Dzisiaj jest 28 lis 2024, 4:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2009, 10:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 19:32
Posty: 15
Pojazd:
Siemka.
Własnie w swojej yamaszce dt80 wymieniłem:
- tłok (kemot)
- łozyska na wale (skf)
- uszczelki i simeringi.
Czy musze jakos go docierac? Jedzdzic wolniej na początku. Na jakich obrotach na początku i ile kilometrów mam go docierac?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 12:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
No, tak wypadało by :) a ile km, to nie jestem pewien ale te 300km wystarczy chyba xP (jesli sie pomylilem to poprawcie mnie.)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Powodzenia z tłokiem.
Moim zdaniem jak nie szlifowałeś cylindra ty wystarczy te 200-300km żeby tłok sie spasował.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy