Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:59

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: CPI POPCORN
*

Pojazd:
Witam,
niedawno stalem sie posiadaczem skutera cpi popcorn z 2004r z przebiegiem 20,000.
W skuterze poprzedni wlasciciel pozmienial:
to co w nim zostało zmienione

tłumik-(leovince zx)
wariator-(tnt)
rolki wariatora-(stage6)
wentylator wariatora-(polini)
pasek-(Stage6 Pro)
sprzegło-(hebo R racing)
spręzyna dociskowa-(polini)
cylinder-(metrakit hand made 70ccm)
Tarcz hamulcowa-(Galfer Wave

Dodam na wstepie ze jestem totalnym laikiem w sprawach motocykli i skuterow wiec nie dziwcie sie pytaniom czy tez problemom jakie bede opisywal.
1. Na wstepie zapytam co powinienem wyminiec jesli chodzi o oleje tak aby byc pewnym ze wszystko jest wymienione na czas??!!

PROBLEMY
2. Po 2 tyg uzytkowania pierwsza rzecz to akumulator. Zakupiłem nowy bo nie było. Na nowym czasem pali czasem nie. (teraz już w ogole bo mi siadł akuu - moje błędne doładowanie, prawdopodobnie prostownik zepsuty ładował mi większym prądem niż powinien). W czasach gdy kręcił też nie było rewelacji bo czasem miał siłę zakręcić i odpalić od razu a czasem kręcę chwilę i odpalał. Jednak zdarzało sie ze krecilem nim i nie odpalil a po kilku sekundach krecenia akku nie mial juz sily krecic (dlatego to wczesniej wspomniane ladowanie, ktorym rozwalilem akku). Co może być problemem takiego stanu??
3. Odpalanie z kopniaka, tez problemy, bo nie zawsze odpala, czasem musze sie nakopac co nie miara zeby odpalił. Bez znaczenia czy zimny czy cipeły silnik
4. Sam kopniak. Odbijac generalnie odbija ale tez nie zawsze do konca za to jak "kopę" to czasem tryby mi przeskakują w kopniaku i wpada na sam doł (nie zazębiając sie). Nie wiem czy dobrze opisuje te objawy.