tak mam wyreguluj gaźnik dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:57 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Qlek pisze:
jak go kupiłem to było trochę i do tego dolałem 100 ml

bo w tym zbiorniczku jest jeszcze rezerwa oleju, żebyś mógł dojechać jak jesteś w trasie itp.
zalej pełny zbiornik i kontrolka zgaśnie ;]




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy